Πολιτικη & Οικονομια

Σέμπο

Το λιμάνι πωλείται διότι είναι δημόσιο και κερδοφόρο, και αυτό αντίκειται στη θρησκεία μας

115115-718265.jpg
Άγγελος Τσέκερης - Γιώργος Κυρίτσης
ΤΕΥΧΟΣ 236
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
90796-203955.jpg

Υπογράφηκε η παραχώρηση του λιμανιού του Πειραιά στην κινεζική πολυεθνική εταιρεία COSCO. Η διάρκεια της εκμετάλλευσης θα είναι 35 χρόνια, έναντι 4.3 δις ευρώ, τα οποία οι Κινέζοι θα καταβάλλουν τμηματικά σε γλυκόξινο κοτόπουλο και χάρτινα φαναράκια. Η συμφωνία μετατρέπει τον Πειραιά σε παγκόσμιας εμβέλειας διαμετακομιστικό κέντρο, προσελκύοντας εμπορικά πλοία από όλο τον κόσμο και ανοίγοντας νέες προοπτικές για την πειρατεία στον Αργοσαρωνικό.

Κέντρο του νέου λιμανιού θα είναι ο σταθμός εμπορευματοκιβωτίων Σέμπο, ο οποίος θα επεκταθεί με προσχώσεις μέχρι την Αίγινα σε πρώτη φάση και μέχρι Σπέτσες προοπτικά, ούτως ώστε να καλυφθούν οι θαλάσσιες συγκοινωνίες προς τα νησιά του Αργοσαρωνικού που σήμερα εξυπηρετούνται με το ΚΤΕΛ από την Ερμιόνη. Τη διαχείριση αναλαμβάνει ο Σίζλινγκ Ντακ, μέλος της επιτροπής παραθαλασσίων δραστηριοτήτων της Κεντρικής Επιτροπής του Κ.Κ. Κίνας, ο οποίος έχει δεσμευθεί ότι εντός πενταετίας θα καλυφθούν όλες οι πάγιες ανάγκες των κατοίκων του Πειραιά σε ρύζι, σάλτσα σόγιας και χριστουγεννιάτικα στολίδια.

Οι νέοι διαχειριστές του λιμανιού έχουν δεσμευτεί για επενδύσεις στις υποδομές του λιμανιού, όπως βάρκες με χάρτινα πανιά, προξενεία των μεγάλων δυνάμεων, χαμαιτυπεία με όπιο, βαστάζους με δίτροχα αμαξάκια και παράγκες που σερβίρουν ωμό ψάρι. Ιδιαίτερα αναμένεται να αναβαθμιστούν και οι υπηρεσίες τατουάζ προς ξέμπαρκους ναυτικούς. Το λιμάνι θα βομβαρδίζεται δύο φορές το χρόνο από αγγλικές κανονιοφόρους, ενώ στο ενδιάμεσο θα διοικείται από εκπροσώπους του αυτοκράτορα με μεταξωτά κιμονό και κοτσίδες.

Το λιμάνι πωλείται διότι είναι δημόσιο και κερδοφόρο, και αυτό αντίκειται στη θρησκεία μας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ