- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Παύλος Γερουλάνος: Ανάγκη υπογειοποίησης των γραμμών του Προαστιακού εντός της Αθήνας
«Αδιανόητο να υπάρχουν ακόμα μη ασφαλείς σιδηροδρομικές διαβάσεις» είπε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ
Γερουλάνος σε Σταϊκούρα: Ανάγκη υπογειοποίησης των γραμμών του Προαστιακού - Το ερώτημα για το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί
Ενημέρωση για την εξέλιξη των έργων υποδομών για την ασφαλή μετακίνηση γύρω από τον σταθμό του μετρό «Κεραμεικός», τη δύσκολη πρόσβαση και μετακίνηση των κατοίκων της περιοχής προς τον σταθμό, αλλά και το ζήτημα της υπογειοποίησης των γραμμών του προαστιακού σιδηροδρόμου, ζήτησε, με σχετική ερώτησή του προς τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστο Σταϊκούρα, ο βουλευτής Α' Αθήνας του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Παύλος Γερουλάνος.
«Έχουν περάσει 17 χρόνια από την ολοκλήρωση της κατασκευής του σταθμού μετρό «Κεραμεικός», ενός έργου που αποσκοπούσε στην εξυπηρέτηση των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής, των επισκεπτών της, καθώς και των φοιτητών του Γεωπονικού Πανεπιστημίου.
»Παρόλα αυτά, 17 χρόνια μετά, δεν έχουν γίνει ακόμα βασικές υποδομές για την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών από και προς τον σταθμό, όπως η κατασκευή κεκλιμένης ράμπας από τον σταθμό του Μετρό μέχρι τη διάβαση των πεζών στις σιδηροδρομικές γραμμές» αναφέρει στην ερώτησή του ο κ. Γερουλάνος.
Γερουλάνος: Ποιο το χρονοδιάγραμμα υπογειοποίησης των γραμμών του Προαστιακού;
Και συνεχίζει: «Επειδή είναι αδιανόητο, εν έτη 2024 και μετά από τόσα δυστυχήματα, να υπάρχουν ακόμα μη ασφαλείς σιδηροδρομικές διαβάσεις μέσα στον αστικό ιστό και ειδικά στην πρωτεύουσα της χώρας και επειδή δεν γίνεται σε μια σύγχρονη ευρωπαϊκή πόλη να καθίσταται απαγορευτική και επικίνδυνη η μετακίνηση συμπολιτών μας με αναπηρία ή γονιών με καροτσάκι, ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Έχετε ή δεν έχετε χρονοδιάγραμμα και σχέδιο έργων υπογειοποίησης των γραμμών του προαστιακού σιδηροδρόμου, εντός του αστικού ιστού της πρωτεύουσας; Αν ναι, ποια είναι τα βασικότερα ορόσημα του σχεδίου και πότε ακριβώς σχεδιάζετε να ολοκληρωθούν όλα τα έργα;
2. Μέχρι τότε, σκοπεύετε να προχωρήσετε στην κατασκευή κεκλιμένης ράμπας από τον σταθμό του Μετρό «Κεραμεικός» μέχρι τη διάβαση των πεζών στη Λ. Κωνσταντινουπόλεως, δια μέσου των γραμμών, και πότε;
3. Μέχρι τότε, σκοπεύετε να προχωρήσετε στην ανέγερση πεζογέφυρας επί της Λ. Κωνσταντινουπόλεως, στο ύψος της οδού Μεγάλου Βασιλείου, με στόχο την ασφαλή διάβαση των κατοίκων, και πότε;
4. Μέχρι τότε, σκοπεύετε να εγκαταστήσετε στο σημείο Αυτόματο Ηχοφωτεινό Σύστημα (ΑΣΙΔ) μέχρι να αναγερθεί πεζογέφυρα, και πότε;».
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η πρόταση της παράταξης «Αθήνα Ψηλά»
Χαρακτήρισε τον συνδυασμό «ανησυχητικό κοκτέιλ»
Με ανατροπή του αποτελέσματος του πρώτου γύρου
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά
Έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στους στενούς δεσμούς Ελλάδας και ΗΠΑ που ενισχύονται ολοένα και περισσότερο
Πολύ σημαντικό έργο χαρακτήρισε την επέκταση του Μετρό προς την Γλυφάδα
«Είμαι διαθέσιμος για διάλογο», δηλώνει ο Υπουργός
Τα καλά νέα αφορούν κυρίως τη νότια Ευρώπη
O βουλευτής Κιλκίς του ΠΑΣΟΚ μιλάει για όλα στο νέο podcast της ATHENS VOICE
Το βιβλίο αναφέρεται στην επιτυχία έξι μικρών κρατών
Ο ναός βρίσκεται εντός της ζώνης προστασίας του αρχαιολογικού χώρου της Ακρόπολης
«Η υγεία του πρωτογενούς τομέα είναι κάτι το οποίο πρέπει να μας απασχολεί όλους» σημείωσε ο πρωθυπουργός
Αναλυτικά το ωράριο μέχρι το τέλος του έτους
Πώς υπολογίζεται το ποσό
Ποιοι είναι οι πέντε τρόποι πληρωμής
Τι δήλωσε σε συνέντευξή του
Πάνω από 1.500 Έλληνες από ΗΠΑ και Καναδά βολιδοσκόπησαν τη δυνατότητα επιστροφής τους
Δυστυχώς, η χώρα οδεύει σε ένα ακόμα εφιαλτικό αδιέξοδο. Το πολιτικό προσωπικό έχει διαγράψει από τη μνήμη του τα χρόνια και τις σκληρές συνέπειες της κρίσης.
Οι δύο μονομάχοι είναι ο Δημήτρης Αναστασόπουλος και ο Ανδρέας Κουτσόλαμπρος
Η ακτινογραφία της ελληνικής αγοράς
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.