Τεχνολογια - Επιστημη

Το Facebook επιτρέπει ως τέσσερα ανώνυμα προφίλ στον ίδιο λογαριασμό

Γιατί προχωρά σε αυτή την κίνηση η Meta

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Το Facebook επιτρέπει σε κάθε χρήστη να έχει 5 λογαριασμούς σε μια προσπάθεια για ανάκαμψη.

Το Facebook θα επιτρέψει στους χρήστες να δημιουργήσουν έως και τέσσερα επιπλέον προφίλ συνδεδεμένα με τον αρχικό τους λογαριασμό, επιτρέποντάς τους να προσαρμόζουν το περιεχόμενό τους σε διαφορετικές σχέσεις και ενδιαφέροντα.

Αν οι χρήστες θέλουν έναν λογαριασμό στο Facebook αποκλειστικά για τους συναδέλφους τους και έναν άλλο για τους φίλους τους, καθώς και έναν εντελώς νέο λογαριασμό για την παρακολούθηση influencers και συγκεκριμένου περιεχομένου, αυτό θα είναι εφικτό στο πλαίσιο του νέου συστήματος.

«Για να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να προσαρμόσουν την εμπειρία τους με βάση τα ενδιαφέροντα και τις σχέσεις τους, δοκιμάζουμε έναν τρόπο ώστε οι άνθρωποι να έχουν περισσότερα από ένα προφίλ συνδεδεμένα με έναν μόνο λογαριασμό στο Facebook», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας Meta σε δήλωσή του.

Πάνω από τον κύριο λογαριασμό τους, οι χρήστες θα μπορούν να δημιουργούν νέους λογαριασμούς χωρίς να χρησιμοποιούν την πραγματική τους ταυτότητα ή το ονοματεπώνυμό τους και στη συνέχεια να εναλλάσσονται απρόσκοπτα μεταξύ των προφίλ με μερικά κλικ.
 
Σημαντικό είναι ότι όλα τα προφίλ του λογαριασμού θα υπόκεινται στις πολιτικές του Facebook, οι οποίες απαγορεύουν την παραποίηση και τη μίμηση δημόσιων προσώπων, και αν ένας από τους λογαριασμούς παραβιάζει τις πολιτικές του Facebook, θα επηρεαστούν όλοι οι λογαριασμοί των χρηστών.

Οι νέοι κανόνες αποτελούν μια σημαντική απομάκρυνση από τη μακροχρόνια πολιτική της Meta στο Facebook, σύμφωνα με την οποία οι χρήστες χρησιμοποιούν την πραγματική τους ταυτότητα για το όνομα εμφάνισής τους, και δείχνουν πόσο μακριά είναι διατεθειμένη να φτάσει η Meta για να κοντράρει τον ανταγωνισμό.

Τους τελευταίους μήνες, η Meta βλέπει τα κέρδη της και την αύξηση των χρηστών της να είναι στάσιμα. Η εταιρεία έχει χάσει περίπου το ήμισυ της χρηματιστηριακής της αξίας μόνο φέτος, μια τάση που επιδεινώθηκε τον Φεβρουάριο, αφότου η Meta ανέφερε ότι είχε χάσει καθημερινά ενεργούς χρήστες στη «ναυαρχίδα» της, το Facebook, για πρώτη φορά το τελευταίο τρίμηνο του 2021. Και καθώς το TikTok αναπτύσσεται, η τάση αυτή μπορεί να επιδεινωθεί.