TV & Media

Marketing in Practice: Τεχνητή Νοημοσύνη και Μάρκετινγκ

Δείτε το νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice

62222-137653.jpg
A.V. Team
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Marketing in Practice: Τεχνητή Νοημοσύνη και Μάρκετινγκ

Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας συζητά με τον Data Driven Performance Digital Marketer Κωνσταντίνο Ανδρούτσο για την AI, το μάρκετινγκ και την επιχειρηματικότητα.

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένo του στο studio τον Data Driven Performance Digital Marketer Κωνσταντίνο Ανδρούτσο,  συζητούν για την τεχνητή νοημοσύνη, το μάρκετινγκ και την επιχειρηματικότητα.

Στη συζήτηση αναπτύχθηκαν διάφορα θέματα σχετικά με το πώς η τεχνητή νοημοσύνη (AI) έχει επηρεάσει τον τομέα του μάρκετινγκ τα τελευταία χρόνια. Πρώτον, τονίστηκε ότι το AI έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο προσέγγισης των στρατηγικών μάρκετινγκ, επιτρέποντας πιο εξατομικευμένες και αποτελεσματικές εκστρατείες. Εν συνεχεία, αναφέρθηκαν παραδείγματα εργαλείων AI στο μάρκετινγκ, όπως τα συστήματα αυτοματοποιημένης στόχευσης κοινού, chatbots για την εξυπηρέτηση πελατών και πλατφόρμες για την ανάλυση δεδομένων. Αυτά τα εργαλεία βοηθούν τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν καλύτερα το κοινό τους και να στοχεύσουν αποτελεσματικότερα τις διαφημιστικές τους εκστρατείες. Η συζήτηση περιελάμβανε επίσης τις προκλήσεις της ενσωμάτωσης του AI στο μάρκετινγκ, όπως η ανάγκη για συνεχή εκπαίδευση των μοντέλων AI, η διαχείριση των ιδιωτικών δεδομένων και η διασφάλιση της διαφάνειας. Εξετάστηκε επίσης ο τρόπος με τον οποίο το AI επηρεάζει τη δημιουργία περιεχομένου, με τη χρήση εργαλείων που μπορούν να παράγουν κείμενο, εικόνες και ακόμα και βίντεο, προσφέροντας πιο δημιουργικές και προσαρμοσμένες λύσεις στις επιχειρήσεις. Συζητήθηκε επίσης ο ρόλος της προσωπικοποίησης στο AI-κίνητο μάρκετινγκ, ο οποίος είναι κρίσιμος για τη δημιουργία πιο ελκυστικών και σχετικών εμπειριών για τους πελάτες. Επιπρόσθετα, αναλύθηκε πώς το AI βοηθά στην αυτοματοποίηση και βελτιστοποίηση των καμπανιών μάρκετινγκ, μειώνοντας τον χρόνο και το κόστος, και αυξάνοντας την αποδοτικότητα. Η συζήτηση ολοκληρώθηκε με την εξέταση του τρόπου με τον οποίο το AI βοηθά στην ανάλυση και ερμηνεία των δεδομένων μάρκετινγκ, την συμβολή του στη δημιουργία πιο ηθικών μαρκετινγκ στρατηγικών, και πώς αυτό αλλάζει τη δυναμική μεταξύ μάρκετινγκ και πωλήσεων.

S09 Ε210 | Τεχνητή Νοημοσύνη & Μάρκετινγκ | Marketing in Practice | ONE Channel

Τέλος ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας μίλησε για την αυτοματοποίηση & την βελτιστοποίηση των διαδικασιών του μάρκετινγκ μέσω της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Η εκπομπή «Marketing in Practice and more», παραγωγή του ONE Channel που μετρά πάνω από 200 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014 (αρχικά στο SBC TV και στη συνέχεια στο Attica TV), ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις  ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.  Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα  εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.  Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 9 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr  & franchise.gr.

Marketing in Practice One Channel Trailer 2024

Η εκπομπή μεταδίδεται στην τηλεόραση από το ΟΝΕ Channel μέσω Digea, LiveStreaming, Cosmote TV και ΕΟΝ TV κάθε Σάββατο & Κυριακή στις 12.30. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Λέσβος, Λήμνος, Χίος και Ψαρά) Παρασκευή στις 19.30, στις 23.30 & το Σάββατο στις 15.30, DION TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Κυριακή στις 19:00, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε Σάββατο στις 21.30, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα & Σάμος) κάθε Σάββατο στις 18.00, Ionian TV (Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Λακωνία, Μεσσηνία, Αχαΐα, Ηλεία, νότια παράλια Στερεάς Ελλάδας και Ζάκυνθος) κάθε Παρασκευή στις 17.00 & κάθε Δευτέρα στις 13.30, Αχελώος TV (Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Θεσπρωτία, Ιωάννινα, Πρέβεζα και νησιά του Ιονίου) κάθε Δευτέρα στις 23.00 και κάθε Τετάρτη στις 19.20, West Channel (Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα) κάθε Παρασκευή στις 21:00 και κάθε Κυριακή στις 14:00, New Greek TV (Αμερική & Καναδάς) κάθε Σάββατο 17.30 (τοπική ώρα), ΤΡΤ (Θεσσαλία) κάθε Σάββατο στις 14.00 και  ALFA (Ανατολικής Μακεδονίας Θράκη) κάθε Σάββατο στις  14.00.

Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 210 «Τεχνητή Νοημοσύνη & Μάρκετινγκ» μπορείτε να το δείτε εδώ.

Κάθε εβδομάδα ο σύμβουλος μάρκετινγκ και ανάπτυξης επιχειρήσεων Θέμης Σαρανταένας μέσα από τo podcast «Marketing & Business Tips» της ATHENS VOICE, με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ