Visual Browsing

Praktiker Hellas: 6η χρονιά εξυπηρέτησης μοιράζοντας χαμόγελα

praktiker hellas
98,75% ο Μέσος Όρος Ικανοποίησης Πελατών και 200.000 επισκέψεις την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
  • A-
  • A+
0
H Praktiker Hellas συμμετείχε με επιτυχία για 6η συνεχή χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΕΕΠ) υπό την αιγίδα του ΕΙΕΠ.

H Praktiker Hellas, συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία για 6η συνεχή χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΕΕΠ) υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), μαζί με περίπου 90 εταιρίες στην Ελλάδα. Από τις 07 έως τις 12 Οκτωβρίου 2019, γιόρτασε την εξυπηρέτηση και τη δέσμευσή της να παρέχει υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών της, μοιράζοντας χαμόγελα σ΄ όλα τα καταστήματα του Δικτύου της, αλλά και μέσω του praktiker.gr. Με στόχο να προσφέρει στους καταναλωτές και τους ανθρώπους της μοναδικές εμπειρίες διοργάνωσε πληθώρα ξεχωριστών δράσεων. 
Σε όλη τη διάρκεια της ΕΕΕΠ, εκατοντάδες καταναλωτές όλων των ηλικιών συμμετείχαν στα καθιερωμένα – διοργανώνονται σταθερά κάθε 2ο Σάββατο του μήνα - δημιουργικά Workshops της Praktiker, πήραν μέρος σε διαγωνισμούς, εμπνεύστηκαν από τους ειδικούς για το σπίτι τους και απήλαυσαν μοναδικές εκπτώσεις σε όλα τα καταστήματα και το praktiker.gr. Επιπλέον, για τους εγγεγραμμένους στο Πρόγραμμα Πιστότητας ‘myPraktiker’ έτρεξαν καθόλη τη διάρκεια της εβδομάδας ειδικές προσφορές.
Παράλληλα, στον θεσμό «Διαγωνισμός Αξιολόγησης Εξυπηρέτησης» (“Great Service Store”), που διοργανώνεται στο πλαίσιο του «ευ αγωνίζεσθαι», χιλιάδες ήταν οι καταναλωτές απάντησαν σε Ερωτηματολόγια και στην Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών για το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουν τα καταστήματα. Τα τρία νικητήρια καταστήματα, αναδείχθηκαν με διαφορά ελάχιστων βαθμών, ενώ ο πανελλαδικός Μέσος Όρος Ικανοποίησης Πελατών που συγκέντρωσε η Praktiker Hellas αυτή την εβδομάδα είναι 98,75%, ποσοστό υψηλότερο από το αντίστοιχο του 2018.

Αναφορικά με τους ανθρώπους της εταιρίας, η ΕΕΕΠ αποτέλεσε και για αυτούς μία μεγάλη γιορτή με ιδιαίτερες εκπλήξεις, ξεχωριστές εμπειρίες και δράσεις σχεδιασμένες αποκλειστικά για εκείνους. Φέτος, με αφορμή την ΕΕΕΠ εγκαινιάστηκε η νέα παροχή της εταιρίας προς τους εργαζομένους της και τους πρώτου βαθμού συγγενείς τους, που αφορά σε Γραμμή διατροφικής συμβουλευτικής καθώς και 24ωρη γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης.

Μεταξύ των δράσεων, ιδιαίτερη σημασία έχουν οι ενέργειες Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας που θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 20 Οκτωβρίου. Συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι μαζί με τις οικογένειές τους θα αναλάβουν δομές σε ολόκληρη τη χώρα, με σκοπό να υποστηρίξουν παιδιά αλλά και τους τετράποδους φίλους μας που βρίσκονται σε ανάγκη.

Αναλυτικότερα:
Στην Αττική, τη Θεσσαλονίκη, τη Λάρισα, την Πάτρα και το Ηράκλειο Κρήτης θα φροντίσουν τις ανάγκες που υπάρχουν σε Σπίτια, Κέντρα Στήριξης και Δημιουργικά Εργαστήρια του Χαμόγελου του Παιδιού.

Στην Ξάνθη θα αναλάβουν να αναδιαμορφώσουν το «Πάρκο του Ιδρύματος Σταύρου Χαλιωρή»

Στην Αλεξανδρούπολη και στην Καλαμάτα θα αναλάβουν δράση στα Παιδικά Χωριά SOS

Στη Ρόδο θα βοηθήσουν τοπική Φιλοζωική Οργάνωση

Στα Ιωάννινα θα αναλάβουν ανάγκες του Οικοτροφείου - Ι.Μ. Ντουραχάνη και στον Βόλο το Ορφανοτροφείο του Βόλου

Επιπλέον, τον θεσμό της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών της Praktiker Hellas υποστήριξαν για άλλη μία χρονιά με την παρουσία τους οι πολύτιμοι συνεργάτες της, οι προμηθευτές της εταιρίας, οι οποίοι έδωσαν το παρόν με δωρεάν σεμινάρια, επιδείξεις, παρουσιάσεις και πλούσια δώρα.

Ο Ιωάννης Μποζοβίτης, Διευθυντής Πωλήσεων και Ανθρώπινου Δυναμικού της Praktiker Hellas, δήλωσε με αφορμή την ολοκλήρωση της ΕΕΕΠ: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που η συμμετοχή μας στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2019 ολοκληρώθηκε και φέτος με μεγάλη επιτυχία. Η εξυπηρέτηση έχει πρωταρχική σημασία για εμάς, καθώς από εκεί ξεκινά η ποιότητα και οι κορυφαίες αγοραστικές εμπειρίες που προσφέρουμε. Εργαζόμαστε καθημερινά με μεράκι και πάθος με στόχο να παρέχουμε σε όλους όσους μας εμπιστεύονται τις καλύτερες υπηρεσίες. Επιπλέον, νοιαζόμαστε για τους ανθρώπους μας και φροντίζουμε να τους εξελίσσουμε και να τους επιβραβεύουμε διαρκώς. Για ακόμη μία χρονιά, λοιπόν, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, καταφέραμε να γιορτάσουμε με πολλές και ουσιαστικές πρωτοβουλίες και δράσεις για τους καταναλωτές και τους εργαζομένους μας, δίνοντάς τους την ευκαιρία να μάθουν, να διασκεδάσουν και να ζήσουν ξεχωριστές εμπειρίες. Ευχαριστούμε πολύ όλους τους συνεργάτες και τους προμηθευτές μας, που μας στηρίζουν σταθερά, τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν και τους εργαζόμενούς μας που συμβάλλουν καθοριστικά στην επιτυχία μας. Συνεχίζουμε ακόμα πιο δυναμικά να δημιουργούμε μία μοναδική εμπειρία Praktiker!».

«Στην Praktiker Hellas, χτίΖΟΥΜΕ σχέσεις εμπιστοσύνης και δέσμευσης με τους πελάτες μας και συνεχίΖΟΥΜΕ δυναμικά να τους προσφέρουμε ολοκληρωμένη και ποιοτική εξυπηρέτηση!»

Δειτε επισης

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5