Market

Η ελληνική συμμετοχή διεκδικεί διάκριση στο “Brandstorming 2016”

#HelpGreeceWin VOTING LINK: http://a.pgtb.me/LCjCcC/k7lMr?w=49069836&e=127969244 H ομάδα “Touch & Feel” ή αλλιώς… η Μυρτώ Τσούκη, η Βίβιαν Θωμά και ο Θοδωρής Γκανάτσιος, σπουδάζουν στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Μάρκετινγκ κι Επικοινωνίας με κατεύθυνση στο Διεθνές Μάρκετινγκ και εκπροσωπούν την Ελλάδα στον παγκόσμιο τελικό του διαγωνισμού “L’ Oreal Brandstorm 2016”.

1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
131097-297390.jpg

#HelpGreeceWin

VOTING LINK: http://a.pgtb.me/LCjCcC/k7lMr?w=49069836&e=127969244

H ομάδα “Touch & Feel” ή αλλιώς… η Μυρτώ Τσούκη, η Βίβιαν Θωμά και ο Θοδωρής Γκανάτσιος, σπουδάζουν στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Μάρκετινγκ κι Επικοινωνίας με κατεύθυνση στο Διεθνές Μάρκετινγκ και εκπροσωπούν την Ελλάδα στον παγκόσμιο τελικό του διαγωνισμού “L’ Oreal Brandstorm 2016”.

Ο διαγωνισμός Brandstorm by L’Oréal, διοργανώνεται από το 1992 και δίνει σε φοιτητές από 45 και πλέον χώρες, τη δυνατότητα να αναδείξουν το ταλέντο τους στο χώρο του μάρκετινγκ και να κερδίσουν τις εντυπώσεις με τις καινοτόμες ιδέες τους και με την επικοινωνιακή καμπάνια που θα σχεδιάσουν, για ένα brand του ομίλου της L’Oréal. Φέτος είναι η σειρά της La Roche-Posay.

Έτσι λοιπόν στις 30 Ιουνίου στο Παρίσι, η ομάδα “Touch & Feel” με την καμπάνια “French Kiss”, εκπροσωπώντας την Ελλάδα, διεκδικούν την πρώτη θέση ανάμεσα σε 45 χώρες. Η διάκριση αυτή αφορά στην καινοτομία, τόσο των ιδεών τους όσο και της επικοινωνιακής στρατηγικής που τις συνοδεύουν.

Παράλληλα διαγωνίζονται και για το βραβείο ‘’Social Storm Award’’, το οποίο αντικατέστησε το βραβείο των προηγούμενων ετών με τίτλο “People Choice Award”, δηλαδή το βραβείο του κοινού. Φέτος, λοιπόν, οι νικητές της κάθε χώρας δημιουργούν ένα βίντεο 15 δευτερολέπτων, που αντιπροσωπεύει την ομάδα τους δίνοντας ταυτόχρονα μια μικρή ιδέα από την καμπάνια τους. Το εν λόγω βίντεο αναρτάται στην επίσημη σελίδα L’Oréal Brandstorm στο Facebook. Νικητής ανακηρύσσεται αυτός που θα καταφέρει μέσα στο χρονικό διάστημα από “14/6/2016 έως 27/6/2016” να συγκεντρώσει τις περισσότερες ψήφους από το κοινό.

H ομάδα της "Touch & Feel" έχει στόχο να φέρει την Ελλάδα στην κορυφή κερδίζοντας το βραβείο Social Storm Award και να διεκδικήσει δυναμικά την πρωτιά στο Παρίσι στις 30 Ιουνίου! Χάρη στη δική μας βοήθεια, το 2013 και 2014, η Ελλάδα κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη θέση στο “People Choice Award” και το 2015 τη δεύτερη θέση.

Στο χέρι όλων μας είναι η Ελλάδα να βγει και πάλι πρώτη!!!

Τι μπορείτε να κάνετε:

1. Vote στο παρακάτω link και επιλέγουμε Team Touch & Feel from Greece, μέσα από την επίσημη σελίδα Facebook του L’Oréal Brandstorm: http://a.pgtb.me/LCjCcC/k7lMr?w=49069836&e=127969244

2. Share το link παρακινώντας όλο τον κόσμο να ψηφίσει την Ελλάδα και να το κοινοποιήσει στο δικό του κοινό, ώστε να το μάθουν όλο και περισσότεροι!!

3. Πάντα επισημαίνετε στο κοινό σας να μπουν στο link για να δώσουν την πολυπόθητη ψήφο τους και όχι να κάνουν like στο προσωπικό σας post.

4. Θυμηθείτε να μας ψηφίζετε κάθε μέρα!! Κάθε μέρα είναι και μια καινούρια ψήφος ακόμα κι όταν έχετε ήδη ψηφίσει!

Πάμε δυνατά να το κάνουμε viral και να γεμίσει το Facebook από Ελληνικό Καλοκαίρι!!!

Vote for it, Share it and Help Greece Win!

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ