Η Κίτι Γκριν επιλέγει την πλάγια και πιο πονηρή οδό για να φτιάξει ένα πανέξυπνο και άρτιο αντισεξιστικό φιλμ
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
Εργάζεται επαγγελματικά ως κριτικός κινηματογράφου από το 1996. Είναι τακτικό μέλος των ΕΣΠΗΤ, ΠΕΚΚ και FIPRESCI. Έχει εργαστεί σε δεκάδες περιοδικά, εφημερίδες, site, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές. Είναι Πειραιώτης και Ολυμπιακός.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Ο Γαλλοβιετναμέζος Τραν Αν Χουνγκ απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας του φεστιβάλ Καννών
Μεγάλα ονόματα, σπουδαία αφιερώματα, δυνατές ταινίες: το φετινό φεστιβάλ αναμένεται να είναι από τα πιο ενδιαφέροντα των τελευταίων χρόνων.
Η ταινία των ελληνοαυστραλών σκηνοθετών Ντάνι και Μάικλ Φιλίππου αναμοχλεύει δημιουργικά τα κλισέ του είδους
Η επίσημη πρόταση της Δανίας για το φετινό διεθνές Όσκαρ είναι ένα παλιομοδίτικο μεν, ενισχυμένο δε με μια πυκνή δραματουργία έργο εποχής
Η Μόλι Μάνινγκ Γουόκερ εντοπίζει τις ρωγμές ενός κόσμου που ευνοεί την τοξική αρρενωπότητα και βάζει στο περιθώριο την κουβέντα για την γυναικεία απόλαυση
Στη δεύτερη μόλις ταινία –και πρώτη αγγλόφωνη– του Χρήστου Νίκου το ζήτημα είναι η αναζήτηση της πραγματικής αγάπης μέσω της τεχνολογίας
«Ένα μάθημα Ιστορίας» γύρω από τη γέννηση του φασισμού στην Ιταλία.
Το γνωστό σινεμά του Νάνι Μορέτι, ένα κράμα ιδιότυπης αυτοβιογραφίας και μυθοπλασίας, είναι ξανά στην πρώτη γραμμή. Αυτή τη φορά όμως το προσωπικό στοιχείο είναι πιο έντονο από ποτέ
Η ταινία του Μιλάντ Αλαμί είναι η επίσημη συμμετοχή της Σουηδίας για το Όσκαρ Διεθνούς Ταινίας