- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Η ΕΡΤ έδωσε στη δημοσιότητα τη νέα της καμπάνια, όπου συμμετέχουν 10 προσωπικότητες- Ανάμεσά τους δημοφιλή πρόσωπα από την επιστήμη και την υποκριτική.
Τη νέα της καμπάνια έδωσε στη δημοσιότητα η ΕΡΤ, στέλνοντας το μήνυμα της νέας της ταυτότητας «Κάθε μέρα, το καλύτερό μας». Στο τηλεοπτικό σποτ, που βγαίνει στον αέρα σήμερα, συμμετέχουν άνθρωποι που έχουν αποδείξει με τη δουλειά τους και τη στάση τους τις τεράστιες δυνατότητες αυτής της χώρας. Γι’ αυτό άλλωστε και όλοι τους δέχθηκαν αφιλοκερδώς να μετάσχουν στη φετινή καμπάνια της ΕΡΤ, καλώντας μας να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας και να γίνουμε έμπνευση για όλους.
Με αλφαβητική σειρά, στο κεντρικό σποτ της ΕΡΤ μετέχουν οι:
- Κατερίνα Βρανά, stand up κωμικός
- Κωνσταντίνος Δασκαλάκης, καθηγητής Επιστήμης των Υπολογιστών στο MIT
- Σταμάτιος Κριμιζής, ερευνητής των Πλανητών, NASA, ακαδημαϊκός
- Μαρία Ναυπλιώτου, ηθοποιός
- Ελευθερία Ντεκώ, σχεδιάστρια φωτισμού
- Βίκυ Ξανθοπούλου, Εκπαιδευτικός της Χρονιάς 2019 (AKS Global Education Awards)
- Μαρία Σάκκαρη, παγκόσμια πρωταθλήτρια τένις
- Ευγένιος Τριβιζάς, συγγραφέας-εγκληματολόγος
- Σωτήρης Τσιόδρας, λοιμωξιολόγος-ειδικός παθολόγος
- Γιάννης Χατζήμπεης, Iron Man, αθλητής Παραολυμπιακών, ομιλητής παρακίνησης.
Το ίδιο ακριβώς μήνυμα θα εκπέμπουν από αύριο και όλα τα πρόσωπα της ΕΡΤ, τα οποία μέσα από spots λίγων δευτερολέπτων θα μοιράζονται με τους πολίτες τον τρόπο με τον οποίο εκείνοι προσπαθούν κάθε μέρα να βγάλουν τον καλύτερό τους εαυτό, σηματοδοτώντας και την προσπάθεια της δημόσιας τηλεόρασης να γίνεται κάθε μέρα και καλύτερη. Πρόσωπα γνωστά, αλλά και νέα για την ΕΡΤ, τα οποία θα μετέχουν στο ανανεωμένο πρόγραμμά της, που θα αρχίσει σταδιακά να εμφανίζεται στις τηλεοπτικές οθόνες από τις 12 Οκτωβρίου.
Οι εκπλήξεις, όμως, δεν σταματούν εδώ, καθώς από τη Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου οι πολίτες θα δουν και τα νέα λογότυπα της ΕΡΤ, που την οδηγούν στη νέα τηλεοπτική εποχή. Για την ΕΡΤ1 επελέγη το μπλε χρώμα, για την ΕΡΤ2 το κόκκινο και για την ΕΡΤ3 το πράσινο. Και αυτό δεν έγινε τυχαία, καθώς σταδιακά οι πολίτες θα γνωρίσουν και τη νέα ταυτότητα-φυσιογνωμία των τριών καναλιών, με την ΕΡΤ1 να συνδυάζει πλέον την ενημέρωση και την ψυχαγωγία, την ΕΡΤ2 να αναδεικνύει κυρίως τον ελληνικό πολιτισμό και την ΕΡΤ3 να έχει στο επίκεντρό της την ελληνική περιφέρεια, την καινοτομία και το περιβάλλον.
Η ιδέα της καμπάνιας της ΕΡΤ ανήκει στην εταιρεία TRABAHO, την παραγωγή υπογράφει η Foss Productions, ενώ τα λογότυπα σχεδίασε η δημιουργική ομάδα της designpark. Τα γυρίσματα της καμπάνιας έγιναν στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), το οποίο η ΕΡΤ επιθυμεί να ευχαριστήσει θερμά, όπως βέβαια και τους σιωπηλούς πρωταγωνιστές του εθνικού μηνύματος που θα εκπέμψει φέτος.
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η Μπέσσυ Μάλφα αποκάλυψε επίσης πως ήταν η πρώτη φωνή στο σήμα του MEGA!
Το σχόλιο της τραγουδίστριας
Η τοποθέτηση του ηθοποιού για την κριτική της Πόπης Διαμαντάκου στον Χριστόφορο Παπακαλιάτη
Πάλι βασίζεται σε αληθινή ιστορία – Οι συντελεστές και το σενάριο
Η στιγμή του σεισμού στο Χαλάνδρι την ώρα της συνέντευξης της Ηλιάνας Μαυρομάτη
Το σχόλιo της πρωταγωνίστριας του Maestro
Τι είπε για την ζωή στην χώρα μας
Η δημοσιογράφος μίλησε για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε ενώ ήταν έγκυος
«Όλα πολύ καλά για το Maestro, αλλά είχε ένα μεγάλο ελάττωμα...»
Τι δήλωσε η πρώην σύζυγος του μεγάλου ερμηνευτή
Δεν είναι στενάχωρο οι άνθρωποι που ήταν φίλοι να μην είναι;
«Δε μπορώ να ακούω να λένε ένα βρεφάκι χοντρό. Bullying και στα μωρά;», συμπλήρωσε η τραγουδίστρια
«Αγαπώ την πατρίδα μου και τα παιδιά μου», ανέφερε ο ηθοποιός
Η νεότερη ανάρτησή της αναφορικά με την εγκυμοσύνη της
«Δεν έκανα εγώ το λάθος. Εγώ το διόρθωσα» - Η συγκλονιστική ατάκα του Καπετάν Δεκάξι
Η χιουμοριστική ανάρτηση στο Instagram
«Μιλάει για κάτι που είναι πολύ δύσκολο πια»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.