- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Πανελλήνιες 2021: Με 20.988 μόρια δεν περνάει στη σχολή που θέλει
Λόγω της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής - Ανοιχτή επιστολή στη Νίκη Κεραμέως
Πανελλήνιες 2021: Υποψήφιος συγκέντρωσε 20.988 μόρια, δεν περνάει στη σχολή της επιλογής του.
Mαθητής συγκέντρωσε 20.988 μόρια στις Πανελλήνιες Εξετάσεις αλλά δεν μπορεί να «μπει» στη σχολή που θέλει εξαιτίας της Ελάχιστης Βασης Εισαγωγής. Ο Διονύσης Κατάκαλος από το 1ο Λύκειο Αθηνών σε ανοιχτή επιστολή του στην υπουργό Παιδείας, Νίκης Κεραμέως, εξηγεί τον λόγο που δεν μπορεί να περάσει στη σχολή της επιλογής του. Ούτε στην πρώτη αλλά ούτε και στη δεύτερή του επιλογή.
«Κατάφερα με κόπο να συγκεντρώσω 20.988 μονάδες στο σύνολο (17.898 μονάδες στα μαθήματα και 3.090 στο σχέδιο), δηλαδή 1.838 μονάδες πάνω από την περσινή βάση (…) παρότι αρίστευσα δεν θα μπορέσω να εισαχθώ στο ΕΜΠ, ούτε στην δεύτερη επιλογή μου που ήταν το ΑΠΘ. Αυτό συμβαίνει γιατί στο ελεύθερο σχέδιο η βαθμολογία μου ήταν 13.6 μονάδες ενώ η ΕΒΕ του αντίστοιχου ειδικού μαθήματος ήταν 14.03. Έτσι για 0.43 μονάδες στο ελεύθερο σχέδιο μου στερείται η θέση για την οποία πάλεψα», γράφει στην επιστολή του.
Πανελλήνιες 2021: Ολόκληρη η επιστολή στη Νίκη Κεραμέως
Αξιότιμη κα υπουργέ,
Γνωρίζω ότι ο χρόνος σας είναι περιορισμένος και για αυτόν τον λόγο θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος χωρίς να σταθώ σε προσωπικές απόψεις. Είμαι τελειόφοιτος μαθητής του λυκείου και από σήμερα ένας Αποτυχημένος άριστος και συμμετείχα στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις στοχεύοντας να εισαχθώ στην Αρχιτεκτονική σχολή του ΕΜΠ.
Κατάφερα με κόπο να συγκεντρώσω 20.988 μονάδες στο σύνολο (17.898 μονάδες στα μαθήματα και 3.090 στο σχέδιο), δηλαδή 1838 μονάδες πάνω από την περσινή βάση. Όμως σήμερα έμαθα ότι παρότι αρίστευσα δεν θα μπορέσω να εισαχθώ στο ΕΜΠ, ούτε στην δεύτερη επιλογή μου που ήταν το ΑΠΘ. Αυτό συμβαίνει γιατί στο ελεύθερο σχέδιο η βαθμολογία μου ήταν 13.6 μονάδες ενώ η ΕΒΕ του αντίστοιχου ειδικού μαθήματος ήταν 14.03. Έτσι για 0.43 μονάδες στο ελεύθερο σχέδιο μου στερείται η θέση για την οποία πάλεψα.
Σκεπτόμενος τα παραπάνω και γνωρίζοντας ότι δεκάδες συμμαθητές μου βρίσκονται στην ίδια κατάσταση, μου δημιουργούνται οι εξής απορίες:
Δεν είναι άδικο το ίδιο νομοσχέδιο που «διακρίνει» τους άριστους να τους αποκλείει συγχρόνως και από τα πανεπιστήμια; Και πως καλείται ένας μαθητής που δεν κάνει σχέδιο στο σχολείο και διδάσκεται ελεύθερο και γραμμικό διαδικτυακά να μπορέσει να αποδώσει ικανοποιητικά;
Μήπως θα ήταν δίκαιο να επαναφέρετε φέτος η βάση του 10 ως κριτήριο εισαγωγής στην αρχιτεκτονική;
Ή οι συντελεστές των ΕΒΕ σε όλα τα πανεπιστήμια να γίνουν ίσοι με 0.8;
Σας παρακαλώ να αναστοχαστείτε την μη εσκεμμένη αστοχία της ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα του σχεδίου και να μην στερήσετε την θέση από μένα και δεκάδες άλλους συμμαθητές μου τα όνειρά μας.
Με εκτίμηση
Κατάκαλος Διονύσιος
1o πρότυπο λύκειο Αθηνών.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Το μοναδικό ελληνικό πανεπιστήμιο που σπάει το φράγμα των 200 καλύτερων
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Ο χάρτης που δείχνει τους κεντρικούς οδικούς άξονες που αντιμετωπίζουν προβλήματα
Τι είπε σε συνέντευξη που παραχώρησε
Πού θα σημειωθούν τοπικές βροχές - Αναλυτική πρόγνωση από την EMY
Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά
Οι συμμετέχοντες στα επεισόδια ταυτοποιήθηκαν και κατηγορούνται για απόπειρες ανθρωποκτονίας κατά συρροή
Πάσχει από το σπάνιο γενετικό σύνδρομο Allagille
Οι περισσότερες πτήσεις καθυστέρησαν
Αναλυτικά οι ώρες λειτουργίας του «ΔΕΗ Xmas West Park»
Λίγα λεπτά μετά τις 6 το απόγευμα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.