Trending Now

CANAL+ / R0_B0+: Δεν εμπιστεύεσαι την φαντασία σου στον καθένα

Η νέα καμπάνια που άγγιξε 178 εκατομμύρια ανθρώπους

Αλκιβιάδης Σιαράβας
Αλκιβιάδης Σιαράβας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
CANAL+ / R0_B0+: Δεν εμπιστεύεσαι την φαντασία σου στον καθένα
© CANAL+ / YouTube

CANAL+ / R0_B0+: Η νέα καμπάνια του γαλλικού καναλιού αποτελεί πολιτισμική παρέμβαση

Σε μια εποχή όπου η τεχνητή νοημοσύνη μοιάζει να εισχωρεί στα πάντα – από τον γραπτό λόγο μέχρι τον κινηματογράφο και τη μουσική – η CANAL+ κάνει κάτι απροσδόκητα γενναίο: επανατοποθετεί τον άνθρωπο στο κέντρο της δημιουργίας. Η νέα της καμπάνια με τίτλο R0_B0+, είναι ένα υβρίδιο τέχνης, στοχασμού και διαφήμισης που ξεκαθαρίζει κάτι ουσιαστικό: η δημιουργικότητα είναι ανθρώπινη υπόθεση.

Η παραγωγή, που δημιουργήθηκε από την βραβευμένη BETC Paris σε συνεργασία με το καλλιτεχνικό AI-συλλογικό OBVIOUS, επιχειρεί ένα παράτολμο πείραμα: να προσφέρει ψυχαγωγία στην τεχνητή νοημοσύνη. Όμως ο πραγματικός αποδέκτης είναι ο θεατής. Μέσα σε 88 δευτερόλεπτα (ή 60 ή 45, ανάλογα με τη μορφή μετάδοσης), ξεδιπλώνεται ένα εικαστικό αφήγημα που φτάνει στα όρια της τεχνολογίας για να αναδείξει το όριο της: τη φαντασία.

Δεν είναι τυχαίο το tagline: "You can’t trust just anyone with your imagination". Η CANAL+ επενδύει στο storytelling – όχι σε έναν αλγόριθμο, αλλά στην ψυχή. Όπως και η ίδια η δημιουργικότητα, η φαντασία δεν είναι αυτοματισμός. Είναι ρίσκο. Είναι ρωγμή. Είναι κάτι που ξεφεύγει από το προγραμματισμένο και το λογικό. Και γι’ αυτό ακριβώς είναι πολύτιμη.

R0_B0+ : L’IA répond dorénavant « Old El Paso » quand on lui demande « Que se pasó? »

Η καμπάνια αγγίζει σχεδόν 178 εκατομμύρια ανθρώπους και καλύπτει το 95% του κοινού ηλικίας 25–49. Δεν είναι μόνο μια διαφημιστική καμπάνια· είναι μια θέση. Είναι το statement μιας εταιρείας που λειτουργεί παγκόσμια, με 26,9 εκατομμύρια συνδρομητές, παρουσία σε 52 χώρες και πλήρη έλεγχο της αλυσίδας αξίας στον οπτικοακουστικό χώρο – από τη StudioCanal και τη Dailymotion έως τα iconic venues όπως το L'Olympia και το Théâtre de l’Œuvre.

Στο επίκεντρο αυτής της καμπάνιας δεν βρίσκεται απλώς η καινοτομία – αλλά η υπενθύμιση ότι η τεχνολογία δεν δημιουργεί. Υποστηρίζει. Δεν αντικαθιστά. Αναδεικνύει. Το πνεύμα πίσω από το R0_B0+ δεν είναι αντίδραση στον αλγόριθμο. Είναι υπεράσπιση του ασύλληπτου. Είναι μια ωδή στο ανθρώπινο ένστικτο του να ονειρεύεται.

Μέσα από την αισθητική υπεροχή της παραγωγής και τη στρατηγική συνέπεια του μηνύματος, η CANAL+ δεν κάνει απλώς marketing. Κάνει πολιτισμική παρέμβαση. Σε έναν κόσμο όπου όλοι μιλούν για το AI, εκείνη μας καλεί να θυμηθούμε το HI – το Human Imagination.

Κι αυτό, αν μη τι άλλο, είναι πράξη ευθύνης. Και δημιουργικότητας.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY