Κοσμος

Από animal print σε ματωμένο print

Πώς ο θάνατος γίνεται της μόδας

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
76665-154363.jpg

Οι δημιουργοί στα ατελιέ μόδας έχουν δημιουργήσει κατά καιρούς από κομψοτεχνήματα έως τερατουργήματα. Η τελευταία έμπνευση της εταιρείας ρούχων Urban Outfitter μάλλον ανήκει στη δεύτερη κατηγορία.

Το φούτερ που λάνσαρε για την φθινοπωρινή-χειμερινή κολεξιόν 2014 μοιάζει σα να βγήκε από σπλάτερ ταινία τρόμου. Στην μπλούζα αναγράφεται το όνομα του πανεπιστημίου του Kent στο Οχάιο (Kent State University) και παραπέμπει στη σφαγή που είχε λάβει χώρα εκεί τη δεκαετία του 1970 κατά τη διάρκεια μίας αντιπολεμικής διαμαρτυρίας, όταν φοιτητές και φοιτήτριες κατέβηκαν στο δρόμο για να δηλώσουν την αντίθεσή τους στον πόλεμο και στην πολιτική του προέδρου Νίξον. Η Εθνοφρουρά άρχισε να ρίχνει ομοβροντίες προς το συγκεντρωμένο πλήθος. Η Allison Krause, ο William Schroeder, ο Jeffrey Miller και η Sandra Sheuer έπεσαν νεκροί και πολλοί ακόμα τραυματίστηκαν. Η εν λόγω εταιρεία θεώρησε πως μπορεί να μετατρέψει το θάνατο σε μόδα.

Το twitter πήρε φωτιά από τα σχόλια των χρηστών: «Η ματωμένη μπλούζα δεν είναι γκάφα, είναι τακτική μάρκετινγκ και αυτό είναι ακόμα χειρότερο», «Μα, τι στο καλό σκεφτόσασταν; Είναι αηδιαστικό!», «Το “κακόγουστο” είναι λίγο για να περιγράψει αυτό το αίσχος. Ως απόφοιτος του συγκεκριμένου πανεπιστημίου αισθάνομαι βαθιά λύπη».

Κατόπιν αυτών των σχολίων η εταιρεία εξέδωσε δελτίο τύπου, όπου απολογείται λέγοντας πως δεν ήταν πρόθεσή της να προσβάλλει κανέναν με τη συγκεκριμένη μπλούζα και ότι οι λεκέδες είναι προϊόν αποχρωματισμού. 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ