- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
1555: Η νέα τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης από το Υπ. Εργασίας
Τέθηκε σε δοκιμαστική λειτουργία
Το 1555 νέα γραμμή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης από το Υπ. Εργασίας - Δοκιμαστική λειτουργία και εξυπηρέτηση πολιτών από e-ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ.
Το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και ο ενιαίος τηλεφωνικός αριθμός 1555 τέθηκαν σήμερα σε δοκιμαστική λειτουργία.
Το νέο τηλεφωνικό κέντρο θα ενοποιήσει τα 7 διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο Υπουργείο, καθώς και στους εποπτευόμενους φορείς, με στόχο να προσφέρει άμεση και έγκυρη εξυπηρέτηση καθημερινά σε δεκάδες χιλιάδες πολίτες. Θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, με μικρό χρόνο αναμονής και χωρίς χρέωση για τους πολίτες.
Η πρώτη δοκιμαστική φάση λειτουργίας του νέου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου ξεκινά σήμερα και αφορά στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πολιτών από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ. Τον Σεπτέμβριο, και με την ολοκλήρωση της δοκιμαστικής περιόδου εντός του Αυγούστου, θα ενταχθεί στο τηλεφωνικό κέντρο και το σύνολο των υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας (ΕΡΓΑΝΗ, ΣΕΠΕ, κ.λπ.).
Επιπρόσθετα, δρομολογούνται νέες ψηφιακές εφαρμογές για κινητά, αναμόρφωση ιστοσελίδων, chatbox, κ.ά., με στόχο την συνολική αναβάθμιση των καναλιών επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των πολιτών, κάνοντας πράξη τη μετάβαση του Υπουργείου και των υπηρεσιών του στη νέα ψηφιοποιημένη εποχή.
Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε: «Το 1555 είναι μια γραμμή για να βγάζεις άκρη με τις υπηρεσίες και τους οργανισμούς του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Είναι κάτι που το χρωστούσαμε εδώ και 10ετίες στους πολίτες που ταλαιπωρούνται διαχρονικά και αισθάνονται αβοήθητοι στη μέση του πελάγους. Ξεκινάμε λοιπόν σήμερα με ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο, επαγγελματικό, το οποίο θα δίνει γρήγορες απαντήσεις και θα εξυπηρετεί πραγματικά τους πολίτες. Σε πρώτη φάση ξεκινάμε με μια δοκιμαστική λειτουργία. Αλλά στα τέλη Σεπτεμβρίου το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργεί πλήρως, εξυπηρετώντας ουσιαστικά και γρήγορα τους Έλληνες πολίτες».
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Tι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες από το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο
Τα Δεκεμβριανά που ακολούθησαν και το δικαστικό «θρίλερ» με Κορκονέα
Κλείνουν σταθμοί του Μετρό - Τι θα ισχύσει τις ώρες των εκδηλώσεων μνήμης
Η πρόγνωση για τις επόμενες ημέρες
Τεράστιοι όγκοι νερού από την κακοκαιρία «Byron» έσπασαν τα αναχώματα
Τραυματίστηκε ένας αστυνομικός από ρίψη πέτρας και μεταφέρθηκε στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης
Πότε ξεκινά η επαναλειτουργία της βασικής γραμμής
Αναλυτικά η πρόγνωση του καιρού το Σαββατοκύριακο
Από το μεσημέρι η στάθμη του ποταμού έχει ανέβει δύο μέτρα
Οι σταθμοί αυτοί θα κλείσουν εκ νέου στις 17:00
Γιατροί «στόχευαν» ΑΜΚΑ για εικονικές συνταγογραφήσεις
Υπερχείλισε χείμαρρος στη Φοινικούντα
Βροχοπτώσεις άνω των 40–50 mm/ώρα στην Αττική από την κακοκαιρία Byron
Ισχυρές βροχές και καταιγίδες σε πολλές περιοχές της χώρας
Ομάδα αγροτών προσπάθησε να περάσει τον αστυνομικό κλοιό και να κινηθεί προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία»
Τι ζητά ο δήμαρχος από τον Νίκο Χαρδαλιά
Συνεχίζονται οι ισχυρές βροχοπτώσεις - Οδηγίες για ασφάλεια και δικαιώματα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.