Tι θέλει να «πει ο ποιητής» Ντέιβιντ Φίντσερ με την ιστορία του δολοφόνου;
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
Εργάζεται επαγγελματικά ως κριτικός κινηματογράφου από το 1996. Είναι τακτικό μέλος των ΕΣΠΗΤ, ΠΕΚΚ και FIPRESCI. Έχει εργαστεί σε δεκάδες περιοδικά, εφημερίδες, site, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές. Είναι Πειραιώτης και Ολυμπιακός.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Αποκλειστικό ρεπορτάζ για τις ταινίες που χρησιμοποιούν ως εργαλείο το animation για να αφηγηθούν συναρπαστικές ιστορίες
Μια διεισδυτική ματιά στα μοντέλα κοινωνικής διαστρωμάτωσης, με ένα σενάριο υπόδειγμα για τις σχέσεις εξουσίας στο σχολείο το οποίο αποτελεί καθρέφτη της κοινωνίας
Ο Αμερικανός σκηνοθέτης βρίσκεται σε μία από τις ωριμότερες περιόδους της καριέρας του
Το δίπολο μετανάστευση-γυναικεία χειραφέτηση στο ίδιο στόρι, με μια απλή και χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις αφήγηση
Η πιο δύσκολη –ίσως και πιο δύστροπη– ταινία από όσες έχει κάνει τα τελευταία χρόνια
Το πρώτο μέρος είναι δομημένο με τα σωστά υλικά και την αντίστοιχη μέριμνα για να αποδοθεί πειστικά το νέο ξύπνημα του κακού. Η συνέχεια όμως αναλώνεται σε αχρείαστες επαναλήψεις
Η σύζευξη του προσωπικού στοιχείου με την ευρύτερη κοινωνικοπολιτική θεώρηση είναι δομικό στοιχείο στο σινεμά του Στεφάν Μπριζέ
Ο Kρεγκ Γκιλέσπι επιστρέφει για να αφηγηθεί μια ιστορία που με μια πρώτη ματιά φαντάζει εξωφρενική, αλλά είναι πέρα ως πέρα αληθινή