Visual Browsing

«Now is the time» για το «μικρό καλοκαίρι» της Ελλάδας

Η καμπάνια μαζί με διαγωνισμό και δώρα του ΕΟΤ για τους τουρίστες της «τελευταίας στιγμής»

Το «μικρό  καλοκαιράκι»- όπως συνηθίζεται να αποκαλείται το Φθινόπωρο στην Ελλάδα-συνεχίζει να προσελκύει επισκέπτες με διάθεση για διακοπές ή/και ολιγοήμερες εξορμήσεις, στους  ηλιόλουστους προορισμούς της χώρας. Πολύ περισσότερο όταν αυτές  προσφέρονται πλέον σε συγκριτικά ελκυστικότερες τιμές. Αυτή είναι η φιλοσοφία  της διαδικτυακής καμπάνιας, που υλοποιεί ήδη ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για την προσέλκυση “last minute travelers”, στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της Αν. Υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά για την δυναμική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την  άμεση ενίσχυση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής.

Με τίτλο “Now is the time” η καμπάνια και ο διαγωνισμός που «τρέχει» μαζί της- με έπαθλα τρία δωρεάν  ταξίδια δύο ατόμων στην Ελλάδα– ξεκίνησε 22 Αυγούστου και θα βρίσκεται στον αέρα μέχρι και τις 23 Σεπτεμβρίου.

Σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα ΕΟΤ κ Δημήτρη Τρυφωνόπουλο, «για την  επιλογή και τον  σχεδιασμό των δράσεων της καμπάνιας,  σταθμίστηκαν  τα μηνύματα που έχουμε για τις  τάσεις  που επικρατούν σε  κάθε χώρα ξεχωριστά, με βάση τόσο τις πολιτικοοικονομικές συγκυρίες όσο και τη δυναμική που παρουσιάζουν οι αγορές. Βασίστηκε δε πρωτίστως στα συναισθήματα που προκαλούν οι Ελληνικοί προορισμοί στους επισκέπτες τους, στοχεύοντας πάντα στην περαιτέρω ενδυνάμωση του φθινοπωρινού τουρισμού σε όλη την Ελλάδα».  

Σχετικα
Κερδίστε 20 διπλές προσκλήσεις για την πρεμιέρα της ταινίας Shazam
Κερδίστε 20 διπλές προσκλήσεις για την πρεμιέρα της ταινίας Shazam

 

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Visit Greece (@visitgreecegr) στις Σεπ 13, 2016, 12:03πμ PDT

Η δράση περιλαμβάνει την ανάπτυξη του site: http://www.nowisthetime.gr/ και τη δημιουργία του Hashtag:  #NowIsThe Time, το οποίο προωθείται μέσω των καναλιών του ΕΟΤ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και των διαφημιστικών δράσεων  του ΕΟΤ σε Facebook, Αdara και Taboola στις βασικές  αγορές και συγκεκριμένα: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Σκανδιναβικές αγορές, Ολλανδία, Πολωνία, Η.Π.Α και Καναδά. 

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Visit Greece (@visitgreecegr) στις Σεπ 12, 2016, 12:12πμ PDT

Η ιστοσελίδα έχει βασιστεί στη δημιουργική ιδέα της παροχής συναισθηματικών προσφορών από  ένα “ταξιδιωτικό e-shop”. Είναι ένα φωτογραφικό «κολάζ» προορισμών από όλες τις περιφέρειες της χώρας σε συνδυασμό με σύντομο πληροφοριακό υλικό για τον κάθε προορισμό, καλεί τον χρήστη να ταξιδέψει σε συναισθήματα και εικόνες και να κάνει άμεσα  κράτηση για  το ταξίδι του στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα, ο χρήστης μπορεί μέσω του site να μοιραστεί στο λογαριασμό του στο Facebook, φωτογραφίες που θα επιλέξει  και έτσι αυτόματα συμμετέχει στην  κλήρωση για 3 τετραήμερα ταξίδια (3 διανυκτερεύσεις) των 2 ατόμων. Με τον τρόπο αυτό  εμπλέκεται στην καμπάνια ενεργά δημιουργώντας δημοσιότητα στα κοινωνικά δίκτυα  παγκοσμίως και προσδίδοντάς της “viral” χαρακτήρα.

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Visit Greece (@visitgreecegr) στις Σεπ 5, 2016, 4:51πμ PDT

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Visit Greece (@visitgreecegr) στις Σεπ 6, 2016, 11:27μμ PDT

Δειτε επισης

Back to top

Προσεχως

Ανοιχτό Μουσείο: Η συμβολή των μουσειακών ζωγράφων στην «ανάγνωση» των αρχαιοτήτων
Ανοιχτό Μουσείο: Η συμβολή των μουσειακών ζωγράφων στην «ανάγνωση» των αρχαιοτήτων
Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
28.03.2019
Ανοιχτό Μουσείο: Η συμβολή των μουσειακών ζωγράφων στην «ανάγνωση» των αρχαιοτήτων
Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5