- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
«Ο μαζικός τουρισμός μετέτρεψε τη Φλωρεντία σε "πόρνη"»: Οργή για τις δηλώσεις διευθύντριας μουσείου
Η συγγνώμη της Χόλμπεργκ και το πρόβλημα υπερτουρισμού
Φλωρεντία: Διευθύντρια Μουσείου στην Ιταλία για τον υπερτουρισμό - Αποκάλεσε την πόλη πόρνη
Η Σεσιλί Χόλμπεργκ, διευθύντρια της Galleria del Accademia της Φλωρεντίας, όπου εκτίθεται ένα από το διασημότερα γλυπτά, ο «Δαβίδ» του Μικελάντζελο, δηλώνει ότι ο μαζικός τουρισμός έχει μετατρέψει τη Φλωρεντία σε «πόρνη». Η δήλωση αυτή της Χόλμπεργκ προκάλεσε την έντονη αντίδραση πολιτικών στην Ιταλία, αλλά και της ηγεσίας του Υπουργείου Πολιτισμού.
«Από τη στιγμή που μια πόλη μετατρέπεται σε πόρνη, είναι δύσκολο να ξαναγίνει παρθένα», δήλωσε η Σεσιλί Χόλμπεργκ, διευθύντρια της Galleria del Accademia της Φλωρεντίας και πρόσθεσε ότι η πόλη «είναι πολύ όμορφη και θα ήθελα να επιστραφεί στους πολίτες της και να μη συντριβεί από τον τουρισμό». Σύμφωνα με την ιταλική εφημερίδα La Repubblica, προειδοποίησε ότι αν δεν μπει «απόλυτο» φρένο στους αριθμούς των τουριστών, «δεν βλέπω πλέον καμία ελπίδα».
Συγγνώμη από τη διευθύντρια του Μουσείου που συνέκρινε τη Φλωρεντία με «πόρνη»
Το μουσείο εξέδωσε αργότερα ανακοίνωση στην οποία η Χόλμπεργκ ζήτησε συγγνώμη «για τη χρήση εσφαλμένων λέξεων για μια πόλη που αγαπώ. Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι η Φλωρεντία θα πρέπει να γίνει πρότυπο για όλη την Ιταλία ενός ολοένα και πιο συνειδητοποιημένου τουρισμού και όχι ενός ευκαιριακού».
Ήδη είχαν προκληθεί αντιδράσεις για τη δήλωση της Χόλμπεργκ. Ανάμεσά τους και εκείνη της υπουργού Πολιτισμού της Ιταλίας, Τζενάρο Σαντζουλιάνο, η οποία χαρακτήρισε σοβαρές και προσβλητικές για τη Φλωρεντία, αλλά και ολόκληρη την Ιταλία τις δηλώσεις της διευθύντριας του μουσείου και απείλησε ότι θα λάβει μέτρα αφού αξιολογήσει τα διαθέσιμα εργαλεία που του παρέχει η νομοθεσία.
Έντονη ήταν και η αντίδραση της αντιδημάρχου της Φλωρεντίας, Αλέσια Μπετίνι, σημειώνοντας ότι αν η ιταλική πόλη είναι «πόρνη» «μήπως τότε οι Φλωρεντίνοι είναι τα παιδιά μιας πόρνης και οι τουρίστες πελάτες μιας πόρνης;»
Ο πρώην πρωθυπουργός της Ιταλίας και γερουσιαστής της Φλωρεντίας, Ματέο Ρέντσι πρόσθεσε ότι η διευθύντρια του μουσείου «πρέπει να ζητήσει συγγνώμη ή να παραιτηθεί».
Υπαρκτό το πρόβλημα υπερτουρισμού για το οποίο μίλησε η διευθύντρια του Μουσείου
Η διευθύντρια της Galleria del Accademia είναι η τελευταία αξιωματούχος στην Ιταλία, που εξέφρασε ανησυχία για τις επιπτώσεις του ανεξέλεγκτου τουρισμού σε πόλεις όπως η Φλωρεντία και η Βενετία.
Οι Αρχές της Βενετίας ανακοίνωσαν πέρυσι ότι σχεδιάζουν ένα σύστημα έκδοσης εισιτηρίων για τους τουρίστες, που θα εφαρμόζεται από τον Απρίλιο, μετά και την απειλή από την UNESCO ότι η πόλη των Δόγηδων ίσως χάσει τον τίτλο του μνημείου παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Θα ξεφύγει από τον Μαδούρο για να παραλάβει το βραβείο;
«ΗΠΑ και Ευρώπη να εγγυηθούν την ασφάλεια»
Διορία μέχρι τις 19 Δεκεμβρίου
Η οικογένεια του άνδρα τη «συγχώρεσε»
Ο Αμερικανός πρόεδρος ελπίζει σε συμφωνία μέχρι τα Χριστούγεννα
Τι εξετάζουν οι Αρχές
Οι περιφερειακές αρχές διεξάγουν έρευνες για να προσδιορίσουν τη σοβαρότητα του ιού
Η έγκαιρη προσέλευση δεν αποδείχθηκε αρετή αλλά παράπτωμα
Αυτός ο σεισμός συμβαίνει μία φορά κάθε εκατό χρόνια
Ο πράκτορας διέπραξε «τα πιο σοβαρά εγκλήματα που μπορεί να φανταστεί κανείς»
Σκληρές επικρίσεις του Αμερικανού προέδρου - Καλεί τον Ζελένσκι να παραχωρήσει εδάφη στη Ρωσία
Πώς θα επαληθεύουν την ηλικία των χρηστών και τα «παραθυράκια»
Από που διέρρευσε η φωτογραφία
Οι πραγματικές απειλές βρίσκονται εκτός ευρωπαϊκού χώρου
Η Unicef προειδοποιεί ότι ο αριθμός των νοσηλειών παραμένει σοκαριστικά υψηλός μετά τη συμφωνία κατάπαυσης του πυρός
Μια παράδοση όπου κανείς δεν εξηγεί τι έγινε, γιατί έγινε, και ποια ήταν η ευθύνη του
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο πρόεδρος των ΗΠΑ προσβάλει μέλη του Τύπου
Στην εξοχική κατοικία του ποντίφικα, ο Ουκρανός πρόεδρος
Η Unesco αναγνωρίζει την ιταλική κουζίνα ως «άυλη πολιτιστική κληρονομιά της ανθρωπότητας»
Χρηματοδότηση της Ουκρανίας και Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο στην ατζέντα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.