- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Τουλάχιστον 77 άνθρωποι σκοτώθηκαν και 143 τραυματίστηκαν κατά τον εκτροχιασμό του τρένου την Τετάρτη το βράδυ στις παρυφές της πόλης Σαντιάγο ντε Κομποστέλα στη Γαλικία της βορειοανατολικής Ισπανίας, ανακοίνωσε την Πέμπτη το Περιφερειακό Δικαστήριο της Γαλικίας.
Οι διασώστες έχουν ανασύρει 73 πτώματα από τα συντρίμμια των βαγονιών του τρένου, ενώ τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στο νοσοκομείο, δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο εκπρόσωπος του δικαστηρίου. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι ορισμένα τμήματα του τρένου δεν έχουν ακόμη ερευνηθεί. Ο ισπανικός τύπος αποδίδει τη σιδηροδρομική τραγωδία στην υπερβολική ταχύτητα που είχε αναπτύξει το τρένο,
«Η μεγάλη ταχύτητα σε μια στροφή, μια πιθανή αιτία του ατυχήματος» έγραψε η μεγάλη καθημερινή εφημερίδα της Ισπανίας, El Pais. Επικαλούμενη πηγές προσκείμενες στην έρευνα, η εφημερίδα ανέφερε, ότι το τρένο κατά τη στιγμή του δυστυχήματος, διερχόταν μια στροφή έχοντας αναπτύξει ταχύτητα 180 χιλιομέτρων ανά ώρα, ενώ το σημείο είχε περιορισμό ταχύτητας στα 80 χιλιόμετρα ανά ώρα. «Αυτή ήταν μια πολύ-πολύ δύσκολη κλειστή στροφή. Για το λόγο αυτό, στο σημείο όπου το τρένο εκτροχιάστηκε, απαγορεύεται η ταχύτητα να είναι πάνω από 80 χιλιόμετρα ανά ώρα» πρόσθεσε η El Pais.
Ένας εκπρόσωπος της Renfe, της ισπανικής εταιρείας σιδηροδρόμων, είπε ότι η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη. «Πρέπει να περιμένουμε για να μάθουμε τα αίτια του δυστυχήματος, θα ξέρουμε σύντομα την ταχύτητα όταν αναλύσουμε τα μαύρα κουτιά του τρένου» πρόσθεσε.
«Φονική ταχύτητα» έγραψε στον τίτλο της και η εφημερίδα El Mundo, αναφέροντας ότι το τρένο είχε αναπτύξει ταχύτητα 220 χιλιομέτρων την ώρα, σε ένα σημείο όπου η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα ήταν τα 80 χιλιόμετρα. «Η επιτάχυνση του τρένου είναι μία από τις κυρίαρχες εξηγήσεις για το δυστύχημα» έγραψε η εφημερίδα.
«Η πρώτη υπόθεση είναι ότι η αιτία του δυστυχήματος βρίσκεται στην ταχύτητα» σχολίασε και η La Voz de Galicia, η μεγαλύτερη περιφερειακή εφημερίδα της Γαλικίας. Το τρένο από τη Μαδρίτη κατευθυνόταν προς την πόλη της Φερόλ, στις ακτές του Ατλαντικού, και μετέφερε 218 επιβάτες και τέσσερις υπαλλήλους της Renfe. Η Ισπανία, έχει πολύ ανεπτυγμένο δίκτυο σιδηροδρόμων με γραμμές μήκους 3.100 χιλιομέτρων και είναι η δεύτερη χώρα στον κόσμο, πίσω από την Κίνα, σε μεγάλο σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας.
Γ.Δ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Κατηγορείται από την Ουάσιγκτον ότι διέταξε τον βασανισμό σε αντιπάλους του Άσαντ
Προσέφερε 5.000 δολάρια σε συνοδό και έψαχνε επίμονα κοκαΐνη
Ποια ονόματα ακούγονται πριν την ψήφιση για τον προϋπολογισμό του 2025
Τα σημαντικότερα γεγονότα της χρονιάς που φεύγει - Ο αντίκτυπός τους στη διεθνή σκηνή
Σε 20 χρόνια, η Λατάκεια μπορεί να είναι μια νέα Σιγκαπούρη, λέει η Times Of Israel
Στην πλειονότητά τους πρόκειται για γυναίκες και παιδιά
Εν μέσω φημών για το τέλος της σχέσης του με την δυνάμει πρέσβειρα των ΗΠΑ στην Ελλάδα
Ο 64χρονος πρίγκιπας είναι όγδοος στη διαδοχή του θρόνου
Πότε θα ανακοινώσει τον νέο επικεφαλής της κυβέρνησης
Ποιο είναι το νέο ηλεκτρονικό σύστημα που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη
Aνάλυση της Washington Post
Ποια η πρωτοβουλία της χώρας για την προστασία της ενημέρωσης
Παραμένει φυλακισμένος ο μεγιστάνας της ραπ
Υπήρξε «κομμάτι της προσωπικής του ιστορίας» - Το βίντεο στο Instagram
Με αφορμή την πρόταση για τον Ρόμπερτ Κένεντι Τζούνιορ στο υπουργείο Υγείας
Πώς οι παράγοντες που ελέγχουν τις εξελίξεις είναι μέρος του προβλήματος και όχι αναγκαστικά της λύσης
O Τράβις Τίμερμαν είχε βρεθεί στην περιοχή για προσκύνημα
Μετά από ένα κρίσιμο λάθος του Κινέζου αντιπάλου του
Η φωτογραφία του έκανε τον γύρο του κόσμου - Σήμερα εργάζεται στη Deutsche Welle και δηλώνει Βερολινέζος
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.