Πολιτικη & Οικονομια

Ο Σπίρτζης κατηγορεί την Βeat ότι δεν πληρώνει φόρους

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
379356-782729.jpg

Mε ανάρτησή του στο fb ο Νίκος Δανδράκης απάντησε με αιχμηρό τρόπο στις αιχμές κατά της Beat του υπουργού Μεταφορών κ. Σπίρτζη. Ο υπουργός, σε συνέντευξη τύπου για το πολυνομοσχέδιο για τις αστικές μεταφορές και τα ταξί που οδεύει στη Βουλή και μεταξύ άλλων ορίζει το πλαίσιο λειτουργίας εταιρειών τύπου Beat και Uber, υπονόησε πως η Beat έχει την έδρα της στην Βρετανία και δεν πληρώνει φόρους στην Ελλάδα.

Μάλιστα, ο κ. Σπίρτζης κάλεσε τους εκπροσώπους των εταιρειών που θα έρθουν τις επόμενες ημέρες στο υπουργείο για να συζητήσουν για το νομοσχέδιο να φέρουν μαζί τους και τις «φορολογικές δηλώσεις των τριών τελευταίων ετών».

Ο Νίκος Δανδράκης ανάμεσα σε άλλα κάνει λόγο για τεκμήριο ενοχής, καθώς ο κ. Σπρίτζης του ζητάει «να πάει να αποδείξει ότι δεν είμαι παράνομος» και δίνει ακριβή στοιχεία για τους φόρους που έχει καταβάλει η Beat από την αρχή της λειτουργίας της στο ελληνικό κράτος.

Διαβάστη ολόκληρη την ανάρτηση:

ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΕΝΟΧΗΣ

Το τεκμήριο αθωότητας καθιερώθηκε πριν από 2,5 περίπου αιώνες, επί της Γαλλικής Επανάστασης. Ο υπουργός κ. Σπίρτζης σήμερα επανέφερε το τεκμήριο ενοχής.

Με δηλώσεις του κατά την παρουσίαση του νέου νόμου για τις αστικές μεταφορές, άφησε να εννοηθεί σαφώς ότι η εταιρεία που εκπροσωπώ ανήκει σε σκοτεινά συμφέροντα, ότι δεν πληρώνει φόρους και άρα φοροδιαφεύγει. Ζήτησε επικουρικά, όταν θα με καλέσει στο γραφείο του για να συζητήσουμε το νέο νομοσχέδιο, να προσκομίσω και τις φορολογικές μας δηλώσεις των τριών τελευταίων ετών, οι οποίες θα αποδεικνύουν ότι πληρώνουμε φόρους. Κοινώς, να πάω να αποδείξω ότι δεν είμαι παράνομος.

Έχουμε να πούμε πολλά για τον προτεινόμενο νόμο (τον οποία ακόμα μελετώ με το νομικό μας επιτελείο), ο οποίος από ό,τι φαίνεται τελικά δεν θα περάσει ούτε απο διαβούλευση στη Βουλή. Αλλά αυτό που σκοπεύω να κάνω κατά την επίσκεψη μου στον υπουργό, είναι να συζητήσω τις απόψεις μου για το νέο νομοσχέδιο, και τη σωστή λειτουργία της αγοράς ταξί. Αυτό μόνο, και τίποτε άλλο.

Edit: επειδή βλέπω τίτλους να γεμίζουν με την "ατάκα" του υπουργού ότι δεν έχουμε αφήσει ούτε Ευρώ φόρους στην Ελλάδα, υπενθυμίζω τις δηλώσεις μου από τον πρώτο γύρο του "ντέρμπι": η Taxibeat έχει κάνει έναρξη εργασιών στη ΦΑΕ Αθηνών τον Μάρτιο του 2011, με ΑΦΜ 997674750.

Έχει πληρώσει μέχρι τώρα περίπου 5 εκατομμύιρα Ευρώ σε φόρους και εισφορές. Έχει ΦΕΡΕΙ μέσα στη χώρα περισσότερα από 8 εκατομμύρια σε επενδυτικά κεφάλαια (3 εκατ. μόνο φέτος) και έχει ένα επενδυτικό πρόγραμμα για άλλα 10 - 15 εκατ. Ευρώ στα επόμενα 2 περίπου χρόνια.

Α, και δεν έχει φύγει από τη χώρα ούτε μισό Ευρώ από αυτά, με οποιονδήποτε τρόπο.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ