Το φιλμ βασίζεται σε μια αληθινή ιστορία αλλά δεν έχει τίποτα νέο να προσφέρει
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
Εργάζεται επαγγελματικά ως κριτικός κινηματογράφου από το 1996. Είναι τακτικό μέλος των ΕΣΠΗΤ, ΠΕΚΚ και FIPRESCI. Έχει εργαστεί σε δεκάδες περιοδικά, εφημερίδες, site, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές. Είναι Πειραιώτης και Ολυμπιακός.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
To μεγαλύτερο μέρος της δράσης εξελίσσεται στον… αέρα και διαθέτει κάποιες απολαυστικές σεκάνς
Στο σκηνοθετικό μεγάλου μήκους ντεμπούτο του ο βραβευμένος σκηνοθέτης παρουσιάζει ανθρωποκεντρικό σινεμά, που έχει πολιτική άποψη και κινηματογραφική αξία
O ρομαντικός μύθος ενός μοναχικού αγωνιστή, που θα σηκώσει το ανάστημα σ’ «εκείνους που δεν μπορεί κανείς να τα βάλει μαζί τους»
Η πετυχημένη χημεία των Τζάκι Τσαν και Ραλφ Μάτσιο, υπηρετούν αποτελεσματικά την κωμική πλευρά της ιστορίας.
Όλη η ταινία είναι δοσμένη με μια ενοχλητική γραφικότητα, που δεν γίνεται στιγμή πειστική.
Η ιστορία της Ιβ θυμίζει κάπως το πρώτο φιλμ, όπου ο Τζον Γουίκ παίρνει εκδίκηση για τον θάνατο του σκύλου του από τον επιπόλαιο γιο του αρχηγού της ρωσικής Μαφίας.
Ιδιότυπης γοητείας δράμα εποχής γύρω από τις συνέπειες του πολέμου στις ζωές των λιγοστών κτηνοτρόφων κατοίκων ενός χωριού σε ειδυλλιακή ορεινή περιοχή.
Τα σενάρια που συνυπογράφει με τον Ρόμαν Κόπολα γίνονται όλο και πιο φλύαρα. Το δίδυμο των σεναριογράφων πέφτει στην παγίδα της αναμόχλευσης φαρσικών σκετς από μια παλιακή δεξαμενή ιδεών
Στιγμιότυπα που θυμίζουν καρτ ποστάλ μιας γκροτέσκας καθημερινότητας, ένα κυνηγημένο ζευγάρι και μια βιντεοκλιπίστικη αισθητική