- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
«Θα την πιείτε και την μπιρίτσα»
Άλλη μια διαφήμιση που ακροβατεί στα όρια της προσβολής της αξιοπρέπειας του τηλεθεατή.
«Θα την πιείτε και την μπιρίτσα», «Θα τα πάρετε και τα παπούτσια»… Ναι, η μέση οικογένεια έχει πληγεί οικονομικά τα τελευταία χρόνια, ναι τα εισοδήματα έχουν συρρικνωθεί και, βέβαια, δεν αρνείται κανείς ότι σε σχεδόν όλα τα σπίτια πρέπει να περιορίσουμε κάποια έξοδα και δη σε συγκεκριμένες περιόδους όπου οι απαιτήσεις είναι αυξημένες και τα οικογενειακά βάρη μεγάλα.
Όμως, από πότε γίναμε τόσο ανεκτικοί στην «μιζεροποίηση», όπου μιζεροποίηση βλέπε την αντιμετώπιση ως καημένου; Από πότε δεχόμαστε, και μέσω των προωθητικών-διαφημιστικών ενεργειών, τη φτωχοποίηση της αξιοπρέπειάς μας;
Το τελευταίο πράγμα που απασχολεί μια συνειδητοποιημένη μητέρα σε ένα σπιτικό με ανάγκες είναι αν θα πάρει τα παπούτσια που βλέπει σε ένα περιοδικό, και διόλου δεν ενδιαφέρει έναν πατέρα το αν θα πιει τρείς ή πέντε μπίρες τον μήνα, λες και εξισώνονται η μπίρα και τα παπούτσια με τις ανάγκες των παιδιών σε σχέση με τη μόρφωσή τους.
Δεν είναι έτσι αγαπητοί μου διαφημιστές, που τίποτα δεν έχω ούτε με εσάς προσωπικά πόσω δε μάλλον με την εταιρεία που εκπροσωπείτε.
Η κάθε αξιοπρεπής οικογένεια παλεύει για μια βιώσιμη διαχείριση των οικονομικών της. Ο σύγχρονος πατέρας δεν είναι ο τύπος που αράζει κάθε βράδυ στην τιβι βλέποντας μπάλα και ανησυχώντας μόνο για το αν το ψυγείο έχει μπίρες, και η σύγχρονη μητέρα δεν χαζεύει όλη μέρα στο σπίτι τα περιοδικά μόδας μαρκάροντας ποιες θα είναι οι επόμενες αγορές της.
Οπότε, οι ανταγωνιστικές τιμές στο λιανεμπόριο, είτε πρόκειται για τα προϊόντα στα σουπερ μάρκετ, τα ηλεκτρικά, τα είδη ένδυσης, τα έπιπλα, τα σχολικά, ευνοούν τη διεύρυνση των επιλογών των καταναλωτών και δημιουργούν συνθήκες σχετικής ελάφρυνσης των εξόδων που είναι έτσι κι αλλιώς υπέρογκα.
Το συμπονετικό χτύπημα στην πλάτη, βγαίνει από την οθόνη ως μήνυμα, παρακάμπτοντας το αυθεντικό μήνυμα το οποίο είναι η εγγύηση πολύ χαμηλών τιμών, για να περάσει στο θυμικό του τηλεθεατή ο οποίος θα πρέπει να σκεφτεί «εντάξει, κουτσά στραβά θα την βγάλουμε και την μπιρίτσα». Όχι, τέτοιο πέρασμα στη ζώνη της, οπωσδήποτε, μιζέριας δεν μας αξίζει.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι αφορά το deal που ανακοίνωσαν
Πολλοί πίστεψαν ότι θα γίνει το remake της σειράς
Όλα όσα αξίζουν μια θέση στη watchlist
Όταν ο Μπέργκμαν, ο Λιντς και άλλοι δημιουργοί ασχολήθηκαν με τη διαφήμιση
Θρήνος στον χώρο της υποκριτικής
O δημιουργός των «Breaking Bad» και «Better Call Saul» επιστρέφει σε μεγάλα κέφια
Οι πρώτες αναφορές προήλθαν από τον Γάλλο ειδικό στα media Κλεμάν Γκαρέν
Η διάσημη ηθοποιός θα ενσαρκώσει την αδερφή της Μορτίσια Άνταμς στη σειρά του Netflix
Η επίσημη ανακοίνωση του τηλεοπτικού σταθμού
Το Hawkins βυθίζεται ολοένα και περισσότερο στην απειλή του Upside Down
Το story της ηθοποιού στο Instagram
Η πρώτη εκφωνήτρια, η τηλεόραση των Ενόπλων Δυνάμεων και τα ιδιωτικά κανάλια
Η σειρά-προοίμιο του Game of Thrones επιστρέφει με νέο κύκλο επεισοδίων - Πότε κάνει πρεμιέρα
Γιατί οι σειρές γίνονται πιο εύπεπτες, πιο ίδιες και τελικά πιο «χαζές»
Το μήνυμα που θέλησε να στείλει στους θαυμαστές του
Νέα μελέτη προειδοποιεί
Νέα πρόσωπα και άλμα 10 ετών στην αφήγηση του Ιαπωνικού ιστορικού έπους
Αναλυτές επισημαίνουν ότι το Netflix έχει καταφέρει να βρει τη σωστή ισορροπία τιμών
Το 2024 είχε καταδικαστεί και του είχε επιβληθεί ποινή φυλάκισης οκτώ μηνών
Αναβιώνει το θρυλικό κόμικ του Άλαν Μουρ - Με παραγωγή από τους Τζέιμς Γκαν και Πίτερ Σάφραν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.