Πολιτικη & Οικονομια

Βρετανοί έκλεισαν ξενοδοχείο 5* στη Χαλκιδική και το βρήκαν να χτίζεται (εικόνες)

Το ρεπορτάζ της Mirror για το Blue Lagoon Princess

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
97119-194649.jpg

Οι ονειρεμένες διακοπές μίας οικογένειας από την Αγγλία μετατράπηκαν σε εφιάλτη όταν φτάνοντας στην Ελλάδα, αντί για το πολυτελές ξενοδοχείο 5* που έκλεισαν, αντίκρισαν ένα γιαπί.

Ο Rob Orr, 27 ετών, και η σύζυγός του Jodie Bush, 25 ετών, πλήρωσαν 900 λίρες για ένα εβδομαδίαιο all-inclusive πακέτο διακοπών μαζί με το μωρό τους, Meadow, στο ξενοδοχείο Blue Lagoon Princess στην Χαλκιδική. Φτάνοντας όμως τη Δευτέρα –την υποτιθέμενη ημέρα των εγκαινίων του ξενοδοχείου– το θέαμα που αντιμετώπισαν δεν είχε καμία σχέση με τις εικόνες του πρακτορείου Thomson.

image

Ο Rob δήλωσε: «Είδαμε ότι το μέρος έμοιαζε με εργοτάξιο αλλά ο ταξιδιωτικός υπάλληλος μας είπε "Μην ανησυχείτε, μέσα είναι υπέροχο"».

Ο ίδιος προσθέτει: «Μας είπαν ότι τα δωμάτιά μας διακοσμούνταν ακόμα. Μετά από 2 ώρες αναμονής, κάναμε μία βόλτα στο χώρο. Μπάζα και μηχανήματα ήταν παντού. Τα δωμάτια δεν είχαν πόρτες και βρισκόντουσαν παντού τζάμια για να μπουν στα παράθυρα. Στα δωμάτια τοποθετούσαν ακόμα πλακάκια, τα διακοσμούσαν και οι εργάτες τοποθετούσαν τη σκεπή στο εστιατόριο».

image

image

Η βρετανική εφημερίδα Mirror, η οποία έφερε το θέμα στο φως της δημοσιότητας, αναφέρει ότι εκατοντάδες οικογένειες παραπονέθηκαν και ζήτησαν από τους ταξιδιωτικούς τους πράκτορες να μεταφερθούν σε άλλα ξενοδοχεία. Ωστόσο, η μεταφορά τους σε άλλα καταλύματα κανονίστηκε από τον υπεύθυνο του ξενοδοχείου και όχι από τον εκπρόσωπο του ταξιωτικού γραφείου Thomson που τους είχε κάνει την κράτηση.

image

image

Ο Rob έλαβε 148 λίρες από το πρακτορείο ως αποζημίωση για την ταλαιπωρία αλλά ο ίδιος δηλώνει εξοργισμένος ζητώντας πλήρη αποζημίωση.

Το πρακτορείο Thomson έβγαλε την εξής ανακοίνωση:

«Θα θέλαμε να απολογηθούμε στο μικρό αριθμό πελατών μας που επηρρεάστηκαν από το μπέρδεμα. Αμέσως μόλις πληροφορηθήκαμε για την κατάσταση, η ομάδα μας συνεργάτηκε με το ξενοδοχείο για να κανονίσει εναλλακτικό κατάλυμα. Η Thomson θα ήθελε να απολογηθεί στο μικρό αριθμό πελατών της που έφτασαν πρώτοι στο ξενοδοχείο Blue Lagoon Princess στη Χαλκιδική στις 4 Μαΐου και επηρρεάστηκαν από την ολοκλήρωση των εργασιών του ξενοδοχείου. Αμέσως μόλις πληροφορηθήκαμε την κατάσταση, η ομάδα μας συνεργάστηκε με το ξενοδοχείο για να κανονίσει κατάλληλα εναλλακτικά καταλύματα για τους πελάτες που επηρρεάστηκαν. Προσφέραμε, επίσης, μία χειρονομία καλής θέλησης για την ταλαιπωρία, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας, οι οποίες έγιναν αποδεκτές από τους πελάτες κατά τη στιγμή της κράτησης.

Θα θέλαμε να διαβεβαιώσουμε τους πελάτες ότι, ενώ είναι σπάνιο να καθυστερήσει το άνοιγμα ενός ξενοδοχείου, παρακολουθούμε διαρκώς όλα τα ξενοδοχεία που υπάρχουν στο πρόγραμμά μας για να διασφαλίσουμε ότι πληρούν τις υψηλές προδιαγραφές μας και οι επισκέπτες του Blue Lagoon Princess που βρίσκονται τώρα εκεί απολαμβάνουν τις διακοπές τους».

Οι εξοργισμένοι τουρίστες έσπευσαν να ανεβάσουν στο twitter σχόλια και φωτογραφίες από το υποτιθέμενο πεντάστερο ξενοδοχειακό συγκρότημα που στην πραγματικότητα βρισκόταν ακόμα υπό κατασκευή.

image

image

image

image

image

image

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ