Πολιτικη & Οικονομια

Kayak

Οι Έλληνες με τις καλές ειδήσεις

4662-35212.jpg
Δήμητρα Τριανταφύλλου
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
37042-79995.gif

Η A.V. σε συνεργασία με τη The Newtons Laboratory παρουσιάζουν ιστορίες επιτυχίας μέσα στην κρίση.

Υπάρχουν καλά νέα. Έρχονται από συμπολίτες μας που δημιουργούν και εξελίσσονται μέσα στην κρίση, που μεταφέρουν με επιτυχία στο εξωτερικό ελληνικά προϊόντα και ιδέες. Η A.V. σε συνεργασία με τη The Newtons Laboratory –άλλη μια ελληνική ιστορία επιτυχίας, μια νέα και ήδη βραβευμένη διαφημιστική εταιρεία– παρουσιάζουν ελληνικές ιστορίες επιτυχίας. Αυτή τη φορά μάς διηγείται τη δική του ιστορία ο Σάββας Σταυρίδης, η «νέα γενιά» των παγωτών Kayak, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

«Στα μέσα της δεκαετίας του ’90 και μετά το τέλος των σπουδών μου, η οικογένειά μου ξεκίνησε τα παγωτά Κayak βασισμένη σε παραδοσιακές ιταλικές συνταγές. Εμπνευστήκαμε τη δημιουργία ενός παγωτού πολύ ποιοτικού με τα καλύτερα και πιο αγνά υλικά, όπως για παράδειγμα τη φυσική βανίλια Μαδαγασκάρης ή τη σοκολάτα Valhrona, που θα έδινε στον καταναλωτή την ευκαιρία να δοκιμάσει τις κλασικές γεύσεις που ήδη γνώριζε αλλά και πολύ πιο ιδιαίτερες, όπως παγωτό σοκολάτα καγιέν, μαστίχα ροζ πιπέρι, lemon grass wasabi. Αλλά και γεύσεις παγωτού με “ελληνικότητα”, όπως ψωμί, μελομακάρονο, κουραμπιές, χωριάτικη σαλάτα, τσουρέκι και άλλες.

Οι ιδέες για τις γεύσεις των παγωτών μας προήλθαν από φίλους, συνεργάτες και σεφ που συνεργαζόμαστε, από ταξίδια μας στο εξωτερικό και εκθέσεις, καθώς επίσης και από πελάτες που γνωρίζοντας ότι η ΚΑΥΑΚ δημιουργεί κατά παραγγελία γεύσεις ζήτησαν αυτές που ήθελαν, όπως το σορμπέ μαρτίνι πορτοκάλι, σορμπέ εσπεριδοειδή ή σορμπέ βότκα λεμόνι που ζήτησε ο πρώην πρόεδρος της Ρωσίας κύριος Πούτιν κατά την επίσκεψή του στην Αθήνα.

n

Το ξεκίνημά μας δεν ήταν πολύ εύκολο γιατί το παγωτό στην Ελλάδα είναι ένα προϊόν με μεγάλη εποχικότητα και τη δεκαετία του ’90 δεν υπήρχε η άνθηση που υπήρχε τη δεκαετία του 2000 στο χώρο του καφέ-εστίασης. Έτσι ήταν δύσκολη η ανάπτυξη ενός brand τελείως άγνωστου και πιο ακριβού σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επίσης, λόγω του ότι το εγχείρημά μας ήταν και εξακολουθεί να είναι αρκετά πρωτοπόρο σε ιδέα και γεύσεις, με λιτή παρουσίαση και συσκευασία, ήταν αρκετά δύσκολη η εδραίωση στην ελληνική αγορά.

Η πολιτική μας είναι τα προϊόντα μας να είναι όσο πιο αγνά και φυσικά γίνεται, να μην υπάρχουν καθόλου χρωστικές, πρόσθετα ή μη φυσικές πρώτες ύλες, γι’ αυτό και επιλέγουμε στα σορμπέ την πρώτη ύλη σε φυσική μορφή, την οποία και αποχυμοποιούμε, όπως επίσης όλα μας τα παγωτά περιέχουν φρέσκο γάλα και φρέσκια κρέμα γάλακτος.

Τα τελευταία τρία χρόνια και λόγω της βαθιάς κρίσης είναι αρκετά δύσκολες οι συνθήκες για κάθε ελληνική παραγωγική εταιρεία, αφού συρρικνώνονται τα μερίδια αγοράς και μειώνεται η αγοραστική δύναμη του καταναλωτή. Στην πραγματικότητα όμως πιστεύω ότι στη δική μας περίπτωση δεν υπάρχει μυστικό επιτυχίας, αλλά ένας συνδυασμός παραγόντων και ένα πακέτο προσφοράς στον καταναλωτή. 

Θεωρώ ως πιο σημαντικό παράγοντα επιτυχίας των προϊόντων μας τη σταθερή ποιότητα και τη διαρκή δημιουργία και εξέλιξη χωρίς παρεκκλίσεις από τον αρχικό στόχο. Η εταιρεία μας από τον πρώτο χρόνο της κρίσης αντέδρασε άμεσα διατηρώντας σταθερές τις τιμές των προϊόντων μας και εφαρμόζοντας μια εμπορική πολιτική ανάλογη των συνθηκών που επικρατούν στη χώρα μας. Ακόμα, τα τελευταία τρία χρόνια, συνεχίσαμε την ανάπτυξή μας δημιουργώντας τρεις νέες boutique στη Νέα Ερυθραία, στο Costa Navarino και το καλοκαίρι που μας πέρασε σε ένα πολύ κεντρικό σημείο της Γλυφάδας, στο παλιό Oscar.

n

Τέλος, η εταιρεία μας εν μέσω κρίσης ξεκίνησε να συμμετέχει σε διεθνείς εκθέσεις τροφίμων, όπως στη Sial στο Παρίσι τον Οκτώβριο του 2012, στην Prodexpo της Μόσχας και στην Gulfood στο Ντουμπάι το Φεβρουάριο του 2013. Στις εκθέσεις αυτές παρουσιάσαμε τα παγωτά μας, αλλά και το καινούργιο concept “KAYO Frozen Yogurt”. Εκδηλώθηκε μεγάλο ενδιαφέρον για τη διανομή και την αντιπροσώπευση μέσω franchise και για τα δύο. Παράλληλα, από φέτος δραστηριοποιούμαστε στη Γερμανία με εταιρεία διανομής, καθώς και με συμφωνία για franchise store σε κεντρικό mall στη Στουτγκάρδη τον επόμενο χρόνο. Στην Κύπρο επίσης με έντονη παρουσία στο χώρο της μαζικής εστίασης, ενώ στη Ρωσία συνεργαζόμενοι με εταιρεία διανομής και με προοπτική για καταστήματα franchise. Παράλληλα είμαστε σε διερεύνηση της τουρκικής αγοράς, καθώς και των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και της Μέσης Ανατολής, μετά και την επιτυχημένη συμμετοχή μας στην έκθεση στο Ντουμπάι.

Ο στόχος μας είναι να αναπτύξει η εταιρεία περαιτέρω την εξωστρέφειά της, με παράλληλη διείσδυση στις αγορές μέσω διανομής και franchise stores σε καλές τοποθεσίες. Για την ελληνική αγορά η επιθυμία μας είναι να εδραιωθούμε περαιτέρω και να παραμείνουμε στην κορυφή του τομέα του ποιοτικού παγωτού. Κλείνοντας, προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε στο ελληνικό κοινό ότι τα παγωτά ΚΑΥΑΚ είναι 100% ελληνική οικογενειακή επιχείρηση, κάτι που δεν γνωρίζει ένα μεγάλο μέρος του κοινού».


Kayak cafe: Μεταξά 24-26 & Ζησιμοπούλου 9, Γλυφάδα, 2108949.130

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Κατερίνα Σακελλαροπούλου επισκέφτηκε δομές της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών
Η Κατερίνα Σακελλαροπούλου επισκέφτηκε δομές της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών

«Βλέποντας τη σπουδαία δουλειά που γίνεται σε αυτές δομές, θα έλεγα ότι αυτή η επίσκεψη ήταν για μένα ένα δώρο Χριστουγέννων» τόνισε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.