Ο μαέστρος -παιδί θαύμα από τη Βενεζουέλα συνεργάζεται για πρώτη φορά με την ΕΛΣ και μιλά -σε άπταιστα ελληνικά- για την εμπειρία του
Νίκη - Μαρία Κοσκινά
Γεννήθηκα στην Αθήνα και από μικρή διάβαζα ό,τι έπεφτε στα χέρια μου. Μεγαλώνοντας, άρχισα να γράφω -κυρίως για μένα- οπότε αποφάσισα να σπουδάσω δημοσιογραφία. Οι σπουδές στο Πάντειο (στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού) ήταν για μένα μια αποκάλυψη, καθώς μου άνοιξαν δρόμους έρευνας και αναζήτησης σε διάφορα επιστημονικά πεδία, με αποτέλεσμα να είμαι από τους λίγους και τολμηρούς που επέλεξαν να ακολουθήσουν την Κατεύθυνση «Πολιτισμός και Πολιτιστική Διαχείριση». Και έτσι οι σπουδές μου συνεχίστηκαν στη Λυών, στο Μεταπτυχιακό «Μουσειολογία και Νέα Μέσα» (Université Jean Moulin Lyon III). Η παραμονή μου στη Λυών, η πρακτική άσκηση στο Παρίσι και ένα διδακτορικό -που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ- με κράτησαν για αρκετά χρόνια μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας, καθώς δεν μπορούσα να αποφασίσω σε ποια χώρα ήθελα να ζήσω. Γιατί επέστρεψα; Ίσως γιατί αγαπώ τη χώρα μου και την πόλη μου και προτιμώ να γράφω στη μητρική μου γλώσσα. Και κάπως έτσι άφησα τη Μουσειολογία και επέστρεψα στη Δημοσιογραφία. Συνδυάζω και τις δυο μου αγάπες, αρθρογραφώντας στο κομμάτι του Πολιτισμού. Στον ελεύθερό μου χρόνο ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τη μουσική και λατρεύω το θέατρο και τον κινηματογράφο.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Κωμωδίες, ρομαντικές και ανθρώπινες ιστορίες, κλασικά έργα, μουσικές και παιδικές παραστάσεις στα θέατρα της Αθήνας
Είδαμε το νέο έργο της Συντεχνίας Γέλιου και μιλήσαμε με τον σκηνοθέτη Βασίλη Κουκαλάνι
Μιλήσαμε με τον γνωστό ηθοποιό με αφορμή την παράσταση «Καλά εσύ σκοτώθηκες νωρίς» του Χρόνη Μίσσιου
Η Βρετανία, τα τελευταία χρόνια, βρίσκεται στο επίκεντρο διεθνών συζητήσεων για την επιστροφή αρχαιοτήτων που αποκτήθηκαν κατά την περίοδο της αποικιοκρατίας
Ο ηθοποιός μάς μίλησε με αφορμή τον ρόλο του στην «Ηλέκτρα εντός» σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου
Μεγάλοι ερμηνευτές, αφιερώματα, Piano Days, θέατρο και ντοκιμαντέρ, αλλά και το Φεστιβάλ της Άνοιξης
Ο «Εραστής» του Χάρολντ Πίντερ, το πάθος ως πράξη χειραφέτησης και η γυναικεία επιθυμία στη σκηνή του Μικρού Γκλόρια
Η πρωταγωνίστρια της παράστασης «Το σπίτι στην Εθνική- ένα ήσυχο μέρος» μας μιλά για τον ρόλο της και όχι μόνο