Θεατρο - Οπερα

Δύο βραβεία στο Φεστιβάλ Bitef για την παράσταση «Goodbye, Lindita» του Εθνικού Θεάτρου

Σε σκηνοθεσία του Μάριο Μπανούσι

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Δύο βραβεία στο Φεστιβάλ Bitef για την παράσταση «Goodbye, Lindita» του  Εθνικού Θεάτρου
Το Εθνικό Θέατρο με την παράσταση «Goodbye, Lindita» έλαβε δύο βραβεία στο Φεστιβάλ Bitef

Εθνικό Θέατρο: Απέσπασε δύο βραβεία στο Φεστιβάλ Bitef για την παράσταση «Goodbye, Lindita» σε σκηνοθεσία του Μάριο Μπανούσι 

To Εθνικό Θέατρο απέσπασε δύο μεγάλα τιμητικά βραβεία στο διεθνές Φεστιβάλ Bitef στο Βελιγράδι, όπου συμμετείχε με την παράσταση «Goodbye, Lindita» σε σκηνοθεσία Μάριο Μπανούσι: το Ειδικό Βραβείο Bitef “Jovan Ćirilov” για σπάνια συνεισφορά στη θεατρική τέχνη και το Βραβείο «Politika» καλύτερης σκηνοθεσίας.

Σύμφωνα με το σκεπτικό της κριτικής επιτροπής του Ειδικού Βραβείου Bitef “Jovan Ćirilov” για σπάνια συνεισφορά στη θεατρική τέχνη:

«Το ταλέντο του Μπανούσι, η διαίσθησή του και η δεξιοτεχνία της δουλειάς του πάνω στον χρόνο και την έννοια του προσωρινού ξεχωρίζουν και συνιστούν μια σπάνια συνεισφορά στις παραστατικές τέχνες. Σε σχέση με την πρόσληψη άλλων παραστάσεων που παρακολουθήσαμε, που είχαν ως στόχο να ενεργοποιήσουν κάποια ή κάποιες από τις αισθήσεις μας, θέλουμε να μοιραστούμε ότι για την κριτική επιτροπή η εναρκτήρια σκηνή με τη συρταριέρα, όπου οι αναμνήσεις της θλίψης αποθηκεύονται με τη μορφή του νεκρού σώματος ενός αγαπημένου προσώπου, ήταν τόσο συναρπαστική ώστε να σταματήσουμε λίγο την αναλυτική μας προσέγγιση και να ανοίξουμε τις καρδιές μας. Και ο Μάριο Μπανούσι τις διαχειρίστηκε με φροντίδα».

Δύο βραβεία στο Φεστιβάλ Bitef για την παράσταση «Goodbye, Lindita» του  Εθνικού Θεάτρου

Βραβείο καλύτερης σκηνοθεσίας

O Μάριο Μπανούσι είναι, επίσης, ο φετινός νικητής του βραβείου «Politika» καλύτερης σκηνοθεσίας για την παράσταση «Goodbye, Lindita».

«Στο “Goodbye, Lindita” τα όρια μεταξύ του ορατού και του αόρατου κόσμου είναι ρευστά, οι νεκροί και οι ζωντανοί μοιράζονται έναν κοινό χώρο που παραπέμπει στην ιδέα της αιωνιότητας του πνεύματος ή της ανυπαρξίας του θανάτου. Η σκηνοθετική προσέγγιση του Μάριο Μπανούσι μας ‘εκθέτει’ σε υψηλής συναισθηματικής θερμοκρασίας ονειρικές καιταυτόχρονα ποιητικές εικόνες του θανάτου όπως και του τρόπου αντιμετώπισης του πένθους» αναφέρει η κριτική επιτροπή του Βραβείου Politika.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημήτρης Φιλιππίδης: Συνέντευξη με τον νέο ηθοποιό
Δημήτρης Φιλιππίδης: «Το χιούμορ είναι το πιο αποτελεσματικό κοινωνικό εργαλείο. Μιλάω και προσωπικά»

Μιλήσαμε για όλα: τη νέα παράσταση «Ήρωες», το θέατρο, τα όρια της σάτιρας, τη σύγκριση με τον πατέρα του και πώς αντιμετωπίζει την κατάσταση σήμερα

Θοδωρής Αμπαζής: Στο μουσικό θέατρο όλοι συντονίζονται, έχουν κοινή αναπνοή
Θοδωρής Αμπαζής: Στο μουσικό θέατρο όλοι συντονίζονται, έχουν κοινή αναπνοή

Τι μας είπε για τα ιστορικά γεγονότα και τη σχέση τους με το σήμερα, τους ακίνητους ταξιδιώτες και την παράσταση «Ματαρόα στον ορίζοντα» στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.