- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Το «The Immigrant» του Τζέιμς Γκρέι, ήταν μια από τις ταινίες που περιμέναμε με ανυπομονησία στο φεστιβάλ. Αλλά δυστυχώς μας άφησε την γεύση της απογοήτευσης...
Αμερικάνος, αλλά με ένα έργο που εκτιμαται ιδιάιτερα από τους γάλλους, ο Τζέιμς Γκρέι, είναι ένας από τους σταθερούς επισκέπτες των Καννών σχεδόν με κάθε καινούρια ταινία του. Η αγάπη των Γάλλων για το σινεμά του, εξηγεί εν μέρει και την συμμετοχή της Μαριόν Κοτιγιάρ στο «Immigrant», μια ταινία που ήθελε τόσο πολύ να κάνει ώστε να πει όχι στο «Le Passe» του Ασγκάρ Φαραντι, αλλά και να περάσει αρκετό καιρό μαθαίνοντας Πολωνικά για να αποκτήσει την κατάλληλη, απαραίτητη σύμφωνα με την ίδια προφορά για τον ρόλο.

Το σενάριο της της ταινίας, εμπνευσμένο εν μέρει από την οικογενειακή ιστορία των παππούδων του Γκρέι που μετακόμισαν στις αρχε΄ς του εικοστού αιώνα από την Ρωσσία στην Νέα Υόρκη, θέλει την ηρωίδα του Εύα, να φτάνει το 1921 στο Ελις Αϊλαντ, αλλά με την αδελφή της να κρατείται στο θεραπευτήριο του νησιού, η ίδια, μια γυναίκα μόνη, είναι ανεπιθύμητη και μπαίνει στην λίστα για απέλαση.

Μέχρι την στιγμή που ένας ο Μπρούνο, ένας άντρας με μάλλον σκοτεινά κίνητρα την προσεγγίζει και της προτείνει να την βγάλει εκείνος από το νησί και να της δώσει στέγη και δουλειά. Ιδιοκτήτης μιας ομάδας «καλλιτεχνών» που εκτός από το να βγαίνουν στη σκηνή, βγαίνουν και στο... κλαρί ο Μπρούνο έχει σχέδια για την όμορφη Ευα που δεν είναι όπως φαντάζεστε απολύτως αθώα.
Κι όταν η νεαρή γυναίκα, αποφασισμένη να βρει ξανά την αδελφή της και να ζήσει μια τίμια ζωή θα δοκιμάσει να ξεφύγει, θα καταλήξει να συλληφθεί από την αστυνομία και να βρεθεί ξανά στο Ελις Αϊλαντ προς απέλαση.

Ο Γκρέι ακολουθεί την φόρμα ενός κλασσικού αμερικάνικου σινεμά, αλλά δεν κατορθώνει να αποκτήσει το βάθος και την ένταση που θα έπρεπε να έχει μια τέτοια ταινία. Αντίθετα μοιάζει να στηρίζεται πάνω σε κλισέ και ευκολίες που μοιάζουν να ταιριάζουν σε ένα απλοϊκό μελόδραμα, παρά σε μια ταινία που θα περίμενες να δεις στο φεστιβάλ των Καννών.
Και δυστυχώς, ακόμη και οι ερμηνείες των ηθοποιών του, τόσο της Μαριόν Κοτιγιάρ όσο και του Χοακίν Φίνιξ και του Τζέρεμι Ρένερ μοιάζουν αδύναμες και εκτός κλίματος, ανίκανες να σε παρασύρουν, ή ακόμη και να σε κάνουν να πιστέψεις ότι υποδύονται αληθινούς ανθρώπους εκέινης της εποχής.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Γίνεται η πρώτη μαύρη ηθοποιός με δύο υποψηφιότητες στην κατηγορία μιούζικαλ/κωμωδίας
Ο ηγέτης των Rolling Stones σε ένα ιδιαίτερα προκλητικό φιλμ που αρχικά έμεινε εκτός διανομής
Frankenstein, Γκράντε, Ερίβο και «Adolescence» κλέβουν την παράσταση
Ο βραβευμένος με Όσκαρ δημιουργός του Ανόρα τοποθετείται
Η 91χρονη θρυλική ηθοποιός μιλά για την επιδείνωση της όρασης και της μνήμης της
Προάγγελος των Όσκαρ τα βραβεία της Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου Λος Άντζελες
Το αστικό δράμα του σκηνοθέτη «νίκησε» δύο κακοκαιρίες και το κοινό γεμίζει τις κινηματογραφικές αίθουσες της χώρας
Η πρωτότυπη ταινία διαφέρει σε κάποια στοιχεία από την Ειδική Έκδοση του 1997
Η δύο φορές υποψήφια για Όσκαρ ηθοποιός διαπραγματεύεται τον ρόλο της στο πολυαναμενόμενο σίκουελ
Ίσως όμως η μεγαλύτερη ανησυχία να αφορά τη δημιουργικότητα
Στους κινηματογράφους 6 Μαρτίου 2026 - Πότε θα προβληθεί στο Netflix
Ο διάσημος σκηνοθέτης αποκάλυψε τη λίστα του - Το «Black Hawk Down» στην πρώτη θέση
Τι έγραψαν ηθοποιοί και σκηνοθέτες για την τοποθέτησή του
Η κακοκαιρία ανέβαλε την πολυαναμενόμενη παρουσία της διάσημης ηθοποιού στην ταινία για τη Μαρία Κάλλας
Το έργο του Μάικ Φλάναγκαν επαναφέρει στο νου συγκινητικές στιγμές του σινεμά
Οι δηλώσεις του προκάλεσαν αμέσως αντιδράσεις στα social media
Η διάσημη ηθοποιός θα παραστεί στην προβολή της διεθνούς παραγωγής «Μαρία Κάλλας – Μόνικα Μπελούτσι: Μια Συνάντηση» στο Παλλάς
Πρεμιέρα τον Απρίλιο του 2026
Ένα μινιμαλιστικό αλλά και άρτιο στις λεπτομέρειές του οικογενειακό δράμα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.