Θεατρο - Οπερα

Επιμένοντας κλασικά

Μεγάλο κομμάτι από τη θεατρική πίτα του χειμώνα, οι κλασικές επιλογές ρεπερτορίου και οι αναγνώσεις τους, δημιουργούν καινούργιο ενδιαφέρον στο κοινό.

115010-718264.jpg
Δήμητρα Αναγνώστου
ΤΕΥΧΟΣ 270
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
7223-16426.jpg

Μεγάλο κομμάτι από τη θεατρική πίτα του χειμώνα, οι κλασικές επιλογές ρεπερτορίου και οι αναγνώσεις τους, δημιουργούν καινούργιο ενδιαφέρον στο κοινό. Με έργα γνωστά και μεγάλους συγγραφείς, οι επιλογές για την καινούργια θεατρική περίοδο μοιάζουν σίγουρες. Περισσότερα από 30 θα δούμε μέχρι το τέλος της σεζόν, πάνω από 20 στην αφετηρία του Οκτώβρη.

>> Οι «Ευτυχισμένες μέρες» του Μπέκετ, που αρχίζουν την 1/10 και θα είναι στη σκηνή μόνο για 20 μέρες, είναι μεγάλο στοίχημα για κάθε σκηνοθέτη, όνειρο κάθε πρωταγωνίστριας. Ένας νέος ταλαντούχος σκηνοθέτης, ο Έ. Λυγίζος, αναλαμβάνει να το ζωντανέψει στο Θέατρο Χώρα με τη Μ. Αδαμάκη και τον Ε. Λίτση.

>> Γκόγκολ και Τ. Ουίλιαμς για τη Ζ. Λάσκαρη. Στο θέατρο Αθηναΐς η σεζόν ανοίγει με τον «Φόνο μετά μουσικής» του Ρώσου συγγραφέα, σε σκηνοθεσία Γ. Διαμαντόπουλου, και συνεχίζεται με τη Ζ. Λάσκαρη να υποδύεται την Αλεξάντρα ντε Λάγκο στο «Γλυκό πουλί της νιότης». Ο Γ. Αϊβάζης στο ρόλο του Τσαμς Γουέιν.

>> «Το παράξενο Ζευγάρι» του Ν. Σάιμον θα δούμε αυτό το χειμώνα όχι από δύο άντρες, όπως συνηθίζεται, αλλά από δύο γυναίκες, την Κ. Κωνσταντίνου και την Υ. Μανέ, που, σε σκηνοθεσία Α. Ρήγα, θα υποδυθούν τον άστατο Όσκαρ και το νοικοκύρη Φέλιξ στο θέατρο Αθηνά.

>> Το «Βικτόρ ή Τα παιδιά στην εξουσία» του Ρ. Βιτράκ, που στρέφεται κατά της αστικής οικογένειας και των κρυμμένων μυστικών που κρύβονται στους κόλπους της, θα δούμε στην Αθηναΐδα διά χειρός Σ. Κραουνάκη.

>> Ο Γ. Κιμούλης και ο Κ. Μαρκουλάκης συμπρωταγωνιστούν στους ρόλους του Μ. Κέιν και του Λ. Ολίβιε στο σαρδόνιο έργο του Π. Σάφερ «Σλουθ», στη σκηνή του Θεάτρου Αθηνών.

>> Ο Γ. Μιχαλακόπουλος και η Κ. Μαραγκού θα είναι ο Ροντιόν και η Λύντια, οι μοναχικοί ήρωες του Αρμπούζοφ στη «Φθινοπωρινή ιστορία» στο θέατρο Άλμα.

>>Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα ζευγάρια του χειμώνα θα είναι ο Δ. Καταλειφός και η Ρ. Οικονομίδου ως Τζορτζ και Μάρθα στο έργο του Άλμπι «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ». Το έργο ανεβαίνει στο Απλό Θέατρο, σε σκηνοθεσία  Α. Αντύπα.

>> Δύο από τα σημαντικότερα έργα του Ά. Μίλερ φιλοξενούν οι αθηναϊκές σκηνές. Τον «Θάνατο του εμποράκου» με τον Θ. Καρακατσάνη στο θέατρο Ζίνα, για δεύτερη χρονιά φέτος, και το «Ψηλά από τη γέφυρα» με τον Γ. Βαλτινό στο Βρετάνια.

>> Η «Έντα Γκάμπλερ» του Ίψεν είναι η καινούργια παραγωγή του Αμφιθεάτρου και του Σ. Ευαγγελάτου, με τη Μ. Ασλάνογλου. Στο ίδιο θέατρο θα επαναληφθεί το έργο του Τ. Ουίλιαμς «Ξαφνικά πέρσι το καλοκαίρι».

>> Στο Θέατρο Βασιλάκου, ο Π. Χαϊκάλης και η Ε. Καστάνη θα είναι τα κύρια πρόσωπα της κωμωδίας του Οστρόφσκι «Σε στενό οικογενειακό κύκλο».

>> Το κύκνειο άσμα του Τσέχοφ «Βυσσινόκηπος» θα δούμε στο Θέατρο της οδού Κεφαλληνίας με την Μπ. Αρβανίτη. Ο «Θείος Βάνιας» του ίδιου συγγραφέα, σε σκηνοθεσία Γ. Χουβαρδά, ανεβαίνει στο Εθνικό με σκηνοθέτη τον Ν. Χατζόπουλο.

>> Στο Εθνικό ανεβαίνουν επίσης η «Κυρά της θάλασσας» του Ίψεν σε σκηνοθεσία  Έ. Στούμπε, ο «Δον Ζουάν» του Μολιέρου σε σκηνοθεσία Αι. Χειλάκη με τον Γ. Μπέζο, το έργο του Π. Βάις «Μαρά-Σαντ» και το «Λεόντιος και Λένα» του Γκ. Μπίχνερ. Η Ά. Μπρούσκου σκηνοθετεί τον «Τίτο Ανδρόνικο» του Σέξπιρ.

>> Ο Π. Φιλιππίδης σκηνοθετεί στο Θέατρο Ήβη τους «Τρομερούς γονείς» του Κοκτό με τον Τ. Χαλκιά και την Ε. Κωνσταντινίδου και ο Π. Ζούλιας την Κ. Δανδουλάκη στο «Στρίψιμο της βίδας» του Χ. Τζέιμς.

>> Η «Πιο δυνατή» του Στρίντμπεργκ και ο «Βασιλιάς πεθαίνει» του Ιονέσκο είναι τα έργα του κλασικού ρεπερτορίου του Θεάτρου Τέχνης, ενώ ο Γ. Αρμένης ετοιμάζει το έργο του Πιραντέλο «Ο άνθρωπος, το κτήνος και η αρετή».

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημήτρης Φιλιππίδης: Συνέντευξη με τον νέο ηθοποιό
Δημήτρης Φιλιππίδης: «Το χιούμορ είναι το πιο αποτελεσματικό κοινωνικό εργαλείο. Μιλάω και προσωπικά»

Μιλήσαμε για όλα: τη νέα παράσταση «Ήρωες», το θέατρο, τα όρια της σάτιρας, τη σύγκριση με τον πατέρα του και πώς αντιμετωπίζει την κατάσταση σήμερα

Θοδωρής Αμπαζής: Στο μουσικό θέατρο όλοι συντονίζονται, έχουν κοινή αναπνοή
Θοδωρής Αμπαζής: Στο μουσικό θέατρο όλοι συντονίζονται, έχουν κοινή αναπνοή

Τι μας είπε για τα ιστορικά γεγονότα και τη σχέση τους με το σήμερα, τους ακίνητους ταξιδιώτες και την παράσταση «Ματαρόα στον ορίζοντα» στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.