- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Κλειστός ο σταθμός του μετρό Ανθούπολη
Λόγω των εργασιών εγκατάστασης υποδομών για το ηλεκτρονικό εισιτήριο
Κλειστός και σήμερα, Δευτέρα, θα είναι για τρίτη μέρα ο σταθμός Ανθούπολη (γραμμή 2), προκειμένου να ολοκληρωθούν οι εργασίες για την εγκατάσταση των υποδομών του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών οι συρμοί θα διέρχονται από το σταθμό χωρίς στάση.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η έρευνα της QED και η συζήτηση Θεοδωράκη-Κορνέτη
Πού εντοπίζονται καθυστερήσεις στους κεντρικούς οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου
Απομένουν δύο ακόμη ημέρες εξετάσεων
Συνεχίζεται σήμερα στη Λάρισα η δίκη για το σιδηροδρομικό δυστύχημα
Αναλυτική πρόγνωση από την ΕΜΥ
Το μέγεθος και το επίκεντρο της σεισμικής δόνησης
Η τραγωδία γράφτηκε στο λιμάνι του Πειραιά τον Σεπτέμβριο του 2023
Eπιχειρούν 118 πυροσβέστες, 11 αεροσκάφη, 3 ελικόπτερα
Οι πολίτες καλούνται να μην ανοίγουν το αρχείο
10 αεροσκάφη και 2 ελικόπτερα επιχειρούν στο σημείο
Σε γενική επιφυλακή οι αρμόδιες υπηρεσίες
Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο κοινωνικής προσφοράς και υπευθυνότητας της ION
Οι πρώτες πληροφορίες
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.