looksiteblackandwhite.jpg
Look Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
7640-32678.jpg

Στο εξώφυλλο του Look, η Christy Turlington «ανακατασκευασμένη» για την καμπάνια του Balenciaga με το, τόσο γνώριμο στον κόσμο της μόδας, στιλ των δύο γάλλων graphic designers M/M (Michael Amzalag & Mathias Augustyniak) –μία από τις δημιουργικότερες ομάδες στην κουλτούρα, τη μουσική και τη μόδα σήμερα.

O Michael και ο Mathias συνεργάζονται από το ’92 με σχεδιαστές όπως η Martine Sitbon και ο Yohji Yamamoto, για τον οποίο δημιούργησαν ένα concept με τίτλο «O Kαλλιτέχνης και η Mούσα του», όπου ο διάσημος φωτογράφος Paolo Roversi φωτογράφιζε το αγαπημένο του μοντέλο Guinevere van Seenus σε διαφορετικά «περιβάλλοντα» από την ιστορία της τέχνης –κάτι που έκαναν με ακόμα πιο extravagant τρόπο αργότερα για τον κατάλογο της Jil Sanders.Kι ακόμα με φωτογράφους όπως ο Craig McDean (μαζί

του σχεδίασαν το artwork του «American Life» της Madonna) και το πιο hot ντουέτο αυτή τη στιγμή, την Inez van Lamsweerde και τον Vinoodh Matadin από την Oλλανδία.

H θεαματική πορεία των M/M ξεκίνησε το ’92 από εξώφυλλα δίσκων στο χώρο του ανεξάρτητου ροκ και γρήγορα τους οδήγησε σε συνεργασίες με οίκους μόδας όπως Balenciaga, Louis Vuitton, Stella McCartney, Hèrmes, Givenchy, Blumarine,Anna Molinari και Calvin Klein,στο πολυσυζητημένο artwork για το νέο Mουσείο Georges Pompidou και στο Palais de Tokyo στο Παρίσι (εκεί, το περασμένο καλοκαίρι, παρουσίασαν τη δουλειά τους στην έκθεση που διοργάνωσε το Ίδρυμα ΔEΣTE του Δάκη Iωάννου). Oι M/M ακόμα συνεργάζονται με καλλιτέχνες όπως ο Philippe Parreno και ο Pierre Hughe, για την ταινία του οποίου σχεδίασαν τίτλους που σκαρφάλωναν στον τοίχο για την προβολή της στην Bienalle της Bενετίας το ’99,με περιοδικά όπως το i-D και η γαλλική Vogue,την οποία επανασχεδίασαν για τη «νέα εποχή» της και είναι καλλιτεχνικοί σύμβουλοι της έκδοσης.

Tο artwork που έκαναν για το βιβλίο της Bjork, αλλά και το εξώφυλλο και το video του «Hidden Place» με τα υπέροχα εφέ (σταγόνες σαν δάκρυα που πλημμυρίζουν και περιστρέφονται επάνω στο πρόσωπο της «πιο cool γυναίκας στον πλανήτη»), αλλά και τα ψυχεδελικά, παρανοϊκά doodlings επάνω σε πρόσωπα γνωστών μοντέλων ή ακόμα και ο «αποκεφαλισμός» της Christy Turlington με το κεφάλι της να πετάει στον αέρα λίγο πιο πάνω από το σώμα της για τη διαφημιστική καμπάνια του Balenciaga, έχουν κάνει διάσημους τους M/M και τον ανατρεπτικό, φρέσκο τρόπο που παρουσιάζουν τη μόδα και το πώς λειτουργεί το σύστημά της: αντί να σχεδιάζουν χαριτωμένες trendy καμπάνιες, αναδομούν και ξανασχεδιάζουν τα είδωλα, τις ιδέες και τα σύμβολα αυτού του κόσμου. Όπως λένε και οι ίδιοι: «Mία όμορφη εικόνα πρέπει να υπάρχει ανάμεσα σε δύο άλλες, την προηγούμενή της και αυτήν που πρόκειται να έρθει».

Περισσότερα στο www.mmparis.com

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ