- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Νικολέτα Καρνέζη: «Υποδύομαι μια γυναίκα που τολμά να εκφράσει το πάθος της»
Ο «Εραστής» του Χάρολντ Πίντερ, το πάθος ως πράξη χειραφέτησης και η γυναικεία επιθυμία στη σκηνή του Μικρού Γκλόρια
Η Νικολέτα Καρνέζη πρωταγωνιστεί μαζί με τον Κωνσταντίνο Αρνοκούρο στον «Εραστή» του Χάρολντ Πίντερ στο Μικρό Γκλόρια, σε σκηνοθεσία και μετάφραση Αλέξανδρου Κοέν
Η Νικολέτα Καρνέζη πρωταγωνιστεί μαζί με τον Κωνσταντίνο Αρνοκούρο στον «Εραστή» του Χάρολντ Πίντερ, που παίζεται στο Μικρό Γκλόρια, σε σκηνοθεσία και μετάφραση Αλέξανδρου Κοέν. Μιλήσαμε μαζί της για τον ρόλο της αλλά και την επαναστατική ματιά του Πίντερ στη θέση της γυναίκας τότε.
Συνέντευξη με τη Νικολέτα Καρνέζη για τον «Εραστή» στο Μικρό Γκλόρια
Υποδύεστε τη Σάρα στον «Εραστή» του Πίντερ, μια παντρεμένη γυναίκα που ζει στις αρχές της δεκαετίας του 1960. Πώς σκιαγραφεί ο συγγραφέας αυτόν τον χαρακτήρα;
Η Σάρα είναι μια χαρακτηριστική σύζυγος της εποχής. Δεν εργάζεται. Μένει στο σπίτι, φροντίζει τα της καθημερινότητας και περιμένει τον σύζυγό της να επιστρέψει από τη δουλειά. Η ζωή της ορίζεται από ρουτίνες και μικρές επαναλαμβανόμενες τελετουργίες, που δίνουν μια αίσθηση σταθερότητας, η οποία αρχίζει να ραγίζει όταν η ανάγκη της για επαφή, επιθυμία και αναγνώριση έρχεται στην επιφάνεια. Κάποια απογεύματα, από τις τρεις έως τις έξι, η ρουτίνα του ζευγαριού διαταράσσεται.
Είναι η ώρα για τα παιχνίδια ρόλων και εξουσίας;
Ακριβώς. Η Σάρα μετατρέπεται από ψυχρή αστή σε ερωμένη. Και θεωρώ ότι ο Πίντερ μέσα από αυτή τη συνθήκη φέρνει στη σκηνή ζητήματα που στην εποχή του δεν λέγονταν ευθέως. Δημιουργεί μια γυναίκα σύνθετη, ενεργή και βαθιά χειριστική, χωρίς όμως ποτέ να την απλοποιεί. Η Σάρα είναι μια γυναίκα που τολμά να εκφράσει το πάθος της. Και μέσα απ’ αυτό υπάρχει και ολοκληρώνεται.
Πώς ήταν η συνεργασία σας με τον Αλέξανδρο Κοέν;
Η συνεργασία μας βασίζεται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και στον κοινό στόχο να τηρηθεί ο ρόλος με ακρίβεια.
Γράφετε τη μουσική της παράστασης. Ξεκινήσατε ως μουσικός και μεταπηδήσατε στην ηθοποιία;
Η μουσική υπήρξε η πρώτη μου σχέση με τη σκηνή και παραμένει ενεργό κομμάτι της δουλειάς μου, καθώς συνεχίζω παράλληλα τις μουσικές μου σπουδές στο ωδείο. Η υποκριτική προέκυψε τα τελευταία χρόνια ως ανάγκη για βαθύτερη σκηνική αφήγηση, δημιουργία και ανθρώπινη επικοινωνία. Το τραγούδι με έφερε στη σκηνή και η υποκριτική με έμαθε να υπάρχω πάνω σ’ αυτή.
INFO
- ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Αλέξανδρος Κοέν
- ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Κωνσταντίνος Αρνόκουρος, Νικολέτα Καρνέζη
- ΘΕΑΤΡΟ: Μικρό Γκλόρια
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο «Εραστής» του Χάρολντ Πίντερ, το πάθος ως πράξη χειραφέτησης και η γυναικεία επιθυμία στη σκηνή του Μικρού Γκλόρια
Η παράσταση που βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο του Θάνου Αλεξανδρή κάνει πρεμιέρα σήμερα 18 Δεκεμβρίου
Η ηθοποιός πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Εκτροφείο τεράτων» στον Μικρό Κεραμεικο
Η πρωταγωνίστρια της παράστασης «Το σπίτι στην Εθνική- ένα ήσυχο μέρος» μας μιλά για τον ρόλο της και όχι μόνο
Μια μεγάλη μουσικοθεατρική παραγωγή, βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Θάνου Αλεξανδρή, που μας γυρίζει πίσω στην Ελλάδα των δεκαετιών του ’80 και του ’90
Μιλήσαμε με τους δημιουργούς και συμπρωταγωνιστές της παράστασης «Τζόνι Μπλε»
Χιούμορ, συγκίνηση και πολλή μουσική
Την αγαπήσαμε για τη θρυλική της ατάκα «Σας αγαπώ». Τώρα τη συναντήσαμε με αφορμή την παράσταση «Blue Train», στην οποία πρωταγωνιστεί και της ζητήσαμε να μας μιλήσει για όλα.
Ο Λεωνίδας Μικρόπουλος και η υπαρξιακή διαδρομή προς την αυθεντικότητα
Για δύο παραστάσεις, στις 16 & 17 Δεκεμβρίου
Η εκρηκτική διασκευή του Βρετανού σκηνοθέτη Ρόμπερτ Άικ συνεχίζει για 22 ακόμη παραστάσεις
Γιατί παραδινόμαστε στη ρουτίνα, αφήνοντας τη ζωή να περνά με εμάς απόντες;
Μιλήσαμε με τη διακεκριμένη Ελληνίδα κοντράλτο λίγο πριν τη συναυλία της στο ΚΠΙΣΝ
Η Λένα Μποζάκη, η Μαγδαληνή Σπίνου και η Νίκη Σερέτη πρωταγωνιστούν σε μια παράσταση με έντονη σωματικότητα στο Bios
Η αγαπημένη ηθοποιός σκηνοθετεί ένα ελληνικό μιούζικαλ και εξερευνά την πολυπλοκότητα του έρωτα.
Μιλήσαμε με την πρωταγωνίστρια της παράστασης «Είσαι μουσική» στο Nous-Creative Space
Ο Θωμάς Μοσχόπουλος πραγματεύεται τα θέματα της εξουσίας και του ανταγωνισμού, σε ένα κείμενο που συνομιλεί ανοιχτά με τον Μπέκετ, τόσο σε επίπεδο γραφής όσο και περιεχομένου
Με την παράσταση αυτή ολοκληρώνεται η τριλογία «Μια Σπουδή Πάνω στην Γυναικότητα» της Χριστίνας Κυριαζίδη
Η πρωταγωνίστρια της παράστασης «Όλος ο χρόνος του κόσμου» στο Θέατρο Τέχνης μιλάει για τον ρόλο της
Υπερτιτλισμός, διερμηνεία στη νοηματική, απτική ξενάγηση και ακουστική περιγραφή για ίση πρόσβαση στον πολιτισμό
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.