- CITY GUIDE
- PODCAST
-
26°
Δώρο Πάσχα 2026: Θα καταβληθεί αυξημένο; Τι ισχύει τελικά
Η κρίσιμη ημερομηνία που καθορίζει το ύψος του τελικού ποσού
Αναλυτικά τι Δώρο Πάσχα 2026 θα πάρουν όσοι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα αμείβονται με τον κατώτατο μισθό και πόσο αυξάνεται ανάλογα με τις τριετίες
Σύγχυση με το Δώρο Πάσχα 2026 και το αν τελικά η αύξηση στον κατώτατο μισθό στα 920 ευρώ από την 1η Απριλίου θα ανεβάσει και το τελικό ποσό που θα καταβληθεί στον τραπεζικό λογαριασμό των δικαιούχων.
Το ερώτημα αφορά όσους ιδιωτικούς υπαλλήλους αμείβονται με τον κατώτατο μισθό. Με βάση τα όσα ισχύουν στην εργατική νομοθεσία, το Δώρο Πάσχα 2026 δεν θα καταβληθεί αυξημένο.
Και αυτό, καθώς ο υπολογισμός γίνεται με βάση τον... παλιό κατώτατο (σ.σ. 880 ευρώ), πριν δηλαδή από την αύξηση στα 920 ευρώ από την 1η Απριλίου (σ.σ. αύξηση 4,55%, ή 40 ευρώ μεικτά τον μήνα).
Υπολογισμός στο Δώρο Πάσχα 2026
Η Athens Voice ήρθε σε επικοινωνία με εργατολόγους, οι οποίοι διευκρίνισαν ότι ο υπολογισμός του δώρου γίνεται με βάση τις τακτικές αποδοχές που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα την 15η ημέρα πριν από το Πάσχα.
Από τη στιγμή που πρόκειται για κινητή γιορτή και φέτος πέφτει νωρίς (12 Απριλίου), το Δώρο Πάσχα 2026 υπολογίζεται βάσει των αποδοχών στις 28 Μαρτίου 2026. Επομένως, δεν πιάνει την αύξηση στον κατώτατο μισθό, στα 920 ευρώ, από την 1η Απριλίου.
Μέχρι πότε πρέπει να καταβληθεί, τα ποσά
Το Δώρο Πάσχα 2026 πρέπει να έχει καταβληθεί μέχρι και τη Μεγάλη Τετάρτη 8 Απριλίου. Αρκετοί εργοδότες το καταβάλουν νωρίτερα, ωστόσο αυτή είναι η τελική προθεσμία. Μετά την παρέλευσή της, ο εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα, που δεν πληρώθηκε, μπορεί να προσφύγει στην Επιθεώρηση Εργασίας και να κάνει καταγγελία, προκειμένου να κινηθεί η διαδικασία του αυτοφώρου και να επιβληθούν πρόστιμα.
Από τη στιγμή που το Δώρο Πάσχα 2026 δεν θα καταβληθεί αυξημένο, τα ποσά διαμορφώνονται ως ακολούθως για όσους αμείβονται με τον κατώτατο μισθό:
- 458,33 ευρώ για νεοεισερχόμενο χωρίς προϋπηρεσία.
- 504,17 ευρώ για μισθωτό με μία τριετία
- 550 ευρώ όταν υπάρχουν δύο τριετίες και
- 595,83 ευρω για τρεις τριετίες.
Διευκρινίζεται ακόμη ότι στην περίπτωση που υπάρχει παραίτηση ή απόλυση εντός της χρονικής περιόδου υπολογισμού του δώρου (1 Ιανουαρίου-30 Απριλίου), λαμβάνονται υπ’ όψιν οι τακτικές καταβαλλόμενες αποδοχές κατά την ημερομηνία που λύνεται η σύμβαση με την επιχείρηση στον ιδιωτικό τομέα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η απόφαση για την ένταξή του στα ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας ελήφθη από τον Κυριάκο Μητσοτάκη
Οι δικαιούχοι και τα ποσά που δίνονται
Γιατί τα λόγια του ΥΠΕΞ των ΗΠΑ στην Πνύκα δεν έχουν καμία σημασία
Ποιες μεταφορές μπαίνουν στο μικροσκόπιο της Εφορίας
Η απάντηση για τα σχόλια που δέχθηκε
Γιατί πληρώνονται αρκετά νωρίτερα
«Το καλώδιο μπορεί να προχωρήσει χωρίς καμία έκπτωση στα κυριαρχικά μας δικαιώματα» - Όσα τόνισε ο πρωθυπουργός στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ
Η ομιλία του Μάρκο Ρούμπιο στην Αθήνα επαναφέρει το ερώτημα πώς μπορούν να συνυπάρξουν η στρατηγική ισχύς, η ελευθερία και οι δημοκρατικές αξίες
Η επίσκεψη του Αμερικανού ΥΠΕΞ που φέρνει στο προσκήνιο τον γεωπολιτικό ρόλο της Ελλάδας
Παρέπεμψαν μάλιστα στη σημερινή συνέντευξη του Αμερικανού υπουργού Εξωτερικών
Tο θέμα αυτό κυριάρχησε στη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αθηναίων
Ο Βάλντις Ντομπρόβσκις ξεκαθάρισε ότι «δεν μπορούμε να δημιουργούμε συνεχώς νέες δημοσιονομικές εξαιρέσεις»
Θερμό επεισόδιο on και off κάμερα
Τι αναφέρει ο πρώην βουλευτής Δημήτρης Κωνσταντόπουλος
Μια εμβληματική επένδυση με σημαντικό αποτύπωμα στην απασχόληση, την ελληνική οικονομία και την τοπική κοινωνία
Οι τελευταίες δηλώσεις του αμερικανού ΥΠΕΞ στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος»
«Ο νόμος είναι σαφής, δεν περιορίζεται το συνέρχεσθαι σε καμία περίπτωση», τόνισε ωστόσο
Ζητά τη διαγραφή Κωνσταντόπουλου μετά από τηλεοπτική κόντρα
Συζητήθηκε επίσης η διαχείριση των δικτύων εκμετάλλευσης άτυπων μεταναστών
Η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας επισκέφθηκε το 1ο ΚΑΠΗ Ιλίου και συνομίλησε με πολίτες και προσωπικό
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.