- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Η Fox μπαίνει στην αγορά του streaming με νέα συνδρομητική πλατφόρμα
Θα περιλαμβάνει τόσο αθλητικό όσο και ειδησεογραφικό περιεχόμενο
«Στηρίζουμε απόλυτα το παραδοσιακό καλωδιακό μοντέλο και πάντα θα το κάνουμε», δήλωσε ο CEO της Fox, Λάχλαν Μέρντοχ
Η Fox Corp ετοιμάζεται να κάνει το μεγάλο βήμα στον χώρο του streaming, ανακοινώνοντας την πρόθεσή της να λανσάρει μια νέα συνδρομητική πλατφόρμα έως το τέλος του έτους.
Ο CEO της Fox, Λάχλαν Μέρντοχ, ξεκαθάρισε ότι η κίνηση αυτή δεν έχει στόχο να διαταράξει τη θέση της εταιρίας στο παραδοσιακό τηλεοπτικό τοπίο, αλλά να προσφέρει νέο περιεχόμενο στο κοινό της. «Σχεδιάζουμε αυτή τη στιγμή την εφαρμογή και περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν τους επόμενους μήνες», ανέφερε κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας.
Η νέα πλατφόρμα αναμένεται να περιλαμβάνει τόσο αθλητικό όσο και ειδησεογραφικό περιεχόμενο, δύο τομείς στους οποίους η Fox διατηρεί ηγετική θέση.
Σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές της, η Fox μέχρι στιγμής είχε κρατήσει αποστάσεις από το συνδρομητικό streaming, περιοριζόμενη στην υπηρεσία Fox Nation, που προσφέρει αποκλειστικά προγράμματα και on-demand εκπομπές του Fox News, καθώς και στην δωρεάν πλατφόρμα με διαφημίσεις Tubi.
Ωστόσο, η κίνηση αυτή έρχεται σε μια περίοδο που η Fox απέτυχε να λανσάρει, σε συνεργασία με τη Warner Bros. Discovery και την Disney, την κοινή αθλητική πλατφόρμα Venu. Το φιλόδοξο εγχείρημα, που θα συγκέντρωνε όλο το αθλητικό περιεχόμενο των τριών εταιρειών, ματαιώθηκε λόγω νομικών εμποδίων που καθυστέρησαν την αρχική προγραμματισμένη κυκλοφορία για το φθινόπωρο του 2024.
Μεταξύ των τριών εταίρων, η Fox ήταν η μόνη που δεν διέθετε εναλλακτική πλατφόρμα για τη μετάδοση αθλητικού περιεχομένου εκτός του παραδοσιακού καλωδιακού πακέτου. Αντίθετα, η Warner Bros. Discovery προσφέρει αθλητικές μεταδόσεις μέσω του Max, ενώ η Disney διαθέτει την εφαρμογή ESPN+ και ετοιμάζει την πλήρως συνδρομητική εκδοχή του ESPN για τον Αύγουστο του 2025.
«Η ακύρωση του Venu ήταν η μόνη μας απογοήτευση στον χώρο του αθλητισμού», σχολίασε ο Μέρντοχ.
Η Fox έχει επικεντρώσει τη στρατηγική της σε αθλητικά και ειδησεογραφικά προγράμματα μετά την πώληση των ψυχαγωγικών της assets στη Disney το 2019. Παρά τις προκλήσεις στην αγορά της διαφήμισης, η εταιρεία εξακολουθεί να καταγράφει σταθερά ποσοστά τηλεθέασης και διαφημιστικών εσόδων. Άλλωστε, το ζωντανό αθλητικό και ειδησεογραφικό περιεχόμενο παραμένει το πιο δημοφιλές στο παραδοσιακό τηλεοπτικό πακέτο, παρά την αυξανόμενη στροφή των καταναλωτών στις streaming υπηρεσίες.
«Στηρίζουμε απόλυτα το παραδοσιακό καλωδιακό μοντέλο και πάντα θα το κάνουμε», δήλωσε ο Μέρντοχ, προσθέτοντας ωστόσο ότι η Fox επιθυμεί να φτάσει σε καταναλωτές που έχουν απομακρυνθεί από το παραδοσιακό τηλεοπτικό πακέτο.
Ο ίδιος διευκρίνισε ότι η εταιρεία έχει «συγκρατημένες προσδοκίες» για τους συνδρομητές και θα τιμολογήσει την υπηρεσία ανάλογα. Παράλληλα, τόνισε ότι η Fox δεν στοχεύει να μετατρέψει τους παραδοσιακούς τηλεθεατές της σε streaming συνδρομητές, αλλά να αξιοποιήσει το ήδη υπάρχον περιεχόμενό της χωρίς επιπλέον κόστος για αποκλειστικά δικαιώματα. Αυτό σημαίνει ότι η επένδυση στην ανάπτυξη της πλατφόρμας θα είναι «σχετικά χαμηλή», συγκριτικά με τους ανταγωνιστές της.
Την ίδια στιγμή, η εταιρεία παρακολουθεί την άνοδο των λεγόμενων «skinny bundles» – μικρότερων και πιο οικονομικών πακέτων καλωδιακής τηλεόρασης που εστιάζουν σε αθλητικά και ειδήσεις. «Αυτή η τάση είναι οικονομικά θετική για εμάς», ανέφερε ο Μέρντοχ, εκφράζοντας την ελπίδα ότι τέτοια πακέτα θα προσελκύσουν όχι μόνο όσους έχουν διακόψει τη συνδρομή τους στην καλωδιακή τηλεόραση, αλλά και εκείνους που δεν είχαν ποτέ.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τον Οκτώβριο, το YouTube κατείχε το 12,9% της συνολικής τηλεθέασης streaming στις ΗΠΑ
H τραγουδίστρια αναφέρθηκε και στο αποτυχημένο σχέδιο επίθεσης σε συναυλία της στη Βιέννη
Το πολυαναμενόμενο reunion είναι πλέον γεγονός
Αντίστροφη μέτρηση για το πολυαναμενόμενο reunion
Δούλεψε γιατί δεν μας πούλησε μια εποχή. Μας πούλησε ένα συναίσθημα. Μας θύμισε πώς νιώθαμε.
Το «Young Sherlock» έρχεται στο Prime Video - Με τον Χίρο Φάινς Τίφιν στον ρόλο του ντετέκτιβ
Το «I Want to Break Free» των Queen θεωρείται φόρος τιμής στη σειρά
Η 5η σεζόν της σειράς του Netflix έκανε πρεμιέρα στις 26 Νοεμβρίου
Έχουν περάσει 3 χρόνια από την τελευταία σεζόν, και 10 χρόνια περίπου από τότε που η σειρά ξεκίνησε
Το απαξιωτικό σχόλιο που έκανε προ δεκαπέντε ετών ο τότε διευθύνων σύμβουλος της Warner
To HBO παρουσίασε το τρέιλερ της σειράς που κάνει πρεμιέρα στις 18 Ιανουαρίου
Ίσως όμως η μεγαλύτερη ανησυχία να αφορά τη δημιουργικότητα
Η δημοφιλής σειρά επιστρέφει με νέο κύκλο επεισοδίων - Πρεμιέρα 18 Δεκεμβρίου
Τι αφορά το deal που ανακοίνωσαν
Πολλοί πίστεψαν ότι θα γίνει το remake της σειράς
Όλα όσα αξίζουν μια θέση στη watchlist
Όταν ο Μπέργκμαν, ο Λιντς και άλλοι δημιουργοί ασχολήθηκαν με τη διαφήμιση
Θρήνος στον χώρο της υποκριτικής
O δημιουργός των «Breaking Bad» και «Better Call Saul» επιστρέφει σε μεγάλα κέφια
Οι πρώτες αναφορές προήλθαν από τον Γάλλο ειδικό στα media Κλεμάν Γκαρέν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.