Φωνούλα μου, εδώ Επίδαυρος, πήγα μικρή και μεγάλη, μικρή την Παρασκευή. Δήμητρα Γαλάνη, Βασιλικός, αρμονία, ροκιά, άμπιεντ, φεγγάρι συνένοχο, ήχος, ενορχηστρώσεις-σούπερ, κιθαρίστας Λάμπης (λάμπεις, Λάμπη μου), η Γαλάνη αυτή που θέλω ν’ ακούω συνέχεια (πλιζ Ντεμέτρα, μείνε πάντα εκεί).
Σάββατο μεγάλη Επίδαυρος – οι «Σκηνοβάτες» το μέγα θεατροπάρτι του Φασουλή, κάθισα με Κιμούλη, κόρη του καλλονή, και πίσω μας Μαρινέλλα, καλή παρέα. Ντένη Βαχλιώτη (Όσκαρ κοστούμια και η αποθέωση της καούκας), Σοφία Φιλιππίδου (από πάντα για πάντα, ιέρεια του Διονύσου), Μάκης Παπαδημητρίου (γνήσιος απόγονος του Νέζερ), Θανάσης Αλευράς (Μήδεια του Σενέκα χάρμα), Λαέρτης Μαλκότσης (ιερό πρόσωπο), Αγορίτσα Οικονόμου (υπέροχη, άγνωστη με κύρος πρωταγωνίστριας), πολύ σέξι και γερή η Τάνια Τρύπη (τη γουστάρει το θεατράκι) – ημιγεμάτη η Επίδαυρος, διασκέδασα, αλλά με ξενέρωσε η λογοκρισία της φασουλοτρέλας από κομπλεξικό ακαδημαϊσμό, το κοινό κώλωσε, δεν το χώνεψε το περιβολομαγείρεμα που εμβολίστηκε από σεμινάρια θεατρολογίας, ενώ άμα έχεις τον ηθοποιό τον αρμόδιο τα ’χεις όλα, το φινάλε, εσωστρεφές θεατροσχόλιο περί αβυσσαλέας σκηνοθετίτιδας, χρήσιμο μόνο για τα κουτσομπολιά παραθεατρικών θεατροφιλόφιλων… ίσως έτσι έπρεπε ν’ αρχίζει το εργάκι. Η φάση είναι πρόταση, να το ξαναδουλέψει ο Σταμάτης, να πεισματώσει, όπως ο Κουν τους «Όρνιθες», με την ταλεντάρα του αλογοκριτή από την «Εθνικού» κρίση… Αγαπησιάρα θεατροδουλειά, δεν μ’ ενόχλησε το μήκος, το παιχνίδι που ’μεινε ατελείωτο με χάλασε.
Υ.Γ.1: «Καλογέρικο», το καλύτερο μαγειρευτό της Παλιάς Επιδαύρου.
Υ.Γ.2: Τα Σώματα Ασφαλείας της Επιδαύρου ευγενέστατα, γνωρίζουν και Παξινού και Μάγια Μελάγια.
Υ.Γ.3: Έχω βαρεθεί τις παραπαξινούδες με μεσουλίντ και πρεζολόν. Το κοριτσάκι που παίζει την Κασσάνδρα πριν τη Φιλιππίδου είναι
ηθοποιά;
Υ.Γ.4: Ευχαριστώ τη Μαρινέλλα που είχε τσίχλες, δραμαμίνες δεν χρειαστήκαμε.
Υ.Γ.5: Η Γαλάνη με τον Βασιλικό να πάνε και στην Πειραιώς.
Υ.Γ.6: Είχα την ευτυχία να δώσω ένα φιλί στο μυρωδάτο κεφάλι της Αμαλίας Μουτούση μετά τη γενική δοκιμή της «Μήδειας», σημαντική, σοβαρή, ταγμένη, δοσμένη στο λόγο της, με ανάστημα, μόνη, μετέωρη στο σύμπαν, έπινε μπιρίτσα με τη μάνα της, δυο γυναίκες μόνες στο ίδιο τραπέζι, εκεί στον Λεωνίδα. Η Επίδαυρος ήρθε στα ίσια της.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το ανεκτίμητο έργο του συγγραφέα που διακωμωδούσε τις αδυναμίες των ανθρώπων
Ο Einar Selvik μιλάει για το φιλμ και τη ζωντανή ηχογράφηση «Live At The Acropolis», τη σειρά «Vikings» και το black metal
Το βραβείο θα δίνεται ανά διετία σε γυναίκες δημιουργούς με σημαντική προσφορά στο θέατρο
Φέρει την υπογραφή του Μουσείου Κοτσανά Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας και εντυπωσιάζει
Η ταινία που απέσπασε διθυραμβικές κριτικές και ψηφίστηκε ως ένα από τα καλύτερα ανεξάρτητα φιλμ
Ήταν στενός φίλος των Στίβεν Φράι και Χιου Λόρι
Tι είπε για την ταινία «A Complete Unknown»
Το έργο απεικονίζει μια επικείμενη καταιγίδα πάνω από τη Βενετία
Ένας από τους πιο πετυχημένους καλλιτέχνες της γενιάς του μιλάει για την πορεία του στον χώρο
Δύο συναυλίες, μία τολμηρή πρόταση από τον πάντα ανήσυχο και δημιουργικό τραγουδοποιό
Το τραγούδι είναι μέρος του soundtrack της κινηματογραφικής ταινίας «Behind the sins»
Η Disney δε συμφωνούσε με το όραμα του κορυφαίου σκηνοθέτη
«Η Μπρίτνεϊ θα ασχοληθεί ενεργά με την παραγωγή» δήλωσε ο σκηνοθέτης Τζον Μ. Τσου
Όταν τραγουδά, η φωνή της δεν σου επιτρέπει να σκεφτείς τίποτε άλλο. Το ίδιο ισχύει και για τη σκηνική της παρουσία
Ο σπουδαίος ζωγράφος, σκηνογράφος και ενδυματολόγος μιλάει για τη ζωή του, με αφορμή την έκθεση «Το βλέμμα» στην Ελληνοαμερικανική Ένωση
Το beauty-hack που μοιράστηκε στο TikTok
Και κάνει ρεκόρ τηλεθέασης
Κανονικά η τελετή απονομής των βραβείων Γκράμι
«Συναντήσεις Κορυφής» με τον Γιώργο Καραμπέλια και εκλεκτούς καλεσμένους
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.