- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Το δώρο των Χριστουγέννων είναι το καλύτερο και το δυσκολότερο
Η διαφήμιση των Sainsbury's, ένα animated μιούζικαλ στο χριστουγεννιάτικο Λονδίνο με τη φωνή του Τζέιμς Κόρντεν
Καθυστερήσεις τρένων, τεράστιες και ατελείωτες ουρές, αμήχανα πάρτι με συναδέλφους στο γραφείο. Η εορταστική σεζόν των Χριστουγέννων πλησιάζει και το άγχος για το καλύτερο δυνατό δώρο καταβάλλει κάθε γονιό. Με τη φωνή του πασίγνωστου κωμικού Τζέιμς Κόρντεν η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της βρετανική αλυσίδας σούπερ μάρκετ Sainsbury's παρουσιάζει ένα συγκινητικό μιούζικαλ με τις περιπέτειες ενός μπαμπά που ψάχνει να βρει το τέλειο δώρο για τη μικρή του κόρη, την οικογένειά του, τους φίλους και συναδέλφους στο γραφείο.
Κάθε χρόνο στην Βρετανία δίδεται μάχη για την καλύτερη διαφήμιση των Χριστουγέννων. Πέρυσι τα Sainsbury's κέρδισαν το πολυκατάστημα John Lewis. Ο πανέμορφος γάτος Mog των Sainsbury's συγκέντρωσε 26 εκατομμύρια θεάσεις, ενώ ο Άνθρωπος στο Φεγγάρι του John Lewis έμεινε στα 23 εκατομμύρια θεάσεις.
Η μάχη ξεκίνησε. Τζέιμς Κόρνετν ή το μπόξερ Μπάστερ.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ίσως όμως η μεγαλύτερη ανησυχία να αφορά τη δημιουργικότητα
Η δημοφιλής σειρά επιστρέφει με νέο κύκλο επεισοδίων - Πρεμιέρα 18 Δεκεμβρίου
Τι αφορά το deal που ανακοίνωσαν
Πολλοί πίστεψαν ότι θα γίνει το remake της σειράς
Όλα όσα αξίζουν μια θέση στη watchlist
Όταν ο Μπέργκμαν, ο Λιντς και άλλοι δημιουργοί ασχολήθηκαν με τη διαφήμιση
Θρήνος στον χώρο της υποκριτικής
O δημιουργός των «Breaking Bad» και «Better Call Saul» επιστρέφει σε μεγάλα κέφια
Οι πρώτες αναφορές προήλθαν από τον Γάλλο ειδικό στα media Κλεμάν Γκαρέν
Η διάσημη ηθοποιός θα ενσαρκώσει την αδερφή της Μορτίσια Άνταμς στη σειρά του Netflix
Η επίσημη ανακοίνωση του τηλεοπτικού σταθμού
Το Hawkins βυθίζεται ολοένα και περισσότερο στην απειλή του Upside Down
Το story της ηθοποιού στο Instagram
Η πρώτη εκφωνήτρια, η τηλεόραση των Ενόπλων Δυνάμεων και τα ιδιωτικά κανάλια
Η σειρά-προοίμιο του Game of Thrones επιστρέφει με νέο κύκλο επεισοδίων - Πότε κάνει πρεμιέρα
Γιατί οι σειρές γίνονται πιο εύπεπτες, πιο ίδιες και τελικά πιο «χαζές»
Το μήνυμα που θέλησε να στείλει στους θαυμαστές του
Νέα μελέτη προειδοποιεί
Νέα πρόσωπα και άλμα 10 ετών στην αφήγηση του Ιαπωνικού ιστορικού έπους
Αναλυτές επισημαίνουν ότι το Netflix έχει καταφέρει να βρει τη σωστή ισορροπία τιμών
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.