Ελλαδα

Σήμερα η Cyber Monday - Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές

Αφορά προσφορές και εκπτώσεις για διαδικτυακές αγορές

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Διαδικτυακές αγορές
Διαδικτυακές αγορές © Unsplash

«Γιορτάζεται» σήμερα, Δευτέρα 29 Νοεμβρίου, η Cyber Monday, η οποία όπως κάθε χρόνο έρχεται τρεις μέρες μετά την Black Friday.

Σήμερα, Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021, «πέφτει» η Cyber Monday, που ως είθισται πραγματοποιείται τρεις ημέρες μετά τη Black Friday.

H Cyber Monday αφορά σε προσφορές και εκπτώσεις για αγορές αποκλειστικά μέσω διαδικτύου. Η πρώτη φορά που τιμήθηκε η ημέρα αυτή για τις ψηφιακές αγορές ήταν το 2005.

Τι θα πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές στη Cyber Monday

Ακριβώς όπως και με τη Black Friday, οι καταναλωτές θα πρέπει να χρησιμοποιούν εργαλεία σύγκρισης τιμών - τα οποία υπάρχουν σε πληθώρα στο διαδίκτυο - προτού πραγματοποιήσετε κάποια αγορά.

Καθώς είναι συχνό το φαινόμενο να υπάρχουν προσφορές «φούσκες» κατά τις ημέρες αυτές, ο «Συνήγορος του Καταναλωτή» και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας συστήνουν στους καταναλωτές τα ακόλουθα:

  1. Να προσέχουν κατά την ηλεκτρονική εγγραφή τους σε ενημερωτικά δελτία προσφορών (newsletters), ειδικά με τις προσωπικές πληροφορίες που δίνουν. Τα newsletters αυτά αποτελούν στην ουσία μορφή ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και χρησιμοποιούνται κατά κόρον από τους προμηθευτές για τη δημιουργία προσωποποιημένων προφίλ πελατών και για τη διενέργεια εξατομικευμένων προωθητικών ενεργειών που τους ακολουθούν παντού κατά την πλοήγησή τους στο διαδίκτυο.
  2. Να διαχωρίζουν τις αληθινές από τις εικονικές προσφορές, κάνοντας δική τους έρευνα αγοράς αρκετό διάστημα πριν για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, σε συνδυασμό και με τη χρήση ειδικών εργαλείων που διατίθενται από ηλεκτρονικές πλατφόρμες σύγκρισης προϊόντων και πραγματοποίησης αγορών, τα οποία αναπαριστούν τη διαχρονική διακύμανση των τιμών.
  3. Όταν παραγγέλνουν κάτι, εκτός από την τιμή, να κοιτούν πληροφορίες που σχετίζονται με την ταχύτητα παράδοσης των προϊόντων τους. Συγκεκριμένα, ιδιαίτερη σημασία έχει η διαθεσιμότητα και ο αναμενόμενος χρόνος αποστολής των προϊόντων μέσω των ταχυδρομικών παρόχων. Στόχος είναι οι καταναλωτές να μη βιώνουν αργότερα δυσαρέσκεια και απογοήτευση από τυχόν υπερβολικούς ή/και απροσδιόριστους χρόνους αναμονής.
  4. Να αποφεύγουν την αγορά προϊόντων, ακόμα κι αν πωλούνται σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές, από ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν αμφίβολης νομιμότητας ιστοσελίδες (πχ. δεν περιλαμβάνουν πλήρη στοιχεία έδρας και επικοινωνίας, περιέχουν "νεκρές" συνδέσεις [links] ή συνδέσεις σε όρους χρήσης ή πολιτικής προστασίας απορρήτου με ασυνάρτητο παρεχόμενο, διοχετεύουν την επικοινωνία με τους καταναλωτές αποκλειστικά μέσω social media εφαρμογών, όπως viber, messenger, κ.λπ.).

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ