- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Μαίρη Χρονοπούλου: «Η όρασή μου βλάφτηκε ανεπανόρθωτα»
Το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει με τα μάτια της - Τι είπε για το εμβόλιο του κορωνοϊού
Η Μαίρη Χρονοπούλου αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα με τα μάτια της, έχοντας χάσει το 50% της όρασής της, όπως παραδέχτηκε.
Για το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει, μίλησε η Μαίρη Χρονοπούλου. Η αγαπημένη ηθοποιός διανύει το 87ο έτος της ηλικίας της και έχει πρόβλημα με τα μάτια της.
«Τις ταινίες μου δεν τις βλέπω. Ούτε όταν έβλεπα, δεν ήθελα» παραδέχτηκε η Μαίρη Χρονοπούλου σε τηλεφωνική επικοινωνία στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα».
Αφορμή για την επικοινωνία αυτή ήταν τα πρόσφατα δημοσιεύματα που τη θέλουν να χάνει τελείως την όρασή της. Όπως είπε, αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα με τα μάτια της και έχει χάσει την όρασή της κατά περίπου 50%.
«Δεν βλέπω καθαρά, είναι λίγο θολά. Είναι κάτι που συμβαίνει και σε άλλους ανθρώπους. Βλάφτηκε ανεπανόρθωτα η όρασή μου. Είναι δυστυχία» τόνισε. Και πρόσθεσε: «Βλέπω με γυαλιά λίγο τηλεόραση, μιλάω, συζητάω με τους φίλους μου, μια χαρά είμαι… Τις ταινίες μου, όχι. Δεν τις βλέπω. Ούτε όταν έβλεπα, δεν ήθελα».
Όσο για τις ημέρες του lockdown εξήγησε: «Έρχονται επιλεγμένοι άνθρωποι στο σπίτι μου»
και συμβούλευσε τους τηλεθεατές: «Να κάνουν τον εμβόλιο (για τον κορωνοϊό) έχω να πω, όπως κι εγώ που θα το κάνω σε μια βδομάδα». Μάλιστα, κάνοντας χιούμορ για τις τυχόν παρενέργειες, είπε: «Δε φοβάμαι… Άντε καλέ. Δεν κάνω μπότοξ εγώ».
Μαίρη Χρονοπούλου: Η αγαπημένη ηθοποιός με τις υπέροχες ερμηνείες σε αξέχαστες ταινίες
Η Μαίρη Χρονοπούλου είναι μία από τις πιο δημοφιλείς ηθοποιούς του ελληνικού κινηματογράφου.
Έχει πρωταγωνιστήσει σε αξέχαστες ταινίες, αφήνοντας εποχή τη δεκαετία του '60. Η Μαίρη Χρονοπούλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Αποφοίτησε από τη σχολή του Εθνικού Θεάτρου, στο οποίο εμφανίστηκε στις ομάδες του χορού, σε αρχαία δράματα. Το 1957 άρχισε να συνεργάζεται με το ελεύθερο θέατρο, κάνοντας εμφανίσεις στο Ακροπόλ στα έργα των Σακελλάριου-Γιανακόπουλου «Η Κυρία» και «Ρομάντζο μιας Καμαριέρας».
Στον κινηματογράφο πρωτοεμφανίστηκε σαν κομπάρσος στο «Χαρούμενο Ξεκίνημα» του Δημόπουλου, παραγωγής Φίνος Φιλμ το 1954, όταν ήταν ακόμη φοιτήτρια. Το 1958 πήρε ένα μικρό ρόλο στο «Τελευταίο Ψέμα» του Κακογιάννη, πάλι στη Φίνος Φιλμ. Από το 1963 και μετά πρωταγωνιστεί σε πλειάδα δραματικών ταινιών της Φίνος Φιλμ, και όχι μόνο, σε ρόλους ντάμας και μοιραίας γυναίκας, δίπλα σε όλους τους άνδρες πρωταγωνιστές της εποχής, όπως Κούρκουλος, Γεωργίτσης, Παπαμιχαήλ, Φούντας, Αλεξανδράκης.
Ξεχωρίζουν οι ερμηνείες της στα «Κόκκινα Φανάρια» του Β. Γεωργιάδη (1963, Δαμασκηνός-Μιχαηλίδης), «Χωρίς Ταυτότητα», (1963, Φίνος Φιλμ), «Πολύ Αργά για Δάκρυα» του Γ. Δαλιανίδη (1968, Φίνος Φιλμ), «Οι Αδίστακτοι» του Ν. Κατσουρίδη (1965, Σάβας Φιλμ), «Κοινωνία Ώρα Μηδέν» του Ντ. Δημόπουλου (1966, Φίνος Φιλμ), «Η Λεωφόρος του Μίσους» (1968, Φίνος Φιλμ) και «Ορατότης Μηδέν» του Ν. Φώσκολου (1970, Φίνος Φιλμ).
Ανάμεσα σε αυτές τις κοινωνικές και δραματικές ταινίες εμφανίστηκε σε τρία μιούζικαλ του Γιάννη Δαλιανίδη, παραγωγής Φίνος Φιλμ, στα οποία έκανε θραύση: «Οι Θαλασσιές οι Χάντρες», «Μια Κυρία στα Μπουζούκια» και «Γοργόνες και Μάγκες». Ιδιαίτερα στο «Μια Κυρία στα Μπουζούκια» σαγήνευσε το κοινό με το ακαταμάχητο στυλ και ταμπεραμέντο της τόσο υποκριτικά όσο και ερμηνεύοντας δύο από τις μυθικές επιτυχίες των τραγουδιών του Ελληνικού Κινηματογράφου, το «Είμαι Γυναίκα του Γλεντιού» και το «Του Αγοριού Απέναντι».
Την περίοδο 1967-68 υπήρξε η καλύτερη πρωταγωνίστρια του κινηματογράφου και κέρδισε το βραβείο της Ενώσεως κριτικών.
Στη θεατρική της καριέρα, συνεργάστηκε με όλους τους μεγάλους θιάσους της Αθήνας και έπαιξε με την ίδια ερμηνευτική ικανότητα σε όλα τα είδη θεάτρου. Το 1972 συγκρότησε το δικό της θίασο με τον οποίο ανέβασε τα έργα: «Τι Ώρα θα γυρίσεις Πηνελόπη» του Μομ και «Ένα Καυτό Κορίτσι» του Καμπανέλη.
Έχει στο ενεργητικό της σημαντικές ερμηνείες και στο Νέο Ελληνικό Κινηματογράφο, όπως στις εξαίρετες ταινίες του Θόδωρου Αγγελόπουλου «Κυνηγοί» και «Ταξίδι στα Κύθηρα», ενώ κέρδισε βραβείο Α’ γυναικείου ρόλου στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης με την ταινία «Τα Παιδιά της Χελιδόνας» του Κώστα Βρεττάκου, το 1987.
Η Μαίρη Χρονοπούλου έχει απομακρυνθεί εδώ και αρκετά χρόνια από τα φώτα της δημοσιότητας και όπως γνωστοποίησε η ίδια αντιμετωπίζει πλέον σοβαρό πρόβλημα με την όρασή της.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αγαπημένη σειρά ξανά στις οθόνες 20 χρόνια μετά το πρώτο επεισόδιο
Ποιο μοντέλο είχε τη χειρότερη φωτογραφία
Ισχυρίζεται ότι χρησιμοποιήθηκε παράνομα κλεμμένο υλικό - Τι απαντά ο 50 Cent
Το παρασκήνιο της υπόθεσης που οδήγησε τον ράπερ στη φυλακή, στο ντοκιμαντέρ «Sean Combs: The Reckoning»
Ο ηθοποιός μίλησε για τη συμμετοχή του στη σειρά «Της Ελλάδος τα παιδιά»
Το πρόβλημα που προσπαθούν να λύσουν οι τεχνικοί
Δημοσιεύματα υποστηρίζουν ότι βρίσκεται σε προχωρημένες επαφές για τη δημιουργία σειράς ή ντοκιμαντέρ
«Δεν θα επιτρέψω να με θέσει σε κίνδυνο στην πιο σημαντική στιγμή της ζωής μου»
Μαζική διάδοση παραπληροφόρησης από το δίκτυο Pravda - Αυξανόμενη επιρροή σε μηχανές αναζήτησης
Η ηθοποιός που πάνω της στηρίχθηκε ένας ολόκληρος τηλεοπτικός σταθμός μιλάει για το όργιο φημών με πρωταγωνίστρια την ίδια
Όσα είπε η δημοσιογράφος για το περιστατικό ανάμεσα στον Απόστολο Γκλέτσο και τη Σοφία Μουτίδου
Τα ανοιχτά μικρόφωνα τη λάθος στιγμή στην εκπομπή «Όπου Υπάρχει Ελλάδα»
Οι εξελίξεις, πέρα από εξαιρετικά απογοητευτικές για την ακεραιότητα της mainstream δημοσιογραφίας, θα πρέπει να είναι και πηγή προβληματισμού
Ο παρουσιαστής ξέσπασε εναντίον της ηθοποιού
Οι πέντε πρωταγωνιστές και η «Αμαλία» στα παρασκήνια 20 χρόνια μετά
Το άγνωστο περιστατικό για το οποίο ο τραγουδιστής έχει μετανιώσει
Τι είπε ο ηθοποιός για την επιτυχία της σειράς
«Αν θες να με πας στα δικαστήρια, ο δρόμος ανοιχτός» - Η αντίδραση του παρουσιαστή
Η περίπτωση του BBC, η ακραία πόλωση των ΜΜΕ και η δημοσιογραφική αντικειμενικότητα στα σκουπίδια
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.