Market

Τα νέα city guides τα γράφεις εσύ

Ανακοινώθηκε ο νικητής του διαγωνισμού «Ideas Do The Buzz» του METAXA

115151-718269.jpg
Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
93209-187774.jpg

Ετοιμαστείτε να ακούσετε κάτι πολύ φασαριόζικο, γιατί οι καλές ιδέες κάνουν buzz. Ο διαγωνισμός του METAXA, «Ideas do the Buzz», που έδινε την ευκαιρία στο κοινό να παρουσιάσει τις δικές του πρωτοποριακές ιδέες τεχνολογίας και επιχειρηματικότητας, μάζεψε πάνω από 300 ενδιαφέρουσες συμμετοχές. Η καλύτερη ιδέα, αξιολογήθηκε από την κριτική επιτροπή, έκανε buzz και κέρδισε χρηματικό έπαθλο. Πρόκειται για την ιδέα «Experience Booths» του Φώτη Κούβα.

 

Όλοι έχουμε εμπειριά από την πόλη μας και η Αθήνα μαζεύει κάθε χρόνο εκατομμύρια επισκέπτες. Πώς θα ήταν αν μπορούσαν οι παλιοί να μοιραστούν τις εμπειρίες τους με τους καινούργιους και να ανταλλάξουν απόψεις και βιωματικά ταξίδια;

 

Το Experience Booth είναι ο τρόπος να φυλακίσουμε όλες αυτές τις εμπειρίες των ανθρώπων που έζησαν έστω και για λίγο στην πόλη.  Ο λόγος είναι ότι κρύβουν ζωή μέσα τους, είναι αληθινές και μπορούν να σου δανείσουν την οπτική τους για λίγο. Το experience booth θα αποτελέσει έναν σύγχρονο οδηγό πόλης, χτισμένο βήμα βήμα από όλους εκείνους που έχουν περάσει στιγμές μέσα της.  

 

Ποια είναι η ιδέα:

 

Standing points σε hotspots της πόλης με μεγάλη κίνηση, όπου μπορεί κανείς να μπει σ’ ένα μικρό δωμάτιο και να μοιραστεί μια εμπειρία του από την πόλη με μια κάμερα και ένα μικρόφωνο, σε 30 δευτερόλεπτα.

 

Κάθε εμπειρία θα έχει hashtags για να μπορεί να αναζητηθεί μετά από κάθε ενδιαφερόμενο. Π.χ. αν μιλήσει για το μουσείο της Ακρόπολης θα πρέπει να συμπληρώσει στο τέλος #Akropolis_Museum,#Museums#Akropolis, ή αν πήγε βόλτα στην Πλάκα, #plaka,#walk, για ποτό στο Six Dogs, #Sixdogs, #bars, #nightlife, να πάει στην παραλία #Sbeach,#Voula,#Beach,#Swimming, να πάει για shopping #ermou,#shopping, φαγητό, Ελληνική κουζίνα, Θαλασσινά, #seafood,#Varoulko,#Greek_Cuisine.

 

Αρχικά η γλώσσα εισαγωγής θα είναι τα Αγγλικά αλλά με την πάροδο του χρόνου, μεγαλώνοντας την δεξαμενή καταχωρήσεων, το εγχείρημα θα γίνει πολυγλωσσικό. Στη συνέχεια οι εμπειρίες θα περνούν από έλεγχο, θα τοποθετούνται σε χάρτη της πόλης, με ημερομηνία και κάποια λίγα στοιχεία του χρήστη.  Στο moderation που θα γίνεται, θα ενημερώνεται η βάση δεδομένων για τυχόν σημεία που δεν υπάρχουν πια καθώς και θα προστίθενται καινούργια hashtags με νέα σημεία και υπόμνημα «be the first person to share your experience».

 

Εκείνος που θα αντλεί τις εμπειρίες, θα μπαίνει στον άλλο χώρο του booth όπου θα υπάρχουν 4-5 θέσεις, με μια οθόνη σε κάθε θέση, και μερικά ζευγάρια ακουστικά στην κάθε μια. Ο χρήστης, θα βάζει το hashtag που θέλει, θα φοράει τα ακουστικά και θα ενημερώνεται για το πεδίο-δραστηριότητα που τον ενδιαφέρει μέσα από μια βιωματική διαδικασία.

 

Αυτά από τον κόσμο του μέλλοντος που δεν φαίνεται να είναι και τόσο μακριά, πάντα υπάρχει χώρος για καλές ιδέες και το METAXA ξέρει να τις αναδυκνύει. Το μέλλον είναι εδώ, η πόλη μας πανέμορφη και ήρθε η ώρα να την μάθουμε καλύτερα! 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ