- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
ΟΑΣΑ: Στον «αέρα» η νέα πλατφόρμα καταγγελιών report.oasa.gr
Οι αναφορές που υποβάλλονται θα διαβιβάζονται αυτόματα στον αρμόδιο φορέα
ΟΑΣΑ: Το μήνυμα του Κωνσταντίνου Κυρανάκη και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν οι χρήστες
Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης παρουσίασε τη νέα ψηφιακή πλατφόρμα για καταγγελίες στον ΟΑΣΑ, το report.oasa.gr. Η πλατφόρμα επιτρέπει στους πολίτες να καταγράφουν και να υποβάλλουν γρήγορα και αξιόπιστα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά τη χρήση των δημόσιων συγκοινωνιών.
Ποια βήματα μπορούν να ακολουθήσουν οι χρήστες της νέας ψηφιακής πλατφόρμας για καταγγελίες στον ΟΑΣΑ
Για να διευκολύνεται η διαδικασία, ακολουθούν τα βασικά βήματα χρήσης της νέας πλατφόρμας του ΟΑΣΑ:
1. Είσοδος στην πλατφόρμα: Από οποιονδήποτε υπολογιστή ή κινητό, πληκτρολογήστε τη διεύθυνση report.oasa.gr.
2. Επιλογή μέσου μεταφοράς: Αφού εμφανιστεί η αρχική σελίδα, πατήστε στο κουμπί «Ξεκινήστε εδώ» και επιλέξτε το μέσο με το οποίο ταξιδεύατε (Λεωφορείο, Τρόλεϊ, Μετρό, Ηλεκτρικός ή Τραμ).
3. Καθορισμός τύπου καταγγελίας: Στην επόμενη οθόνη επιλέξτε την κατηγορία που περιγράφει καλύτερα το πρόβλημα που αντιμετωπίσατε - π.χ. Καθυστέρηση δρομολογίου, Ακύρωση δρομολογίου, Κακή κατάσταση οχήματος ή στάσης, Απρεπής συμπεριφορά προσωπικού ή 'Αλλο.
4. Τοποθεσία και χρονικά στοιχεία: Επιλέξτε την ακριβή τοποθεσία του περιστατικού στον χάρτη ή πληκτρολογήστε τη διεύθυνση. Συμπληρώστε την ημερομηνία και την ώρα που συνέβη το γεγονός καθώς και τον αριθμό γραμμής ή σταθμού, εάν είναι διαθέσιμος.
5. Περιγραφή και αποδεικτικά: Περιγράψτε συνοπτικά το πρόβλημα στο κατάλληλο πεδίο και, εφόσον χρειάζεται, επισυνάψτε φωτογραφίες ή άλλα στοιχεία (π.χ. φωτογραφία της στάσης ή του οχήματος).
6. Στοιχεία επικοινωνίας: Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία (όνομα, τηλέφωνο, email). Τα στοιχεία αυτά είναι απαραίτητα για τυχόν διευκρινίσεις και για να ενημερωθείτε για την εξέλιξη της καταγγελίας.
7. Υποβολή: Ελέγξτε τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει και πατήστε «Υποβολή» για να σταλεί η καταγγελία. Θα λάβετε επιβεβαίωση ότι η καταγραφή έχει παραληφθεί.
Οι αναφορές που υποβάλλονται θα διαβιβάζονται αυτόματα στον αρμόδιο φορέα (ΟΣΥ Α.Ε. για λεωφορεία και τρόλεϊ ή ΣΤΑΣΥ Α.Ε. για μετρό, τραμ και ηλεκτρικό), προκειμένου να διερευνηθούν και να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα.
«Από σήμερα το πρωί οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους το report.oasa.gr, μια πλατφόρμα όπου μπορούν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να καταγγέλλουν οργανωμένα οποιοδήποτε πρόβλημα σε λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, τραμ ή ηλεκτρικό: από καθυστερήσεις και ακυρώσεις μέχρι την κατάσταση οχημάτων, σταθμών ή τη συμπεριφορά υπαλλήλων. Ο πολίτης μπορεί να παρακολουθεί την εξέλιξη της αναφοράς του και να επισυνάπτει φωτογραφίες ή βίντεο για πληρέστερη καταγραφή. Θέλουμε οι πολίτες να μας υποδεικνύουν αδιαμεσολάβητα τα προβλήματα ώστε να μπορούμε να τα λύνουμε», δηλώνει ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δείτε εικόνες από το Μέγαρο Μουσικής
Γιατί τραβούν χειρόφρενο οι εργαζόμενοι
Τι αλλάζει και γιατί πρόκειται για ένα τεχνικά σύνθετο θέμα
Θα καθοριστεί η επόμενη φάση των κινητοποιήσεων
Ηλιοφάνεια στις περισσότερες περιοχές - Αναλυτική πρόγνωση από το meteo και την ΕΜΥ
Τι δήλωσε μέσω Instagram
Μικρή πτώση της θερμοκρασίας - Δείτε την αναλυτική πρόγνωση
Η επιχειρηματίας και δημιουργός του Noel έστειλε ένα πολύ δυνατό μήνυμα μέσα από το 2o Forum της ATHENS VOICE
Ενώ συνεχίζεται από την Αστυνομία η έρευνα για την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης
O 37χρονος συνεργός της έχει απασχολήσει στο παρελθόν τις Αρχές για κλοπές
Εικόνες από τις συζητήσεις, τα πάνελ και τους ανθρώπους
Ολόκληρη η συζήτηση στο δεύτερο πάνελ του 2ου Forum της Athens Voice
Τη διενέργεια κατεπείγουσας προκαταρκτικής έρευνας διέταξε η Εισαγγελία Πρωτοδικών
Aντιδρά στον προϋπολογισμό - Δηλώνει στήριξη στις αγροτικές κινητοποιήσεις
Ο χαιρετισμός του δημάρχου Αθηναίων
«Γίνεται πράξη μέσα από κοινωνικές πολιτικές που στηρίζουν συμπολίτες μας σε δύσκολες στιγμές»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.