Βιβλιο

Η Αμέρισσα Μπάστα εξηγεί τη στρατηγική των Εκδόσεων Κλειδάριθμος

Ποιοι συγγραφείς είναι πολλά υποσχόμενοι;

Αγγελική Μπιρμπίλη
ΤΕΥΧΟΣ 757
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η Αμέρισσα Μπάστα, Head of Communications & Events των εκδόσεων Κλειδάριθμος μιλάει για την εκδοτική πολιτική και τους πολλά υποσχόμενους συγγραφείς τους.

Υπάρχει ιδανική στρατηγική για περιόδους σαν και αυτή; Εσείς πώς προσαρμόσατε την εκδοτική πολιτική σας;

H πανδημία έχει επηρεάσει πλέον κάθε τομέα της ζωής μας, και αναπόφευκτα αυτόν της λειτουργίας των επιχειρήσεων. Οι βασικοί άξονες πάνω στους οποίους εξαρχής κινήθηκαν οι εκδόσεις μας είναι η ασφάλεια των εργαζομένων μας, η ευελιξία, η τακτική αναπροσαρμογή των αποφάσεων και των κινήσεών μας ανάλογα με τα εκάστοτε δεδομένα, ο σχεδιασμός της επόμενης ημέρας ώστε να παραμείνουμε υγιείς σε επίπεδο ανθρώπων και επιχείρησης όταν όλο αυτό τελειώσει. Σε αυτές τις πρωτοφανείς συνθήκες καταβάλουμε προσπάθεια να προσφέρουμε στο αναγνωστικό κοινό υψηλής ποιότητας βιβλία που θα ενημερώσουν, θα ψυχαγωγήσουν, θα καλύψουν διαφορετικές αναγνωστικές απαιτήσεις και θα βοηθήσουν στο να δούμε όλοι μαζί το αύριο με αισιοδοξία, ψυχραιμία, έμπνευση και νέες ιδέες.

Ποιους θεωρείτε τους πιο πολλά υποσχόμενους συγγραφείς των εκδόσεών σας; 

Οι Εκδόσεις Κλειδάριθμος έχουν αποκτήσει τα τελευταία χρόνια τα δικαιώματα έκδοσης του έργου σημαντικών συγγραφέων, με ναυαρχίδα τον εμβληματικό Stephen King, που έχει ένα φανατικό και γεωμετρικά αυξανόμενο κοινό και επίσης σημαντικούς λογοτέχνες όπως η Edna O’Brien και ο James Ellroy. Ωστόσο, μεγάλη είναι η χαρά και η έκπληξή μας όταν βλέπουμε να εντείνεται το ενδιαφέρον για τα βιβλία προσωπικής ανάπτυξης, με τα οποία επίσης οι εκδόσεις μας φαίνεται να είναι συνυφασμένες στο μυαλό τον αναγνώστη. Θεωρούμε πολύ ελπιδοφόρο το γεγονός ότι το αναγνωστικό κοινό και ιδιαίτερα το νεανικό στρέφεται σε ηγετικές προσωπικότητες της σύγχρονης σκέψης και διανόησης, όπως ο Malcolm Gladwell, η Naomi Klein, o Nassim Nicholas Taleb, η Brene Brown, ο Simon Sinek, ο Seth Godin και προσθέτει δίπλα στις κλασικές λογοτεχνικές του αναγνώσεις και μη-αφηγηματικές επιλογές.