- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Στο πλαίσιο της στρατηγικής του Δημάρχου Αθηναίων κ. Γιώργου Καμίνη για την προβολή και προώθηση της εικόνας της Αθήνας ως αστικού προορισμού, καθώς και στο πλαίσιο του νέου σχεδίου δράσης της ΕΤΟΑΑ για την περίοδο 2011-2012, λειτουργούν τα νέα γραφεία πληροφόρησης επισκεπτών «Info-Point», τα οποία βρίσκονται στην συμβολή της Λεωφόρου Αμαλίας και Διονυσίου Αρεοπαγίτου καθώς και στον ΟΛΠ, στον χώρο άφιξηςτων κρουαζιερόπλοιων.
Η επιτυχία του πρώτου Info-Point στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών - Ελ. Βενιζέλος, ώθησε την Εταιρεία Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων (ΕΤΟΑΑ) να δημιουργήσει δύο νέα σημεία εξυπηρέτησης και επαφής με τους Έλληνες και ξένους επισκέπτες της πόλης, στην καρδιά της Αθήνας καθώς και σε μια από τις βασικότερες πύλες εισόδου στη χώρα μας.
Στα εγκαίνια, όπου παραβρέθηκε ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης, επισήμανε «η ενίσχυση της οικονομίας της πόλης μέσα από τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη και την αποτελεσματική διαχείριση και προβολή του τουριστικού προϊόντος της αποτελεί βασική στρατηγική μας
προτεραιότητα, για την πολιτισμική και αναπτυξιακή ανάταση της Αθήνας. Μέσα από την επέκταση του δικτύου πληροφόρησης επισκεπτών με δύο επιπλέον σημεία στη Λεωφόρο Αμαλίας και στον ΟΛΠ, αναπτύσσουμε δράσεις για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επισκέπτη της πόλης και την αποτελεσματικότερη προβολή της Αθήνας ως προορισμού για city breaks καθώς και συνέδρια».
Η Εταιρεία Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων αντιλαμβανόμενη την ανάγκη αναβάθμισης του δημόσιου χώρου της πόλης επιστράτευσε καταξιωμένες δημιουργικές ομάδες να συνεισφέρουν στην προσπάθεια αυτή. Στην αρχή του περιπάτου της ενοποίησης των αρχαιολογικών χώρων τοποθετήθηκε ένα περίπτερο που ενσωματώνεται μέσα σε έναν χώρο πρασίνου αφήνοντας ελεύθερες τις ροές των επισκεπτών σε έναν από τους πιο πολυσύχναστους χώρους της Αθήνας. Αειθαλή και φυλλοβόλα αναρριχώμενα φυτά ξεκινούν από το έδαφος και περνούν πάνω από το χώρο ενημέρωσης προσφέροντας προφύλαξη από τον ήλιο και ελαχιστοποιώντας την οπτική επίπτωση της παρέμβασης. Πρόκειται για 36 νέα φυτά τα οποία θα έχουν καλύψει το περίπτερο πλήρως πριν τις αρχές φθινοπώρου. Στις δύο προσβάσιμες πλευρές του περιπτέρου, οι τοίχοι περιστρέφονται και μετατρέπονται σε σκίαστρα με την υποβοήθηση
υδραυλικών μηχανικών μέσων, προεκτείνοντας τον προφυλαγμένο χώρο για τους επισκέπτες.
Μέσα από την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών τα νέα Info-Point επικοινωνούν και αναδεικνύουν με δημιουργικό τρόπο τα αξιοθέατα και
τις υπηρεσίες της μητροπολιτικής Αθήνας. Οι επισκέπτες της Αθήνας έχουν την δυνατότητα να ενημερώνονται για τις πολιτιστικές
δραστηριότητες που πραγματοποιούνται μέσω LCD οθόνης ενώ παράλληλα με την χρήση δύο i-pad θα έχουν την δυνατότητα - διαδραστικά - να
μαθαίνουν πληροφορίες για την πόλη μας.
Επιπλέον, διανέμεται η νέα σειρά θεματικών εντύπων της ΕΤΟΑΑ με τίτλο: 1-2-3 days in Athens, Blue, Daytrips, LIFEstyle και Sightseeing παρέχοντας στον επισκέπτη πολλές και χρηστικές πληροφορίες σχετικά με τα πολιτιστικά μνημεία και αξιοθέατα, την δυνατότητα διασκέδασης και ψυχαγωγίας, γαστρονομικές επιλογές, shopping, κοντινούς προορισμούς για μικρές ημερήσιες εκδρομές, την παραθαλάσσια περιοχή της Αττικής καθώς και προτάσεις για την διαμονή του ταξιδιώτη από 1 έως και 3 ημέρες στην Αθήνα. Η ΕΤΟΑΑ επίσης προέβη στην αισθητική και χρηστική αναβάθμιση του χάρτη της πόλης της Αθήνας με νέο, σύγχρονο και μοντέρνο σχεδιασμό, ενσωματώνοντας χρήσιμες πληροφορίες τόσο για τα διάφορα σημεία πολιτιστικού ενδιαφέροντος (μουσεία, εκθεσιακοί χώροι) όσο και για σημεία χαλάρωσης και αναψυχής.
Παράλληλα, στο πλαίσιο διοργάνωσης των Παγκόσμιων Αγώνων Special Olympics ΑΘΗΝΑ 2011 στην πόλη μας τέθηκε σε εφαρμογή το πρόγραμμα εθελοντισμού του Δήμου Αθηναίων όπου σε συνεργασία με το τμήμα εθελοντών του Οργανισμού Νεολαίας και Άθλησης καθώς και με το πρόγραμμα εθελοντισμού της οργανωτικής επιτροπής των Παγκόσμιων Αγώνων Special Olympics ΑΘΗΝΑ 2011 οι επισκέπτες της πόλης ενημερώνονταν σχετικά με τους Αγώνες.
Εκτός από πληροφορίες όμως, ο επισκέπτης της Αθήνας έχει επιπλέον τη δυνατότητα να προμηθευτεί τη συλλογή τουριστικών προϊόντων της πόλης, από το επίσημο τουριστικό κατάστημα της Αθήνας «Breathtaking Athens».
Σχεδιασμένα από κορυφαίο Έλληνα σχεδιαστή, τα τουριστικά προϊόντα της Αθήνας, προωθούν την πόλη με τα πρωτοποριακά τους σχέδια και επικοινωνούν το συναρπαστικό σύνολο που είναι η Αθήνα σήμερα. Συνδυάζοντας τα παραδοσιακά Αθηναϊκά στοιχεία με το μοντέρνο πρόσωπο της Αθήνας, αναδεικνύουν τη σύγχρονη και φρέσκια εικόνα της πόλης.
To Info Point στην συμβολή της Λεωφόρου Αμαλίας και Διονυσίου Αρεοπαγίτου λειτουργεί καθημερινά από 09:00 έως 21:00.