1821 Digital Gallery

#HairHasNoGender: Η διαφήμιση της Pantene για τη διαφορετικότητα

#HairHasNoGender: Η διαφήμιση της Pantene για τη διαφορετικότητα
#HairHasNoGender: Η διαφήμιση της Pantene για τη διαφορετικότητα
«Τα μαλλιά δεν έχουν φύλο»
  • A-
  • A+
0
#HairHasNoGender: Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Pantene για τη διαφορετικότητα.

To brand Pantene της εταιρείας Procter and Gamble προωθεί τη διαφορετικότητα μέσω της νέας καμπάνιας με τίτλο: #HairHasNoGender, δηλαδή «Τα μαλλιά δεν έχουν φύλο». 

Μέσα από το διαφημιστικό σποτ προβάλονται πέντε queer πρόσωπα της ελληνικής ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας και μιλούν για το πώς τα μαλλιά συμβάλλουν στην αυτοπεποίθησή τους και ότι είναι καιρός να πάψουμε να ταυτίζουμε το κούρεμα με το φύλο.

Pantene | #HairHasNoGender: Ό,τι μαλλιά κι αν ονειρεύεσαι, είμαστε δίπλα σου!

Το μήνυμα της καμπάνιας στην περιγραφή του βίντεο στο YouTube

Σύμφωνα με διεθνή έρευνα που πραγματοποίησε το Pantene το 2017, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Γέιλ, τα μαλλιά παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αυτοεκτίμηση και αποτελούν σημαντική προέκταση και έκφραση της ταυτότητας του κάθε ατόμου. Ο αντίκτυπος που έχουν τα μαλλιά στην ψυχολογική και συναισθηματική ισορροπία του ατόμου είναι τόσο ισχυρός που συχνά ξεφεύγει από το πλαίσιο της εξωτερικής εικόνας. Αυτή η διαπίστωση βρίσκει ακόμα συχνότερη εφαρμογή στα μέλη της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, όπου τα μαλλιά συχνά αποτελούν το πρώτο στάδιο σε ζητήματα coming out, αυτοπροσδιορισμού, φυλομετάβασης, προσωπικής ενδυνάμωσης κ.λπ.

Σχετικα
Μουντιάλ: Ξενοδοχεία στο Κατάρ δεν δέχονται ομοφυλόφιλους
Μουντιάλ: Ξενοδοχεία στο Κατάρ δεν δέχονται ομοφυλόφιλους

Από την άλλη, συχνά διαπιστώνονται στην κοινωνία διακρίσεις, προκαταλήψεις, ακόμα και misgendering (λανθασμένη απόδοση διαφορετικού γένους από αυτό με το οποίο αυτοπροσδιορίζεται το άτομο) που συνδέονται με την εικόνα, ενώ τα στερεότυπα που κάνουν λόγο για «αντρικά» και «γυναικεία» μαλλιά, «αντρικά» και «γυναικεία» κουρέματα, τόσο στους επαγγελματικούς χώρους περιποίησης μαλλιών όσο και έξω από αυτούς, παραμένουν κραταιά. «Φράντζα, κεφάλι ψηλά!» αναφωνεί ο Δήμος, που είναι cis gay αγόρι.

#HairHasNoGender:
#HairHasNoGender:

«Φράντζα, κεφάλι ψηλά!» αναφωνεί ο Δήμος, που είναι cis gay αγόρι.

Σχετικα
Γιατρομανωλάκης: Ο ΣΥΡΙΖΑ εργαλειοποιεί ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και πουλά εκδούλευση
Γιατρομανωλάκης: Ο ΣΥΡΙΖΑ εργαλειοποιεί ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και πουλά εκδούλευση

«Στις δουλειές πρέπει να αλλάζουν τα μυαλά και όχι τα μαλλιά» διαπιστώνει η Νικόλ, που είναι cis gay κορίτσι. «Πρώτα μάκρυνα τα μαλλιά μου και μετά είπα στους δικούς μου “αισθάνομαι, είμαι γυναίκα”» θυμάται η Καίτη, που είναι trans κορίτσι. «Δεν υπάρχουν “αντρικά” ή “γυναικεία” μαλλιά» διαπιστώνει η/το LEX, που είναι non-binary άτομο. «Ίσως κάποιοι νομίζουν ότι έτσι κρύβομαι, αλλά εγώ έτσι εκφράζομαι» εξηγεί ο Θέμης, μέσω της drag περσόνας του, Holly Grace.

Μέσα από τις 5 παραπάνω ιστορίες, που με ειλικρίνεια και θάρρος μοιράζονται τα 5 άτομα που πρωταγωνιστούν στη νέα του καμπάνια - τομή για τα ελληνικά διαφημιστικά δεδομένα, το Pantene, περήφανος υποστηρικτής της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας και των διεκδικήσεών της, δηλώνει πως «ό,τι μαλλιά κι αν ονειρεύεσαι, είμαστε δίπλα σου.

Σημειώνεται ότι το χάσταγκ  #HairHasNoGender βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των τρεντ στο Twitter ενώ μέσα σε λίγες ώρες έγινε viral. 

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις 

Back to top

Προσεχως

«Επέστρεφε» Αναφορά στον Κ. Π. Καβάφη - Ατομική Εκθέση ζωγραφικής του Ανδρέα Γεωργιάδη
«Επέστρεφε» Αναφορά στον Κ. Π. Καβάφη - Ατομική Εκθέση ζωγραφικής του Ανδρέα Γεωργιάδη
Αμερικανική Σχολή Κλασικών Σπουδών
20.06.2022
«Επέστρεφε» Αναφορά στον Κ. Π. Καβάφη - Ατομική Εκθέση ζωγραφικής του Ανδρέα Γεωργιάδη
Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5