Advertorial

Σπάμε τις συνήθειες

Με το σύνθημα #allazoumesinithies, η αλυσίδα τροφίμων ΑΒ Βασιλόπουλος μας προτρέπει να σπάσουμε τα δεσμά των συνηθειών μας

41535-93522.jpg
Βασιλική Γραμματικογιάννη
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
0264.jpg

Θέλετε να ζήσετε τη ζωή σας στο έπακρο χωρίς όμως να καταστρέφετε τη φύση; Θέλετε μια κοινωνία που η τακτική του «πέταξε το» να είναι απομεινάρι του παρελθόντος και η σπατάλη ανύπαρκτη; Θέλετε να μετατρέψετε την πόλη σας, τη χώρα σας και γιατί όχι τον πλανήτη ολόκληρο σ’ ένα υγιές και βιώσιμο μέρος, για εσάς και τις επόμενες γενιές; Αν ναι, ήρθε η ώρα να Αλλάξουμε Συνήθειες. Ήρθε η ώρα ο πράσινος τρόπος ζωής, να μας γίνει βίωμα. Με το σύνθημα #allazoumesinithies, η αλυσίδα τροφίμων ΑΒ Βασιλόπουλος, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, μας προτρέπει να σπάσουμε τα δεσμά των συνηθειών μας, να απελευθερωθούμε από τις επιλογές χρόνων και να συμμετέχουμε σε ένα νέο κόσμο που τώρα ανατέλλει.

0033.jpg

Για να μπορέσουμε όμως να αλλάξουμε τις συνήθειες μας πρέπει πρώτα να τις συνειδητοποιήσουμε. Να καταλάβουμε τις καταναλωτικές μας συμπεριφορές και τις συνέπειες που έχουν για το περιβάλλον και για τους πεπερασμένους φυσικούς πόρους. Έχουν περάσει μόλις τρεις μήνες από την εφαρμογή του νόμου για τη χρέωση στη πλαστική σακούλα μεταφοράς μιας χρήσης, και δυστυχώς βλέπουμε αρκετούς επαγγελματίες να βρίσκουν τρόπους παράκαμψης του μέτρου. Ωστόσο, δεν λείπουν και εκείνα τα λαμπρά παραδείγματα επιχειρήσεων που ενθαρρύνουν τον καθένα ξεχωριστά και όλους μαζί ως κοινωνία να δουλέψουμε για να αποβάλουμε τις συνήθειες μιας ζωής.

0041.jpg

Οι πλαστικές σακούλες και η ανάγκη για τη μείωση της χρήσης τους, γίνονται αντικείμενο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης στην καμπάνια της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος. Η εταιρεία επιλέγει να ενημερώσει το κοινό για το μέγεθος της καταστροφής που προκαλούμε, μόνο και μόνο για τα ελάχιστα εκείνα λεπτά που τις χρειαζόμαστε για να μεταφέρουμε τα ψώνια μας. Τα πάντα στη ζωή είναι θέμα επιλογών και να χρησιμοποιείς μια τσάντα πολλαπλών χρήσεων για να μεταφέρεις τα ψώνια σου, όπως προτρέπει τους καταναλωτές η ΑΒ Βασιλόπουλος πολλά χρόνια τώρα, είναι μια έξυπνη απόφαση που σέβεται το περιβάλλον και κάνει τη διαφορά.

Η ανακύκλωση είναι η επόμενη καλύτερη επιλογή που έχουμε να κάνουμε όχι μόνο για την προστασία του πλανήτη αλλά και για την ανάκαμψη της πολύπαθης ελληνικής οικονομίας. Δίνοντας νέα ζωή στα χρησιμοποιημένα αντικείμενα εξοικονομούμε φυσικούς πόρους, μειώνουμε τις ποσότητες των αποβλήτων που στέλνουμε για ταφή στις χωματερές και είναι υπεύθυνες για μεγάλο ποσοστό αερίων του θερμοκηπίου που προκαλούν και το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής. Από την άλλη πλευρά η κυκλική οικονομία, η οικονομία δηλαδή που βασίζεται στην ανακύκλωση, κρύβει ευκαιρίες για ανάπτυξη και για τη δημιουργία θέσεων εργασίας. Με την δημιουργία του Κέντρου Ανακύκλωσης & Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, που για τα δυο επόμενα χρόνια θα οργώσει την Ελλάδα ώστε να εκπαιδεύσει τους μαθητές για την ανακύκλωση και τα οφέλη της, η ΑΒ στοχεύει να εμφυσήσει στις νέες γενιές των ελλήνων ένα τρόπο ζωής πιο φιλικό προς το περιβάλλον.

0213.jpg

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία μόνο μέσα στο 2016 ανακύκλωσε, μέσω των 70 κέντρων ανακύκλωσης που είναι τοποθετημένα σε ισάριθμα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, 3.070.847 συσκευασίες αλουμινίου, πλαστικού, γυαλιού και χαρτιού. Συσκευασίες που αντιστοιχούν σε περίπου 16 τόνους ανακυκλώσιμων υλικών που έχουν εκτραπεί από την ταφή, ενώ παράλληλα επειδή η ανακύκλωση είναι ανταποδοτική ο χρήστης μπορεί να εισπράξει το χρηματικό αντίτιμο, να τα δωρίσει στο Χαμόγελο του Παιδιού ή να τα αφαιρέσει από τις αγορές του στο κατάστημα.

Είναι ιδιαίτερα ευχάριστο το γεγονός να βλέπεις επιχειρήσεις να υιοθετούν ολοένα και περισσότερες φιλικές πρακτικές προς το περιβάλλον, να αναπτύσσουν ουσιαστικές δράσεις για την προστασία του και να επιδιώκουν την εκπαίδευση της κοινωνίας, με στόχο τη δημιουργία μιας κουλτούρας που εργοδότες, προσωπικό και πελάτες θα μπορούν να τη μεταφέρουν στα σπίτια τους και στην καθημερινότητα τους. Από την άλλη πλευρά ο ευαισθητοποιημένος καταναλωτής αρχίζει να γίνεται μία ιδιαίτερα ευχάριστη και αναγκαία πραγματικότητα. Και οι καταναλωτές αυτοί ανταμείβουν τις επιχειρήσεις που είναι περιβαλλοντικά υπεύθυνες.

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ