Visual Browsing
Το «πειραγμένο» λογότυπο των McDonald's με απόσταση ανάμεσα στις 2 καμάρες του "Μ"

Βrands πειράζουν τα λογότυπα για να στηρίξουν το social distancing

Ikea, Volkswagen, Audi, McDonald's δίνουν το καλό παράδειγμα
Κορωνοϊός και καραντίνα: Δημοφιλή brands «πειράζουν» τα λογότυπά τους για να ενθαρρύνουν το social distancing που απαιτεί η πανδημία.

Το "social distancing" είναι δύσκολο αλλά ταυτόχρονα απαραίτητο. Με την έκταση που έχει πάρει η πανδημία σε όλο τον κόσμο, οι αποστάσεις που κρατάμε από συναδέλφους, γνωστούς και φίλους είναι ο μόνος τρόπος να μειώσουμε την εξάπλωση. Αυτό αναγνωρίζουν και οι εταιρείες επικοινωνίας πολλών brands και αλλάζουν τα λογότυπά τους ή κυκλοφορούν νέες διαφημίσεις που ενθαρρύνουν αυτή την απόσταση.

Η διάσημη αλυσίδα fast food McDonald’s, κυκλοφόρησε μια φωτογραφία όπου οι εμβληματικές καμάρες του "Μ" έχουν χωριστεί και στέκονται μόνες.

 

 

Σχετικα
Κλείνουν διακοπές οι Βρετανοί - Στις επιλογές τους η Ελλάδα
Κλείνουν διακοπές οι Βρετανοί - Στις επιλογές τους η Ελλάδα

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Audi κυκλοφόρησε ένα βίντεο στο Twitter όπου τα 4 δαχτυλίδια της χωρίζονται και από κάτω γράφει «Μείνετε σπίτι, κρατήστε τις αποστάσεις σας, μείνετε υγιείς, υποστηρίξτε ο ένας τον άλλο -είμαστε σε αυτό μαζί».

 

 

Το ίδιο έκανε και η Volkswagen με ένα μονόλεπτο βίντεο που στέλνει μηνύματα στήριξης και καταλήγει στην ανάγκη του social distancing.

 

 

Στο Ισραήλ, μια διαφημιστική εταιρεία δημιούργησε για τα IKEA μια διαφήμιση που θυμίζει τις οδηγίες συναρμολόγησης των επίπλων και γράφει «μείνετε σπίτι». 

Διαφήμιση των ΙΚΕΑ για το social distancing λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού

Με μια παρότρυνση να «μείνουμε σπίτι» έστειλε και η Nike το δικό της μήνυμα. «Αν ποτέ ονειρεύτηκες να παίξεις για εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, τώρα είναι η ευκαιρία σου. Παίξε μέσα, παίξε για τον κόσμο».

Η διαφήμιση της Nike που ενθαρρύνει το social distancing

Η Coca Cola αναρτά διαφημίσεις σε τεράστιους φωτεινούς πίνακες σε κεντρικά σημεία με ένα σημαντικό μήνυμα: «Το να μείνουμε χώρια είναι ο καλύτερος τρόπος να μείνουμε ενωμένοι» και μεγάλο κενό ανάμεσα στα γράμματα του logo.

Διαφήμιση της Coca Cola που ενθαρρύνει το social distancing λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού

Δειτε επισης

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5