- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Φανάρια με ταυτότητα
Μια απλή ιδέα έρχεται να βάλει τέλος στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί
Μια απλή ιδέα του συγκοινωνιολόγου –μελετητή Σταύρου Κωνσταντινίδη, έρχεται να βάλει τέλος στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν όλοι οι οδηγοί σε μια ξένη πόλη ή ακόμη και μέσα στην ίδια τους την πόλη. Να ψάχνουν δηλαδή να βρουν τον προορισμό τους κάνοντας άσκοπους κύκλους, καταναλώνοντας χρόνο και καύσιμα, αλλά και επιβαρύνοντας το περιβάλλον με περισσότερα καυσαέρια. Η ιδέα του κυρίου Κωνσταντινίδη αν και πραγματικά απλή είναι όμως πολύ πρακτική. Μια μικρή κίτρινη αριθμημένη ταμπελίτσα τοποθετείται στον κάθε σηματοδότη, ώστε ο οδηγός να μην είναι απαραίτητο να ψάχνει δρόμους και διευθύνσεις αλλά απλά ένα συγκεκριμένο αριθμημένο φανάρι.
Η υλοποίηση της ιδέας ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη, όπου στην πρώτη πιλοτική φάση θα τοποθετηθούν 385 αριθμημένες πινακίδες πάνω από τα φανάρια σε κεντρικούς κόμβους της πόλης. Όπως αναφέρει ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων, Στράτος Σιμόπουλος «η τοποθέτηση των πινακίδων θα συμβάλλει στη βελτίωση και στην αναβάθμιση της λειτουργικότητας και της φιλικότητας των πόλεων για τους κατοίκους και για τους επισκέπτες, στην εξοικονόμηση χιλιάδων ανθρωποωρών ανά ημέρα και στην εξοικονόμηση οχηματοχιλιομέτρων, τα οποία με τη σειρά τους οδηγούν σε μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης, μείωση κατανάλωσης ενέργειας, μείωση του χρόνου διαδρομής και μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, που προκαλούνται από την απόσπαση της προσοχής προκειμένου να εξευρεθεί η σωστή πορεία».
Η πρόταση «υιοθετήθηκε» και χρηματοδοτήθηκε από τον κ. Στράτο Σιμόπουλο, ο οποίος κατά την παρουσίαση της μελέτης αναφέρθηκε στην ανάγκη βελτίωσης του βιοτικού αλλά και του προσωπικού μας επιπέδου ώστε να σταματήσουμε να λέμε «αυτό δεν γίνεται».
Στο video που ακολουθεί μπορείτε να δείτε την ιδέα εφαρμοσμένη.
Download Video as MP4
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Για πρώτη φορά θα ξεπεραστεί το συμβολικό φράγμα του 1,5°C της παγκόσμιας ανόδου της θερμοκρασίας
Οι διακυμάνσεις της παραγωγής ενέργειας από τον ήλιο και τον άνεμο δημιουργούν μεγάλες προκλήσεις στη διαχείριση του ενεργειακού μας συστήματος, με την αποθήκευση και το υδρογόνο να είναι οι κύριες απαντήσεις
Ποια είδη δεν πρέπει να φυτεύονται σε πόλεις
Και το πρώτο που θα σπάσει το φράγμα του 1,5° Κελσίου
Τι δείχνουν τα σενάρια του Network for Greening the Financial System – Δίκτυο για ένα Πράσινο Χρηματοπιστωτικό Σύστημα (NGFS)
H Γουίσντομ εντοπίστηκε για πρώτη φορά το 1956 - Ήταν με έναν νέο σύντροφο φέτος
Οι προκλήσεις, τα κενά και οι προοπτικές για τις θάλασσές μας που δοκιμάζονται
Πώς ερμηνεύεται το φαινόμενο που έχει να εμφανιστεί από τη δεκαετία του 1980
Αντικείμενα που χρησιμοποιούμε όλοι και καταστρέφουν το περιβάλλον
Υποθαλάσσιες έρευνες σε βάθος 5.000 μέτρων αποκάλυψαν ένα τεράστιο κοίτασμα μαγγανίου που περιέχει και αρκετό κοβάλτιο για να καλύψει τις ανάγκες της Ιαπωνίας για περίπου 75 χρόνια
«Ποιος είναι υπεύθυνος;» - Η τοπική κοινότητα προσπαθεί να ανακαλύψει τον ένοχο
Η εξάρτηση από τα μικρά, «φορητά» μπουκάλια και το περιβαλλοντικό κόστος
Στη σημαντικότερη παραλία ωοτοκίας του είδους σε όλη τη Μεσόγειο
«Δεν είμαι τρελαμένος οικολόγος ούτε ακτιβιστής, επιθυμώ να υπάρχει ισορροπία στη φύση και να διατηρηθεί κάθε είδος ζωής» έλεγε
Τεράστιος ο περιβαλλοντικός αντίκτυπος - Πώς καταστρέφονται ολόκληρες κοινότητες
Συνέντευξη με τον Δρ. Κώστα Ανδριοσόπουλο με θέμα τις Ενεργειακές Κοινότητες και τη χρηματοδότηση μέσω crowdfunding.
Με οδηγό την τεχνητή νοημοσύνη, το μέλλον προβλέπεται πιο βιώσιμο
Χρειαζόμαστε το αττικόψαρο (Pelasgus-marathonicus), όπως μας χρειάζεται και αυτό. Η απώλεια της φύσης μοιραία θα οδηγήσει στη δική μας φτώχεια και δυστυχία
Στο Βόρειο Αιγαίο καταγράφηκαν έντονοι και μεγάλης διάρκειας θαλάσσιοι καύσωνες
Βρισκόμαστε σε μια νέα εποχή κατά την οποία η Κλιματική Κρίση θα αμφισβητηθεί δεόντως
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.