Θεατρο - Οπερα

Γκρεμίστε το αδιέξοδο

Ο χορογράφος Παύλος Κουρτίδης μιλάει για το χοροθέατρο «Αδιέξοδο» που ανέβασε στο ΠΚ

4741-35213.jpg
Δημήτρης Μαστρογιαννίτης
ΤΕΥΧΟΣ 413
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
29741-66972.jpg

«Αφορμή σίγουρα ήταν ό,τι εισπράττω καθημερινά ζώντας στην Ελλάδα του 2012, αν και τη σπίθα έδωσε ένα προσωπικό ζήτημα που ήρθε ανεπάντεχα στη ζωή μου. Μετά την επιλογή των χορευτών και των ηθοποιών ξεκινήσαμε από κοινού ν’ αναζητούμε τι είναι αδιέξοδο για τον καθένα. Απορρίψαμε πολλά και καταλήξαμε σ’ αυτό που θα δείτε. Ο λόγος (Μιχαήλ Ανθής), η κίνηση και το σκηνικό (Άννα Μαχαιριανάκη) από κοινού κατασκευάζουν –και σπάνε– το αδιέξοδο. Τοίχοι δημιουργούν την αίσθηση του εγκλωβισμού στους ήρωες, που προσπαθούν απεγνωσμένα να ξεφύγουν. Προσωπικά πιστεύω πως τα αδιέξοδα εμείς τα δημιουργούμε και για το οτιδήποτε υπάρχει λύση.

Ως άνθρωπος είμαι αισιόδοξος, βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο και αυτό θέλω να το περάσω και μέσα από τη δουλειά μου. Ένα δεκαπεντάχρονο κορίτσι συμβολίζει την ελπίδα και βοηθάει να αρθεί το αδιέξοδο. Η παράσταση λειτουργεί, το αντιλαμβάνομαι από τις αντιδράσεις του κόσμου. Και έχει αναμφίβολα πολύ θετικό αντίκτυπο σε εμάς, αν σκεφτείς πως είμαστε η μοναδική ομάδα στην πόλη που πηγαίνει με ένα χοροθέατρο ολόκληρη σεζόν».

Θέατρο Π.Κ, Κασομούλη 30, Νέος Κόσμος, 210 9011.677. Με τους Ελ. Κόμη, Θ. Πρίτσα, Ζ. Σωτηροπούλου, Ν. Τομαζένκο κ.ά. 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Οι Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ»
Κερδίστε προσκλήσεις για την παράσταση Οι Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος πραγματεύεται τα θέματα της εξουσίας και του ανταγωνισμού, σε ένα κείμενο που συνομιλεί ανοιχτά με τον Μπέκετ, τόσο σε επίπεδο γραφής όσο και περιεχομένου

Αλέξανδρος Ραπτοτάσιος: Ο σκηνοθέτης που τολμά να πειραματίζεται με το κοινό
Αλέξανδρος Ραπτοτάσιος: Ο σκηνοθέτης που τολμά να πειραματίζεται με το κοινό

Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY