Θεατρο - Οπερα

Eremus, όπως Έρημος

H A.V. μίλησε με τη χορογράφο της παράστασης Eremus, Ρένα Κωνσταντάκη

43881-98645.jpg
Λουκία Μητσάκου
ΤΕΥΧΟΣ 460
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
55078-120819.jpg

«Η λατινική λέξη eremus προέρχεται από την ελληνική “ήρεμος” και σημαίνει έρημος, ερημιά, εγκατάλειψη. Η έρημος, όμως, ως έννοια δεν αντανακλά καμία ηρεμία – μ’ αυτή την αντίθεση ήθελα να πειραματιστώ. Αναφέρομαι στην έρημο της κάθε μέρας, τη συναισθηματική, την έρημο που συναντάμε στη ζωή μας όταν οι αρνητικές καταστάσεις μας παρασύρουν σε συγκρούσεις. Πρόκειται για την αγωνιώδη προσπάθεια ενός ανθρώπου να βρει κατεύθυνση, πυξίδα, λύτρωση, με την ελπίδα ύπαρξης ενός άλλου τόπου, μιας άλλης αλήθειας, μιας νέας πραγματικότητας. Στόχος η κάθαρση, η εσωτερική λύση (προσωπική όαση), που καλείται να βρει ο θεατής. Η παράσταση βασίζεται στο σύγχρονο χορό με επιρροή από τον ιαπωνικό χορό Butoh και προσπαθώ να προσεγγίσω τα πράγματα μέσα από αρχέτυπα και συμβολισμούς και μέσω μιας αυτοσχέδιας συνομιλίας μεταξύ performer και μουσικής».

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Οι Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ»
Κερδίστε προσκλήσεις για την παράσταση Οι Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος πραγματεύεται τα θέματα της εξουσίας και του ανταγωνισμού, σε ένα κείμενο που συνομιλεί ανοιχτά με τον Μπέκετ, τόσο σε επίπεδο γραφής όσο και περιεχομένου

Αλέξανδρος Ραπτοτάσιος: Ο σκηνοθέτης που τολμά να πειραματίζεται με το κοινό
Αλέξανδρος Ραπτοτάσιος: Ο σκηνοθέτης που τολμά να πειραματίζεται με το κοινό

Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY