- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Οι γάτες θα κάνουν τα πάντα: Μια μπουκιά μαρκετίστικης ιδιοφυΐας
Γάτες, σνακ και storytelling
Μια λιχουδιά που σπάει τον κώδικα των γατών και του σύγχρονου μάρκετινγκ
Οι γάτες έχουν τη δική τους ατζέντα. Είναι αριστοκράτισσες, επιλεκτικές και απόλυτα ανεξάρτητες. Και όμως, υπάρχει κάτι που τις κάνει να χάνουν τον αυτοέλεγχό τους: τα DREAMIES™. Η νέα παγκόσμια καμπάνια «Cats Will Do Anything» της Mars Petcare, με την υπογραφή της adam&eveDDB, αποτυπώνει με χιουμοριστική αλλά και κινηματογραφική ένταση αυτό ακριβώς — τη δημιουργική τρέλα που μπορεί να προκαλέσει ένα τόσο μικρό, μα τόσο απολαυστικό σνακ.
Η ταινία «Hang Tight» ξεκινά με μια CGI γάτα να κρέμεται από την πλευρά ενός ταχύτατου φορτηγού με το λογότυπο DREAMIES™, ενώ γύρω της ξεδιπλώνεται ένα χάος από γάτες που προσπαθούν με κάθε τρόπο να «κατακτήσουν» την αποθήκη των λιχουδιών. Η σκηνοθεσία, οι λεπτομέρειες στα ψηφιακά εφέ και το σάουντρακ του King Salami («Titch») δίνουν στην ταινία έναν ρυθμό που μοιάζει περισσότερο με τρέιλερ blockbuster παρά με διαφήμιση pet σνακ.
Αλλά πέρα από το οπτικοακουστικό αποτύπωμα, η καμπάνια αποτελεί ένα case study σύγχρονου, πολυκαναλικού marketing. Με πλήρη ενσωμάτωση σε TV, online video, OOH και social media, αποτελεί ένα «full funnel» οικοσύστημα που χτίζει συναισθηματική σύνδεση, ενισχύει την αναγνωρισιμότητα του brand και οδηγεί σε άμεση προδιάθεση αγοράς. Όπως αναφέρει η Melodie Nye, Chief Growth Officer της Mars Pet Nutrition Europe, πρόκειται για μια καμπάνια που «αφηγείται ξεκαρδιστικές ιστορίες σε κάθε σημείο επαφής με τον καταναλωτή».
Η στρατηγική πίσω από τα... νιαουρίσματα
Στον πυρήνα της στρατηγικής, συναντάμε την τάση του «entertainment branding» — την υβριδική μορφή επικοινωνίας που συνδυάζει διαφήμιση και storytelling, χτίζοντας πολιτισμικό κεφάλαιο αντί για απλώς awareness. Με δεδομένο ότι η Gen Z καταναλώνει περιεχόμενο μέσα από memes, TikTok και μορφές σύντομης ψυχαγωγίας, brands όπως τα DREAMIES™ επενδύουν σε μορφές επικοινωνίας που είναι περισσότερο «watch-worthy» παρά «sales-driven».
Η καμπάνια δεν πουλάει απλώς λιχουδιές. Πουλάει έναν κόσμο όπου οι γάτες είναι οι πρωταγωνίστριες, ένα φανταστικό σύμπαν που συνδέεται άρρηκτα με τη συμπεριφορά τους — και τελικά, με την αλήθεια κάθε pet lover. Γιατί, ας είμαστε ειλικρινείς: οι γάτες όντως θα κάνουν τα πάντα για λίγα σνακ.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Προφανώς και δεν είναι εφικτό να «ξερνάς» τέτοιες σειρές με την ταχύτητα και «ελαφρότητα» των ριάλιτι, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση φαίνεται να έχουν τραβήξει όλο το κόνσεπτ από τα μαλλιά
Το απαξιωτικό σχόλιο που έκανε προ δεκαπέντε ετών ο τότε διευθύνων σύμβουλος της Warner
To HBO παρουσίασε το τρέιλερ της σειράς που κάνει πρεμιέρα στις 18 Ιανουαρίου
Ίσως όμως η μεγαλύτερη ανησυχία να αφορά τη δημιουργικότητα
Η δημοφιλής σειρά επιστρέφει με νέο κύκλο επεισοδίων - Πρεμιέρα 18 Δεκεμβρίου
Τι αφορά το deal που ανακοίνωσαν
Πολλοί πίστεψαν ότι θα γίνει το remake της σειράς
Όλα όσα αξίζουν μια θέση στη watchlist
Όταν ο Μπέργκμαν, ο Λιντς και άλλοι δημιουργοί ασχολήθηκαν με τη διαφήμιση
Θρήνος στον χώρο της υποκριτικής
O δημιουργός των «Breaking Bad» και «Better Call Saul» επιστρέφει σε μεγάλα κέφια
Οι πρώτες αναφορές προήλθαν από τον Γάλλο ειδικό στα media Κλεμάν Γκαρέν
Η διάσημη ηθοποιός θα ενσαρκώσει την αδερφή της Μορτίσια Άνταμς στη σειρά του Netflix
Η επίσημη ανακοίνωση του τηλεοπτικού σταθμού
Το Hawkins βυθίζεται ολοένα και περισσότερο στην απειλή του Upside Down
Το story της ηθοποιού στο Instagram
Η πρώτη εκφωνήτρια, η τηλεόραση των Ενόπλων Δυνάμεων και τα ιδιωτικά κανάλια
Η σειρά-προοίμιο του Game of Thrones επιστρέφει με νέο κύκλο επεισοδίων - Πότε κάνει πρεμιέρα
Γιατί οι σειρές γίνονται πιο εύπεπτες, πιο ίδιες και τελικά πιο «χαζές»
Το μήνυμα που θέλησε να στείλει στους θαυμαστές του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.