Visual Browsing
Lidl Ελλάς

15 βραβεία για τη LIDL στα ERMIS AWARDS 2018

Στους πιο σημαντικούς τομείς της επικοινωνίας
Στο κέντρο: Βασιλική Αδαμίδου, Head of Corporate Communications, CSR and Social Media της Lidl Ελλάς.

Σε μια λαμπρή τελετή απονεμήθηκαν τα βραβεία Ermis Awards, στο ΘΕΑΤΡΟΝ του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» και η  Lidl Eλλάς απέσπασε σειρά διακρίσεων, συνολικά 15 βραβεία, στους πιο σημαντικούς τομείς της επικοινωνίας. Ανάμεσά τους οι μεγαλύτερες διακρίσεις της βραδιάς, ενώ να σημειωθεί πως η καμπάνια #apotalidl διακρίθηκε στις περισσότερες κατηγορίες:

  • client & brand of the year η LIDL Ελλάς
  • creative bravery για την καμπάνια #apotalidl

«Αναμφισβήτητα η καμπάνια #apotalidl ξεχώρισε και έδωσε νέα πνοή στα social media της Lidl Ελλάς! Η φιλοσοφία μας υπαγορεύει πως ό,τι γίνεται από τα Lidl, γίνεται πάντα για καλό! Για τον λόγο αυτό αποφασίσαμε για κάθε τέτοια αναφορά στα social media, άλλοτε αυθόρμητα αστεία και άλλοτε ηθελημένα απαξιωτική για εμάς, να αντιστρέφουμε το σχόλιο σε "κάτι καλό για τους πολλούς". Σε συνεργασία λοιπόν με την ΜΚΟ "Μπορούμε" αποφασίσαμε για κάθε αναφορά που περιείχε τη φράση ή το hashtag "από τα Lidl" να δίνουμε 10 μερίδες φαγητό σε οικογένειες που τις είχαν ανάγκη. Συγκεντρώσουμε 17.912 αναφορές σε διάστημα μόλις δύο μηνών οι οποίες μετατράπηκαν σε 200.000 μερίδες φαγητού».

Από αριστερά: Βασιλική Αδαμίδου, Head of Corporate Communications, CSR and Social Media της Lidl Ελλάς, Ελένη Σαββίδου, Social Media Manager της Lidl Ελλάς και Σταύρος Σταυρινός, Team Manager Public Relations της Lidl Ελλάς.

Σημαντική στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε η δήλωση της Βασιλικής Αδαμίδου, Ηead of Corporate Communications, CSR and Social Media της Lidl Eλλάς: «Μετά από 20 χρόνια λειτουργίας στην Ελλάδα καταφέραμε με τόλμη, καινοτομία, χιούμορ, ακόμα και έξυπνο αυτοσαρκασμό κάποιες φορές να ξεκινήσουμε να αλλάζουμε ένα αρνητικό στερεότυπο και perception για το brand reputation της εταιρίας μας που χρόνια δοκιμάζεται. Όμως μέσα από την καμπάνια #apotalidl αποδεικνύουμε πως ό,τι γίνεται από την εταιρία μας είναι για καλό! Για το καλό της αγοράς, της κοινωνίας, της οικονομίας, του περιβάλλοντος και των συνεργατών μας». 

«Λαμβάνοντας περισσότερα από 20 βραβεία στο σύνολο, στην πλειοψηφία τους χρυσά, για την καμπάνια #apotalidl που σχεδιάσαμε και τρέξαμε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρία Τhe Newtons Laboratory, στα Ermis Awards 2018 λάβαμε την απόλυτη αναγνώριση μέσα από τα 3 Grand Ermis Awards στις κατηγορίες Bravery, Brand of the Year και Client of the Year. Και επειδή πιστεύουμε ότι το καλό αξίζει να πολλαπλασιάζεται, ανακοινώσαμε ως επιστέγασμα αυτής της αναγνώρισης ότι θα δοθούν επιπλέον 100.000 μερίδες φαγητού #apotalidl_meagapi, μέσα από τη ΜΚΟ "Μπορούμε" στους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη!»

Οι διακρίσεις ανά κατηγορία:
Ermis Ad
Grand - κατηγορία Εκστρατείες #apotalidl
• Εκστρατείες – Αναλώσιμα προϊόντα #apotalidl - Ermis Gold
• Υπαίθριες Διαφημίσεις – Poster #apotalidl - Ermis bronze

Ermis direct
Grand - #apotalidl
• Καμπάνιες Direct Marketing / Business to Consumer μόνο μέσω Digital Καναλιών   Ermis Gold

Ermis Digital
Grand Digital #apotalidl
• Corporate image  Ermis Gold
• Social media – Response Real- time activity #apotalidl - Ermis Bronze
• User Generated Content #apotalidl - Ermis Silver
• Long term Community Building/Management #KaneisAllos – Ermis Silver
• Services, Corporate Image & Sponsorships #apotalidl  - Ermis Silver

Ermis PR
• Διαχείριση φήμης εταιριών, Κρατικών οργανισμών, Αντιμετώπιση κρίσεων, Διαχείριση κρίσιμων θεμάτων #apotalidl – Ermis Silver

«Γιατί στη Lidl Ελλάς αποστολή μας είναι ένα καλύτερο αύριο…»

Δειτε επισης

Back to top

Προσεχως

Τα Ελληνικά και τα Ετερόγλωσσα Αρχέτυπα ως Θεμέλιο της Ανώτερης Εκπαίδευσης κατά την Αναγέννηση
Τα Ελληνικά και τα Ετερόγλωσσα Αρχέτυπα ως Θεμέλιο της Ανώτερης Εκπαίδευσης κατά την Αναγέννηση
Εθνικό Ιστορικό Μουσείο
18.10.2019
Τα Ελληνικά και τα Ετερόγλωσσα Αρχέτυπα ως Θεμέλιο της Ανώτερης Εκπαίδευσης κατά την Αναγέννηση
Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5