- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Νομίζω ήταν το 1999, όταν την πρωτοείδα Κάθριν στο «Ξαφνικά πέρσι το καλοκαίρι» του Τενεσί Ουίλιαμς με την Ομάδα Υψηλού Κινδύνου. Τόσα χρόνια μετά ο μονόλογός της έμεινε αγκιστρωμένος. Φορώντας ένα μεταξωτό μπορντό(;) φόρεμα, με τη μια τιράντα πεσμένη και το ένα στήθος της έξω, πάσχιζε με τις στοιχειωμένες εικόνες της επίθεσης των χαμινιών στον Σεμπάστιαν. Στα χρόνια, ποτέ δεν ένιωσα πως πρόδωσε εκείνη την εντύπωση –ένα υποκριτικό θηρίο–, ακόμα και όταν «υποχρεώθηκε» να συνεργαστεί με mainstream θιάσους. Τώρα ως Λαβίνια στο «Πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα» του Γιουτζίν Ο’ Νηλ σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά, νιώθεις πως σ’ εκείνο το πάθος της προστέθηκε η ωριμότητα.
Σκέφτεσαι πως αν έχουμε σοβαρό θέατρο στην Ελλάδα θα πρέπει κάθε χρόνο να είναι πρωταγωνίστρια. Με πετρωμένο πρόσωπο, επιβάλλει τις ψυχικές μεταπτώσεις της ηρωίδας: μαινάδα απέναντι στη μάνα της (τι ευτυχισμένες για το θεατή σκηνές οι κατά πρόσωπο συγκρούσεις της με την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη – άλλος μεγάλος ρόλος)· τρυφερό –ερωτευμένο– κοριτσάκι απέναντι στον πατέρα της (Ακύλλας Καραζήσης)· χειριστική απέναντι στον αδελφό της (Χρήστος Λούλης)· επικριτική απέναντι στον εραστή (Γιώργος Γάλλος). Αν και σχεδόν σε όλη την παράσταση κινείται σαν αφηνιασμένο ζώο με ένα στεγνό περπάτημα/σώμα, λόγω της σεξουαλικής στέρησης και της μανιασμένης προσκόλλησής της στην εκδίκηση, κατορθώνει όταν φαίνεται η ζωή να της χαμογελάει να επαναφέρει τη θηλυκότητά της. Είναι ένας επιπλέον λόγος για να δεις μια πάρα πολύ ενδιαφέρουσα παράσταση. Εθνικό θέατρο, 210 5288.170 -171


ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η Λένα Μποζάκη, η Μαγδαληνή Σπίνου και η Νίκη Σερέτη πρωταγωνιστούν σε μια παράσταση με έντονη σωματικότητα στο Bios
Η αγαπημένη ηθοποιός σκηνοθετεί ένα ελληνικό μιούζικαλ και εξερευνά την πολυπλοκότητα του έρωτα.
Μιλήσαμε με την πρωταγωνίστρια της παράστασης «Είσαι μουσική» στο Nous-Creative Space
Με την παράσταση αυτή ολοκληρώνεται η τριλογία «Μια Σπουδή Πάνω στην Γυναικότητα» της Χριστίνας Κυριαζίδη
Ο Θωμάς Μοσχόπουλος πραγματεύεται τα θέματα της εξουσίας και του ανταγωνισμού, σε ένα κείμενο που συνομιλεί ανοιχτά με τον Μπέκετ, τόσο σε επίπεδο γραφής όσο και περιεχομένου
Η πρωταγωνίστρια της παράστασης «Όλος ο χρόνος του κόσμου» στο Θέατρο Τέχνης μιλάει για τον ρόλο της
Υπερτιτλισμός, διερμηνεία στη νοηματική, απτική ξενάγηση και ακουστική περιγραφή για ίση πρόσβαση στον πολιτισμό
Μιλήσαμε με τους ηθοποιούς που ενσαρκώνουν τα παιδιά του Οιδίποδα, στην ομώνυμη παράσταση του Ρόμπερτ Άικ
Η καλλιτέχνιδα μιλά για τα έργα «Καρυοθραύστης» και το «Ο Μίκυ και η παρέα του σώζουν τα Χριστούγεννα» στο Θεάτρο Αυλαία στον Πειραιά
Αποκαλύψεις και μυστικά σε μια πολυκατοικία
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.