- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
*Της Σύνθιας Σάπικα
Γιατί κατεβαίνεις στις εκλογές; Η ερώτηση έχει από μόνη της αρνητική συνδηλωτική σημασία. Γιατί κάποιος κατεβαίνει στις εκλογές και δεν ανεβαίνει; Γιατί στην Αμερική κάνεις run for president, ενώ εδώ απλά «κατεβαίνεις»;
Μήπως γιατί ο κάποιος που κατεβαίνει πρέπει να παρακαλέσει τους συναδέλφους δημοσιογράφους που ξέρει (και αυτούς που δεν ξέρει για να λέμε αλήθεια) για να τον προβάλουν; Μήπως γιατί πιάνει τον εαυτό του να χαιρετάει πιο ευγενικά, πιο πολύ, σε πιο πολλούς απ’ ό,τι πριν; Μήπως γιατί μετράει τα like στο Facebook; Αν όλα αυτά δεν συνεπάγονται το κατέβασμα, τότε τι;
Και μετά βγαίνεις βουλευτής. Σαν να βγαίνεις από τα ρούχα σου δηλαδή. Και ενώ βγαίνεις βουλευτής, μπαίνεις στη βουλή. Και τίποτα από τα δύο δε θα συμβεί σε σένα. Γιατί είσαι σε μη εκλόγιμη θέση.
Τότε γιατί κατεβαίνεις;
Γι’ αυτό. Επειδή είσαι σε μη εκλόγιμη θέση. Επειδή δε ζητιανεύεις σταυρό. Επειδή πιστεύεις ότι σήμερα, σε αυτές τις εκλογές, κανείς δεν πρέπει να αρνηθεί να βοηθήσει. Επειδή κοντεύεις να σκάσεις τόσο καιρό που δε μιλάς. Επειδή είσαι 4 χρόνια άνεργη και πέρασες με ΑΣΕΠ στη ΝΕΡΙΤ, αλλά δε δουλεύεις. Επειδή πιστεύεις ότι δεν είναι τα κόμματα που μετρούν, αλλά οι τελείες και οι παύλες. Επειδή έχεις όρεξη για δουλειά, σαν αυτή τη δουλειά που δεν έχεις τόσα χρόνια. Επειδή αγαπάς την Ελλάδα. Τη θάλασσα. Τα νησιά. Τη Θεσσαλονίκη. Τον Παυλίδη, τον Χριστιανάκη και τις Τρύπες. Τον Παπαϊωάννου.
Επειδή αγαπάς τα παιδιά σου που σκέφτονται να μη ζήσουν κοντά στη θάλασσα, τα νησιά, τη Θεσσαλονίκη. Επειδή πληρώνεις δίδακτρα και ενοίκια στη Σλοβακία για την κόρη σου, επειδή κάποιοι αρνούνται τα ιδιωτικά πανεπιστήμια στην Ελλάδα. Επειδή δε σου αρέσουν τα σκουπίδια στους δρόμους, τα βεβηλωμένα, μουτζουρωμένα αρχαία, τα κλειστά θέατρα, τα ρουσφέτια και τα ψέματα. Επειδή δεν πιστεύεις ότι οι Έλληνες είναι πιο μάγκες από τους άλλους, αλλά ούτε και πιο τεμπέληδες. Επειδή βαρέθηκες να βλέπεις τους ίδιους και τους ίδιους πολιτικούς. Επειδή διλήμματα τύπου παλιό-νέο, μπροστά-πίσω, δεξιά–αριστερά δε χωράνε πια. Επειδή πιστεύεις ότι όλα μπορούν με λογική και δουλειά, χωρίς ρεβανσισμούς και κομματισμούς να βελτιωθούν. Επειδή πιστεύεις, γενικά.
*Η Σύνθια Σάπικα συμμετέχει στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας, στην Α’ Θεσσαλονίκης.
**Ο τίτλος του κειμένου είναι δανεισμένος από στίχους του Παύλου Παυλίδη.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πόσο μειώνονται οι δόσεις
Τι ισχύει με τα ποσά που θα μπουν στα ΑΤΜ
«Δεν υπήρξε ποτέ ουσιαστική συζήτηση για κανένα οργανωτικό , θεσμικό, πολιτικό ή άλλο θέμα» - Η ανάρτηση στα social media
Τι ώρα αρχίζουν να εμφανίζονται τα χρήματα στα ΑΤΜ
«Το ένταλμα σύλληψής μου είναι άκυρο» τόνισε
Δείτε αναλυτικά παραδείγματα
Από τη δημοσιονομική εξυγίανση στις παραγωγικές επενδύσεις, τις νέες τεχνολογίες και την πραγματική ευρωπαϊκή σύγκλιση
Σε τι στάδιο βρίσκονται ο «Νέαρχος», ο «Φορμίων» και ο «Θεμιστοκλής»
Σήμερα συμπληρώνονται 30 χρόνια από την απώλεια του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ
Tα εγκαίνια της μονάδας προγραμματίζονται για τις αρχές του 2027
Η επεξεργασία των αιτήσεων διενεργείται αυτοματοποιημένα
Οι δύο πλευρές αντάλλαξαν απόψεις για τη διαχείριση της παράνομης μετανάστευσης
Πώς αλλάζει την καθημερινότητά μας
Το ολοκληρωμένο ψηφιακό οικοσύστημα διαχειρίζεται πλέον δεδομένα για χιλιάδες μνημεία, αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία
Τι δήλωσε στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος, η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας
Στο χαρτοφυλάκιο των Οικονομικών τοποθετείται ο Φραγκίσκος Κουτεντάκης
Νέες σχολικές μονάδες, ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής και στοχευμένες παρεμβάσεις σε όλη τη χώρα
Ο Τσίπρας επιστρέφει, το ΠΑΣΟΚ ακολουθεί;
Νέος ρόλος και νέα αποστολή για την ανάπτυξη της χώρας
Τι να τσεκάρετε για να μη χάσετε την πληρωμή
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.