Ελλαδα

Εκπτώσεις: Παίρνουν παράταση έως τις 31 Μαρτίου

Με ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Click Away
Click Away © EUROKINISSI

Κατατέθηκε τροπολογία για την παράταση των εκπτώσεων έως τις 31 Μαρτίου από τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνη Γεωργιάδη.

Το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων ανακοίνωσε την παράταση των εκπτώσεων ως και τις 31 Μαρτίου.

Ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης κατέθεσε τροπολογία χθες, Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου, στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Εξωτερικών, για τη δυνατότητα ρύθμισης της εκπτωτικής περιόδου έτσι ώστε να δοθεί παράταση στις εκπτώσεις έως τις 31 Μαρτίου 2021.

Αναμένεται, σύμφωνα με το υπουργείο, η σχετική Υπουργική Απόφαση που θα καθορίσει και τις τελικές λεπτομέρειες.

Click away, click n'collect: Πώς προσαρμόστηκαν οι Έλληνες

Οι πολλαπλές επιπτώσεις της πανδημίας στην συμπεριφορά των καταναλωτών αναδεικνύονται σε έρευνα που δημοσίευσε το Παγκόσμιο Κέντρο Αριστείας Πελατών (Global Customer Center of Excellence) της KPMG International. Η Ελλάδα συμμετείχε σε αυτήν την παγκόσμια έρευνα για πρώτη φορά, η οποία διεξήχθη παράλληλα σε 16 χώρες σε δείγμα 18.567 καταναλωτών.

Τα ευρήματα της έρευνας «Me, My life, My Wallet» αναδεικνύουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν την προσέγγισή τους ώστε να ικανοποιήσουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών τους εκεί που είναι σήμερα αλλά και εκεί που θα βρίσκονται στο μέλλον.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι Έλληνες καταναλωτές άλλαξαν και προσαρμόστηκαν στον ψηφιακό τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων, στις νέες μεθόδους click away, click n'collect, σε νέο τρόπο εργασίας και μάθησης. Τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας, απόρροιας του Lockdown, είναι ότι οι καταναλωτές κατά:

  • Ποσοστό 85% θεωρούν ότι ο τρόπος και η ευκολία παράδοσης των προϊόντων, όταν η αγορά γίνεται ηλεκτρονικά, παίζει καθοριστικό ρόλο στην εμπειρία τους
  • 80% θεωρούν ότι η προσωποποιημένη πληροφόρηση ενισχύει την πιστότητα και ενδυναμώνει τη σχέση με την εταιρεία καθώς πλέον δε γίνεται με φυσικό τρόπο
  • 70% δοκίμασαν νέα προϊόντα κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, και ειδικότερα προϊόντα και υπηρεσίες που προωθούν την υγεία και την ευεξία
  • 90% εκτιμούν τις εταιρείες οι οποίες προάγουν την εταιρική υπευθυνότητα και των οποίων οι ενέργειες ευθυγραμμίζονται με τις δικές τους πεποιθήσεις και αξίες

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις 

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ