- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ταχιάος: Η σήραγγα στην Κατεχάκη έπρεπε να γίνει - Αυτό που άλλαξε ήταν η μέθοδος
«Προφανώς υπάρχει μια ολιγωρία των υπαλλήλων της "Ελληνικό Μετρό"», αναφέρει ο υφυπουργός
Ο Νίκος Ταχιάος για τη σήραγγα 160 μέτρων που κατασκευάστηκε κάτω από την Κατεχάκη για τα έργα της Γραμμής 4 του Μετρό
Διευκρινίσεις έδωσε σήμερα (18.3) ο υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, για τη διάνοιξη σήραγγας 150 μέτρων εκτός μελέτης στη γραμμή 4 του Μετρό στην Κατεχάκη.
Σύμφωνα με τον κ. Ταχιάο, η σήραγγα θα έπρεπε να κατασκευαστεί, αλλά όχι με τη μέθοδο που έγινε η διάνοιξη. «Μιλάμε για μια σήραγγα, η οποία ούτως ή άλλως έπρεπε να κατασκευαστεί. Κάτω από την οδό Κατεχάκη υπάρχει μια πολύ μεγάλη σήραγγα, η οποία θα χρησιμοποιηθεί κατά κάποιον τρόπο και ως αμαξοστάσιο, αλλά και ως χώρος ελαφράς συντήρησης των συρμών της γραμμής 4. Αυτή λοιπόν η σήραγγα κατασκευάζεται με άλλη μέθοδο, όχι με μετροπόντικα, αλλά με τη νέα αυστριακή. Ο ανάδοχος της κατασκευής είχε υποβάλει μια μελέτη και προέβλεπε μια μεθοδολογία που θα έπρεπε να ανοίγει αυτήν τη σήραγγα σε βήματα των 10 μέτρων. Αντί αυτού, πήγε και άνοιξε το μισό πάνω ημικύκλιο της σήραγγας σε ένα μήκος 160 μέτρων. Άλλαξε τη μεθοδολογία», δήλωσε ο κ. Ταχιάος στον ΣΚΑΪ.
Νίκος Ταχιάος: Θα γίνει ΕΔΕ και θα υπάρξουν κυρώσεις
Μάλιστα, σε ερώτηση για το αν αυτή η αλλαγή οφείλεται σε λάθος, ο Νίκος Ταχιάος απάντησε: «Προφανώς όχι από λάθος. Δεν δικαιολογείται λάθος σε μια εταιρεία 7ης τάξεως. Δεν θα το ερμηνεύσω, αυτό είναι ζήτημα της "Ελληνικό Μετρό". Η σήραγγα αυτή έπρεπε να γίνει, είναι κομμάτι του έργου, αυτό που άλλαξε ήταν η μέθοδος. Προφανώς υπάρχει μια ολιγωρία των υπαλλήλων της "Ελληνικό Μετρό", οι οποίοι δεν ενημέρωσαν εγκαίρως τη διευθύνουσα υπηρεσία για την αλλαγή της μεθόδου. Το γιατί έγινε αυτό, δεν μπορώ να το εξηγήσω, για αυτό και θα γίνει ΕΔΕ και θα υπάρξουν κυρώσεις».
«Οι υποδομές παρακολουθούνται σε καθημερινή βάση διαρκώς. Υπάρχουν σταθμοί, οι οποίοι παρακολουθούν συγκεκριμένα σημεία και υπολογίζουν τις καθιζήσεις. Αυτό που έλεγε το έγγραφο της "Ελληνικό Μετρό" είναι ότι μπορεί να υπάρξουν μικρές καθιζήσεις αν η μέθοδος αυτή δεν είναι σωστή. Αποδεικνύεται ότι δεν έχει υπάρξει όμως καμία καθίζηση. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, ούτε για τα νοσοκομεία, ούτε για τον δρόμο. Μιλάμε για μια σήραγγα, η οροφή της οποίας είναι σε βάθος άνω των 20 μέτρων», κατέληξε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μεγάλη μείωση 61% στο κενό ΦΠΑ - «Η μάχη έχει έντονο χρώμα κοινωνικής δικαιοσύνης»
Τι λέει για τα αιτήματα των αγροτών
Ο υπουργός τους κάλεσε να συμβάλουν ενεργά στον σχεδιασμό για μια πιο συνεκτική και ασφαλή Δυτική Αττική
Οι τιμές από το ράφι στο χωράφι
Ο υπουργός Υγείας σχολίασε και την παρουσία της στην εξεταστική για τον ΟΠΕΚΕΠΕ
Ιστορίες και λέξεις που ορίζουν μέχρι σήμερα την επικαιρότητα
Αιτήματα που διαμορφώνονται έτσι ώστε να μην ικανοποιηθούν
«Δεν μπόρεσαν να φτάσουν τα ραδιοϊσότοπα, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν οι θεραπείες», τόνισε ο υπουργός Δικαιοσύνης
Στις 7 και 8 Φεβρουαρίου θα κριθεί η πορεία του Κινήματος Δημοκρατίας
Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας απηύθυνε συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων
Τι αλλάζει στις μετακινήσεις
Ο Υπουργός Πολιτικής Προστασίας κάλεσε την αντιπολίτευση να μην αναπαράγει ψευδείς αναφορές για αστυνομική βία
Η συμπεριφορά αυτών που συμμετέχουν στην εξεταστική επιτροπή για τον ΟΠΕΚΕΠΕ
Ζητούν κατώτερες εγγυημένες τιμές, ρεύμα στα 7 λεπτά ανά κιλοβατώρα και αλλαγή του κανονισμού του ΕΛΓΑ
«Δεν κλείνουμε τα μάτια μας απέναντι στα προβλήματα», δήλωσε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης
Συνεκτικό σχέδιο κοινωνικής δικαιοσύνης και ανάπτυξης, η πρόταση του ΠΑΣΟΚ
Ποιοι δικαιούνται το επίδομα
Η καταληκτική ημερομηνία και τα πρόστιμα
«Η φράση προέρχεται από τη γυναικεία εργατική τάξη της περιόδου του 50′ – 60′»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.